globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Thermo bob, neboli bipass termostatu
Zdravím kawáci, mám dotaz a nejspíš i podnět k zamyšlení..
Když jedu vyšší rychlostí bez zátěže, po chvíli masivní chladiče celkem drasticky ochladí zahřátou vodu vracející se k válci. Za mě mi přijde špatně, aby se k válci valila voda co má + - 40 *C, když vezmu v úvahu rozdíl teplot dole u kráterů a u hlavy, odkud vychází kolem + - 100 *C. Narazil jsem pak na produkt jménem Thermo bob, určený pro klr650, kde se hadicí se spojkami vřelá voda částečně přepouští před vodní pumpu, tim se zvyšuje teplota vody hnané k válci, jsou tam popsané i výhody instalace produktu, ovšem na e-bayi je za 140$ a to se mi vážně nechce dávat.
Máte někdo zkušenost, nebo nějaké názory, zkuste si najít na googlu: watt-man.com. díky za názory a reakce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Thermo bob, neboli bipass termostatu

18.9.2018 v 14:03 | Nahoru | #1
Kratzmar1> hele mas c * m * rozdil T, c je stejny, takze pokud se Ti nezmeni hmotnost(-ni tok v tomto pripade.. je to dynamika... a tudiz za predpokladu jen minimalni zmeny hustoty teplejsiho vzduchu se bavime prave o rychlosti proudeni jak kapaliny tak vzduchu .....a to jeste stejne nebude takova hitprada jak si asi myslis protoze s vyssi rychlosti roste i odpor, ten ma opet vliv, zejmena v proudeni plynu - a to tak ze negativni) tak zustava rozdil T proste stejny... a ze rozdil treba (ilustrativne) 50° bude jak pro 90-40 tak pro 80-30 nebo treba pro 100-50 je asi jasny..

E: ...jen kdyz uz zminujes na motorkarskym foru ten ventilator - logicky predpokladam ze ventilator si na to autor vlakna nepousti, to by pak ledacos vysvetlovalo

Naposledy editováno 18.09.2018 15:11:07

(reakce na) Thermo bob, neboli bipass termostatu

18.9.2018 v 23:44 | Nahoru | #2
kerut>

Zvýšení výkonnosti chladícího systému je možno poměrně
jednoduše dosáhnout pomocí vytvoření přetlaku v chladící
soustavě. Se zvýšením tlaku o 0,01 MPa se zvyšuje teplota varu
o 2,1 °C. Při přetlaku 0,1 MPa tak vzroste kritická teplota na 120
°C a tedy i teplotní spád na chladiči se zvýší o 20 °C. Je tedy možno
zmenšit rozměry chladiče, nebo pracovat s vysokou rezervou
chladícího výkonu soustavy

Zde Kdyby nestačilo tak ti stáhnu data z topení...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist