globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

20.9.2018 v 19:36 | Nahoru | #1

Firecracker píše: Dovolím si sem vložit recenzi z projíždky na KTM SA1290 S

Jel jsem i na Africe, myslím, že ty dvě motorky se moc srovnávat nedají každá je úplně jiná.

Pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak bych si z těhlech dvou vybral Afriku, pokud bych chtěl jezdit rally a dělat píčoviny tak bych si vybral KTM.

Pokud by mě šlo o spolehlivost rozhodně bych si vybral Afriku.

Včera jsem měl možnost se dvě hodiny projet na KTM 1290 Super Adventure S. Protáhnul jsem ji v lehčím terenu (pole, polňačky, lesní cesty a lesní turistické stezky), na dálnici a na okreskách. Rád bych se s Vámi podělil o dojmy a budu rád za Váš komentář, zda to chování byl jen ten testovaný kousek(měl najeto 10tisíc) nebo to dělají všechny. Ještě bych doplnil že mám 202cm a oblečený tak 118kg. Zátah motoru je pecka, táhne pořád, docela pěkně lineárně žádné záludnosti prostě super, topí jako prase kolena, stehna, zadek vše pořádně ugrilované i při cca 50-70km/h při jízdě v terené a nižších rychlostech ještě horší, spojka zabírá až na konci běhu páčky, brzdy nic extra ze začátku cca 2cm si neděje vůbec nic, pak to začíná brzdit velmi dobře, nicméně se nedá brzdit dvěma prsty protože páčky musím zmáčknout poměrně hodně a tím pádem by mě drtila prsteníček a malíček, musím tedy brzdit celou rukou pak se mě ale na páčku nevejde malíček. Na poli kde byla vysoká vrstva prachu/hlíny mě přišla méně stabilní než GSA, tlumiče bych řekl že jsou celkově tvrdší, ve vyšších rychlostech (cca 110) na hodně rozbité polňačce asi lepší než GSA protože jsem se nebál že škrtnu břichem, GSA bych ale řekl že ty nerovnosti v nižších rychlostech lépe žehlí. Na lesních stezkách do kopce/zkopce přes kameny/kmínky a kořeny OK, ale zase bych řekl že GSA je stabilnější. Jízda ve stupačkách daleko horší než GSA, špatně se vede koleny, řídítka nízko. Co se týče ovládání různých funkcí ne že by to nešlo, ale přijde mě skoro lepší zastavit než furt čumět do displeje a riskovat crash, ABS se navíc nedá nastavit za jízdy. Do cca 160 pěkně stabilní(bez kufrů v jednom, předpěti nastaveno na pilot+batuzek) při akceleraci je dobré se předklonit , od 160 začíná být lehce neklidná ve 230 to stále jde, ale nemám pocit, že by to byla rychlost ve které by se motorka cítila dobře.



Díky za velice plodný a objektivní příspěvek! Jen bych doplnil, : Tohle téma jsem založil nikoli kvůli pomlouvání KTM, ale pro upřesnění zameření jmenovaných strojů. Ano mají společné pouze cestovatelské zaměření a v podstatě by se neměly srovnávat. Alo šlo mi o kámoše, aby NE odemne slyšel,resp.četl charaktery obou motorek. Já osobně jsem skálopevně přesvědčen že 1290 je pro vyhraněné a velmi zkušené jezdce,kteří ji dokáží využít.. PS: ne jako ty dvě okurky, co se na tom v Alpách sotva udržely (jak jsem psal). AT je univerzál a je to jen na tobě jestli jí rozdovádíš..

(reakce na) Africa nebo KTM

20.9.2018 v 21:12 | Nahoru | #2

69šakal píše: Díky za velice plodný a objektivní příspěvek! Jen bych doplnil, : Tohle téma jsem založil nikoli kvůli pomlouvání KTM, ale pro upřesnění zameření jmenovaných strojů. Ano mají společné pouze cestovatelské zaměření a v podstatě by se neměly srovnávat. Alo šlo mi o kámoše, aby NE odemne slyšel,resp.četl charaktery obou motorek. Já osobně jsem skálopevně přesvědčen že 1290 je pro vyhraněné a velmi zkušené jezdce,kteří ji dokáží využít.. PS: ne jako ty dvě okurky, co se na tom v Alpách sotva udržely (jak jsem psal). AT je univerzál a je to jen na tobě jestli jí rozdovádíš..



Neboj to není pomlouvani jenom info a pocity uživatele, které má každý jedinec jiné
Edit :u ktm je taky jenom na tobě jestli jí rozdovádíš akorát tam už to pak je někde jinde no, pořád máš možnost volby mapy na 100PS

Naposledy editováno 20.09.2018 21:27:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist