globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Zdravím vespolek. Jsem zoufalý, prosím o radu
Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 08:11 | Nahoru | #1

PetNed píše: cuir> Pošli mi rposím link na to udělátko. Já jsem to obešel pomocí režné nitě a kolíku na prádlo. To tvé vypadá životaschopně. Díky. Petr



zatim se mi neprethnul. Ono se za to taky nijak vyrazne nerve... je to jen o tom, ze das dusi do plaste, nasadis na rafek, nasledne prostrcis to lanko dirkou v rafku a nasroubujes to na ventilek a ventilek si nastrcis do dirky. Slouzi to jen k tomu, ze neresis, ze ti ventilek pri manipulaci zaleze dovnitr a muzes ho tak snadno vytahnout. Takze moc nechapu jak to muze nekdo prervat :D

odkaz na ten vytahovak ventilku:
https://www.motorete...lku-drc-cerveny.html

ten drzak te patky jsem nikdy nepotreboval nicmene bych asi spis volil toto..
https://www.motorete...ead-keeperaquot.html

montpaky pouzivam taky od DRC
https://www.brumla.c...drc-230mm-e46224.htm

no a pokud nekomu zalezi na rafku protoze ho ma barevnej eloxovanej. Coz na MX je uplne k nicemu...tak pak se da pouzit toto:
https://www.motorete...prezouvani-pneu.html

ja v batohu vezu 3 ty klasicke DRC paky, vytahovak ventilku a novou dusi. Nelepim nikdy... propichlou dusi doma vyhazuju.

ty DRc paky maji teda jednu nevyhodu a tou je, ze se z te rukojeti uvolni ten stredovej plastik a pak je v ruce bez rukavic velice nepijemna a podarilo se mi o vzniklou hranku utrhnout puchyr na dlani od riditek :D Ale tak za blbost se plati noo

(reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 08:22 | Nahoru | #2
cuir> To sice nerveš, ale ta vlákna se postupně přelámala a hrozilo, že si propíchnu duši nebo ruku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

26.11.2018 v 11:03 | Nahoru | #3
cuir> A není lepší si ten ventilek heftnout matičkou? Taky to moc nechápu ten přípravek, jelikož vždy jsem se obešel bez něj. Až na pár šrámů si dokáži přezout svépomoci, ale stejně raději zajedu do pneuservisu, abych si zbytečně neničil ráfek. Dakarovou Mitasku, která je fakt dost tvrdá bych ručně nazouvat opravdu nechtěl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist