1 reakcí na tento příspěvek Dušení Honda CX500
Pak bych se chtěl ještě zaměřit na karburátory, na ten kanálek, který je ucpaný gumovou zátkou. V něm je nalisovaná tryska o průměru 0,45mm, a dočetl jsem se, že ucpání je příčinou špatného přechodu ze středních do vyšších otáček, zde nepomůže ani čištění ultrazvukem. Možnost je tu trysku vytáhnout, prostor vyčistit, nalisovat. Dělal jsem totéž se sedly plovákových ventilků (vytahoval jsem je pomocí přípravku na vytahování zalomených šroubů), ty se ale demontáží zničí. Ty dané trysky ale mají ten průměr až na jejich konci, takže by měly jít znovu použít. Někde tady jsem četl, že karburátory 20-37kW se mimo jiné liší průměrem toho kanálku, kde je nalisovaná ta tryska - 5,8 a 6,2mm. Měřil jsem to a u obou je 5,8mm. Z principu by to ani nemělo mít žádný vliv, důležitý je průměr trysky osazené v tom kanálu. Pro 37kW je to 0,45mm, pro 20kW poreferuju, až to zkusím cvičně vytáhnout.
Naposledy editováno 22.09.2018 22:15:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
cx 500 pumpa Honda CX 500 | peracek1 | 6 | 26.4.2024 v 18:32 combust |
CX 500 přední brzda Honda CX 500 | V-tec4 | 4 | 7.4.2024 v 10:09 combust |
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 7 | 2.4.2024 v 17:11 xbedla |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |