globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L - výběr padacích rámů
24.9.2018 v 18:24
V rozsáhlém vlákně všeobecných informací o AT se tu už padáky na pár místech zmiňovaly, ale pro přehlednost jsem si dovolil založit samostatné téma, protože si myslím, že jde o specifickou oblast, která si to zaslouží.
Přestože jezdím převážně silnici, tak se občas na chvíli adrenalinově vydám i mimo ni. Při pomyšlení, že tu ne zrovna levnou motorku někde položím (to se vyloučit nedá) a bude to třeba jen na silnici (což také nelze s přicházejícím podzimem vyloučit - ostatně jako kdykoliv jindy), tak si nedovedu představit ten další finanční ranec a shánění, které by mi rozlámané nebo sedřené plasty přinesly
Ve snaze eliminovat hrozící rizika se nabízí právě u tohoto typu motorky uvažovat o nějaké preventivní ochraně. Vzhledem k tomu, že nabídka je poměrně široká, tak by mě zajímal názor vás ostatních, co si o jednotlivých výrobcích myslíte (neřeším vůbec prodejce, ale typ, resp. výrobce). Pokud máte vy ostatní také svého favorita, šup sem s ním a přidejte důvod, proč jste právě onoho zvolili .... Sám ještě rozhodnutý nejsem, jen si chci udělat přehledné jasno, abych věděl, na co mám přes zimu šetřit
Primárně mi jde o to, co nejvíce při pádu (především na silnici) ochránit blok motoru a horní plasty. Je jasné, že když motorka vylítně ve 130 km/h do lesa, tak ji neochrání nic (stejně tak jezdce ), ale jde mi o z vašeho pohledu solidní základní ochranu (i když se dá samozřejmě jezdit i bez toho, to chápu), aby měl člověk klidnější svědomí a nějaké menší pády to ustálo.

Např.:
Solidní cena za obě části (horní + dolní), ale nemám představu o pevnosti uchycení a síle ochrany:
https://www.rdmoto.eu/cs/product/17230/38169

Outback - zdá se pevné ukotvení, možná by střední díl ochránil při pádu na rovině jak motor, tak horní plasty:
http://www.motorkaru...rf1000l-africa-twin/

Touratech - někdo zmiňoval mizerné uchycení:
https://shop.tourate...00l-africa-twin.html

Naposledy editováno 25.09.2018 08:13:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L - výběr padacích rámů

30.9.2018 v 07:52 | Nahoru | #1
yeuop> Konecne na nove AT vidim padaky, ktere nejsou propojene pod svetlem a maji 3 kotvici body k ramu. Kvuli jejich vysce bych jeste dobastlil ctvrtou vzperu nekam k tem trem sroubum nad spojkou.

(reakce na) CRF1000L - výběr padacích rámů

28.10.2018 v 16:06 | Nahoru | #2

vilemx píše: yeuop> Konecne na nove AT vidim padaky, ktere nejsou propojene pod svetlem a maji 3 kotvici body k ramu. Kvuli jejich vysce bych jeste dobastlil ctvrtou vzperu nekam k tem trem sroubum nad spojkou.



Outback má též 3 (až 4) body uchycení na rám a též není propojen pod světlem - pokud není včetně horních rámů. Ale propojení horních rámů je uděláno inteligentně, takže při stlačení tlumičů na plno nerozláme blatník, jako to spolehlivě udělá rám jednoho veleslavného výrobce

Letos jsme měnili fakt hodně zohýbaných originálů, italských i německých rámů za Outback.







Naposledy editováno 28.10.2018 16:14:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist