globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

20.9.2018 v 21:18 | Nahoru | #1

_zdenda_ píše: To že měl brašny nemusí nic znamenat, protože váha může být klidně dost podobná jako by jel s pevnýma kuframa. Ale ty kanystry na zadku, to bude určitě radost v terénu… Jestli jezdil často v terénu s kanystrama úplně na prdeli, tak má KTM + za kvalitní podsedlák a - za odlehčení rámu motorky

Líbí se mi, jak si tady místní KTMkaři dokáží pochválit takovej průser. Asi moc nevíš, ale brašny se chvají úplně jinak jak hard kufry, protože prostě pruží. Jo, měl na zadku dva kanystry s benzínem, ale to by jako mohla taková motorka vydržet. Ty trubičky jsou fakt extrémně slabý. Afrika by to vydržela.

(reakce na) Africa nebo KTM

20.9.2018 v 21:51 | Nahoru | #2
Tech> asi tam čteš něco víc bež jsem napsal.

Boční kufry vs brašny jsou rozdíl (podle mě) hodně kvůli bezpečnosti, ale zadní kufr se nevozí v terénu právě kvůli blbému umístění - těžká věc nahoře na konci.

Je to průser, nemělo by se to stát. Ale otřesy jsou svině, sám jsem to zažil na mnohem menší věci několikrát. A už to byl držák navigace nebo hrazda roadbooku. Vždy něco prdlo kvůli vibracím pomrně lehké věci na relativně velké páce (vzhledem k danému dílu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

7.10.2018 v 10:31 | Nahoru | #3
Tech> sundej si sedlo a podívej se na podsedlovku u Afriky ve verzi AS a na uchycení zadní plotny. Ty závity v plastu toho moc nevydrží a se svářečkou ti to nikdo neopraví. Všechno má své limity a doporučená nosnost topcase je 10 kg včetně plotny a topcase.

Vzadu jsem viděl na videu - tři kanystry, (3krát 10l ? 30 kg v nejhorším možném místě) dvě brašny, za jezdcem rolku a jezdec měl na zádech batoh. Zadní tlumič nebyl originál KTM, obuto měl na krosových pneumatikách, takže 100 procent offroad a extrémní použití motorky.

Takhle nedoporučuju používat žádnou motorku z kategorie cestovní enduro - ani Africu (nezničitelnou ?)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist