2 reakcí na tento příspěvek Frézování silnic- proč Proboha proč
Serge píše: To, že se frézují parádní silnice, když se na ně pak položí nový pořádný asfalt ještě beru.. Na Karlovarsku se teď rozmohl trend mikrokoberců, kdy na starou (většinou dobrou) silnici udělají spojovací postřik a na to plošně položí 1-2cm asfaltovej mikrokoberec, kterej než se vyjezdí je jenom směť kamenů (neplést si s opravou - Turbem) a je to tedy pěknej opruz. Jednak po opravě je to takové hrubé... nedá se na tom min měsíc vůbec jezdit, protože sou všude kameny... a dnes jsem poprvé jel po tom spojovacím postřiku během provádění a výborná zkušenost.. Při 2km dlouhém úseku se mi na obě gumy nalepilo takové množství kamenů, že následná jízda na 10km pěkném asfaltu v zatáčkách, byla stylem skůtristy co jede na nákup., nevyvážená kola díky tomu, neschopnost se naklonit protože se to vlnilo jak had.... Ani po zastavení a ručním očištění to prostě nešlo dolů...dlouho trvalo než jsem to z toho postupným zvyšováním velmi nestabilního náklonu sundal..nás chtějí normálně zabít..
Toto dělají i v sousedním Rakousku,jenom s tím rozdílem,že několik dnů po této "opravě" tam jezdí zametací vůz a kamínky zamete .