Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
PetNed píše: cuir> Pošli mi rposím link na to udělátko. Já jsem to obešel pomocí režné nitě a kolíku na prádlo. To tvé vypadá životaschopně. Díky. Petr
zatim se mi neprethnul. Ono se za to taky nijak vyrazne nerve... je to jen o tom, ze das dusi do plaste, nasadis na rafek, nasledne prostrcis to lanko dirkou v rafku a nasroubujes to na ventilek a ventilek si nastrcis do dirky. Slouzi to jen k tomu, ze neresis, ze ti ventilek pri manipulaci zaleze dovnitr a muzes ho tak snadno vytahnout. Takze moc nechapu jak to muze nekdo prervat :D
odkaz na ten vytahovak ventilku:
https://www.motorete...lku-drc-cerveny.html
ten drzak te patky jsem nikdy nepotreboval nicmene bych asi spis volil toto..
https://www.motorete...ead-keeperaquot.html
montpaky pouzivam taky od DRC
https://www.brumla.c...drc-230mm-e46224.htm
no a pokud nekomu zalezi na rafku protoze ho ma barevnej eloxovanej. Coz na MX je uplne k nicemu...tak pak se da pouzit toto:
https://www.motorete...prezouvani-pneu.html
ja v batohu vezu 3 ty klasicke DRC paky, vytahovak ventilku a novou dusi. Nelepim nikdy... propichlou dusi doma vyhazuju.
ty DRc paky maji teda jednu nevyhodu a tou je, ze se z te rukojeti uvolni ten stredovej plastik a pak je v ruce bez rukavic velice nepijemna a podarilo se mi o vzniklou hranku utrhnout puchyr na dlani od riditek :D Ale tak za blbost se plati noo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |