paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Zdravím vespolek. Jsem zoufalý, prosím o radu
Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 11:03 | Nahoru | #1
cuir> A není lepší si ten ventilek heftnout matičkou? Taky to moc nechápu ten přípravek, jelikož vždy jsem se obešel bez něj. Až na pár šrámů si dokáži přezout svépomoci, ale stejně raději zajedu do pneuservisu, abych si zbytečně neničil ráfek. Dakarovou Mitasku, která je fakt dost tvrdá bych ručně nazouvat opravdu nechtěl

(reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 11:53 | Nahoru | #2

Lifer píše: cuir> A není lepší si ten ventilek heftnout matičkou? Taky to moc nechápu ten přípravek, jelikož vždy jsem se obešel bez něj. Až na pár šrámů si dokáži přezout svépomoci, ale stejně raději zajedu do pneuservisu, abych si zbytečně neničil ráfek. Dakarovou Mitasku, která je fakt dost tvrdá bych ručně nazouvat opravdu nechtěl


pokud se bez toho obejdes tak ses proste sikovnejsi, me to pohodli, ze nemusim resit, ze mi plast sednul misto na rafek, na rozsirene misto duse prave kolem ventilku a pak to tam nejak lovit a zklepavat zkratka za to stoji. Navic pak nemusim bejt nijak extra vic opatrnej abych tu dusi u ventilku nenabral pakou, protoze to krasne zastrcim do plaste a mam tam dost mista. Pouzil jsem ho uz asi 30x a jeste mi nepraskl jediny vlasek z toho lanka.
Ja nerikam, ze je to nutnost a ze bez toho to nejde... ale proste to usnadni praci a za ty prachy a to misto co to zabira v batohu mi to vyhovuje.

Do konce roku mi ma dojit prezouvacka na pneumatiky, alemyslim si, ze cross budu stejne prezouvat rukama. Jedine co, tak si masinou pomuzu odrazit patku at po tom nemusim skakat jak panna po vocasu a pak si to chytnu na stul... ale kvuli dusi to pojedu asi jen pakama...jeste nevim. Masinu jsme zatim nemel a nikdy s ni neprezouval, tak jsem na to zvedavej a docela se na ni tesim :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist