globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dušení Honda CX500
Čus . Mám problém s Hondou . Nastartuje v pohodě ale když jedu na 5-6 tis přidám víc plynu tak se jakoby uleje,začne vibrovat a zpomaluje. Ale když přidávám pomalu přeskočí to 6-7tis.ot. můžu tahat za plyn jak hovado a nic se nedusí. Synchro uděláno karbeci snad 5x rozebraný ,novej vzd.filtr fajfky...jen to sežere svíčky co cca 2tis km to pak nepředjedu ani kamion..Jakejkoliv nápad se hodí..

1 reakcí na tento příspěvek Dušení Honda CX500

22.9.2018 v 19:40 | Nahoru | #1
tak píšu další poznatky: po výměně karburátorů za 37kW žádná změna ohledně dušení, doufal jsem že se to tímhle vyřeší. Ale motorka je mnohem líp použitelná v nižších otáčkách. Takže zkusím dál vyměnit ind. cívky, pak ještě kouknu na impulzní cívky, které jsou umístěné nad statorem. Po přeměření odporů na statoru jsou hodnoty až na dvě, které jsou trošku mimo požadované rozmezí, ok.
Pak bych se chtěl ještě zaměřit na karburátory, na ten kanálek, který je ucpaný gumovou zátkou. V něm je nalisovaná tryska o průměru 0,45mm, a dočetl jsem se, že ucpání je příčinou špatného přechodu ze středních do vyšších otáček, zde nepomůže ani čištění ultrazvukem. Možnost je tu trysku vytáhnout, prostor vyčistit, nalisovat. Dělal jsem totéž se sedly plovákových ventilků (vytahoval jsem je pomocí přípravku na vytahování zalomených šroubů), ty se ale demontáží zničí. Ty dané trysky ale mají ten průměr až na jejich konci, takže by měly jít znovu použít. Někde tady jsem četl, že karburátory 20-37kW se mimo jiné liší průměrem toho kanálku, kde je nalisovaná ta tryska - 5,8 a 6,2mm. Měřil jsem to a u obou je 5,8mm. Z principu by to ani nemělo mít žádný vliv, důležitý je průměr trysky osazené v tom kanálu. Pro 37kW je to 0,45mm, pro 20kW poreferuju, až to zkusím cvičně vytáhnout.

Naposledy editováno 22.09.2018 22:15:27

(reakce na) Dušení Honda CX500

22.9.2018 v 23:34 | Nahoru | #2

rtin píše:


Nádherná ukázka využití lihosraček v praxi. Kdyby to jezdilo na benzín, tak se tohle nemohlo stát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050


TOPlist