po nějaké době a po prodeji Fároše 9 jsem se rozhodl, že chci něco co bude univerzální. Šel jsem do Yamahy a jak to tak bývá, nebaví mě o věcech jen mluvit, a tak jsem po hodině odjel s novou MT 07.
Charakter motoru , mi vyhovuje, líbí se mi, že to nejede až od 8 tis. ale z nízkých přidám heft a ono to "jede". Vysněnej mám tříválec, kterej všude opěvujou tím, že má výhodu dvouválce dole a čtyřválce nahoře.
Avšak přechod na naháče s kapoty jsem udělal rád, protože podle mě sportovní kapota na běžné jěždění bez využití okruhu nemá smysl, jede to zbytečně moc a v blbém spektru otáček.. Jasně všude se dá jet 200 z místa, ale k čemu, raději zpomalím a ten vítr mě v tomhle zase nepustí a raděj pojedu na full plyn a tak nějak v klidu s naháčem než na full gas se sportem kdy nevím co kde vyjede za zatáčky a komu upadne kolo.. Trošku zpomalit není na škodu.
Nicméně na tom naháči oproti tý kapotě fakt fouká, a rád bych abych, když mám nějakej dálniční přejezd nebo okresku (100-150) , mohl například i telefonovat a neslyšel jen vítr všude okolo.
Nicméně motorku nepoužívám jen na víkend, ale i na běžné ježdění, pracovní schůzky, ježdění primárně po městě, na okresce a sem tam i dálnice a jednou za čas někam na dovču. Občas sem tam chci svézt i batoh.
Čili suma sumárum, chci si motorku používat pro běžné ježdění po městě, na okreskách ale chci si taky zablbnout a zatáčku klopeně projet a zároveň bych rád aby vítr šel kolem hlavy a horní části trupu, když pojedu někam dále nebo budu chtít telefonovat a jet v klidu a nejet 20..
Soudě dle MT 07, na které mi vadí, že je malá na moje proporce 180/110, tuším na posez bude super, ruky, nohy a záda nebudou bolet jak na kapotě, motor bude super jak do města tak na okresku, podvozek bude taky v pohodě (okruhovka to není, a o to mi nejde)
Ale nevím jak to bude s tím větrem a komfortem jízdy, respektive neřešil to někdo třeba vysokým plexi, je to v pohodě na cestovní rychlosti 130-150?
Je MT 09 na můj účel využití ok, nebo by někdo doporučil něco jiného? Líbí se mi v tomhle i starší FZ1 polokapota, to je asi nejvíc ideál, ale tam není třívál. Jsem proto v pasti.
Díky moc!!!
Z ostatních litrových naháčů mi přijde největší nebo ve čtyvřválci, budu rád za každej názor! Bral bych ji zase asi novou.
Naposledy editováno 12.09.2018 22:52:51
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Mt 09 vs
Teď už jen čekám na ten kus papírů, komisař byl dneska srandovní.. po jízdách pokrčil rameny a říkal, tady není co řešit, je to jen formalita ale nutná..
Jezdí to ale ďábelsky, a je jedno jestli člověk jede 50 nebo 150.. přesně to jsem hledal a v kombinaci s pohodlností ještě vyřeším to fučení a bude to top.
Foxdive - je to znát no, když to člověk rozvlní , ale zase to aspoň něco dělá :D :D
Luci_S - Jako vážně to byl takovej rozdíl??? To mě těší!!!
Ten kufr omluvte, vím, že je to hnusný, ale potřebuju ho...
Naposledy editováno 13.09.2018 21:58:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám respondenty - motorkáře pro ... Yamaha MT-10 | Kacka_MotocentrumHK | 26 | Dnes v 21:18 jandaxx |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Řetězovka - přední kolečko menší po... Suzuki GSX-S1000 | Rendal | 14 | 26.5.2024 v 12:45 Jožiak525 |
MT-10 2022 Yamaha MT-10 | xdxxddx | 1 | 3.5.2024 v 23:04 dewwil |
Poškrábaný výfuk Z900 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 20 | 2.5.2024 v 14:58 Kubák |