Jedná se o motorky od osmistovek vejš gs, tigr, supertenere, afrika..., na gumách typu E09 a ježdění po kamenech, v blátě a písku, takže docela těžký stroje a celkem problematický podloží.
Guma s duší. Má smysl u takovýhle motorky používat haltr ? Já teda foukám na předepsaný minimum 1,5 atm. Míň se bojím a zatím teda dobrý. Nic se neprotočilo. Vážím s plně naloženou motorkou 370 kilo.
Je znatelně vyšší opotřebení na gumě, která má mít na silnici 2,5-2,9 atm, když s ní jedu po asfaltu na 1,5 atm ? Jsou to přejezdy mezi místama kde to je potřeba a nechce se mi pořád nafukovat a ufukovat. Může to bejt i přes 200 kilometrů.
Foukám to pumpičkou na kolo vyjímečně,ale věšinou u pumpy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Dík za za poznámky k tématu.
Naposledy editováno 22.07.2018 11:26:37
1 reakcí na tento příspěvek Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...
Ale jak jsem psal, není v tom nic proti. Každej jezdí jinak a pro někoho e07 ideální volba.
(reakce na) Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...
ZdendaZB píše: Aby to zase nevypadalo nějak provokativně, nebo urážlivě, jak to chápe plno místních, tak ono hlavně záleží do jakýho terénu jedeš a ne jak daleko. Díval jsem se na pár jejich foto a mají tam E07. Takže asi moc nekrosili z pohledu našeho, co se snaží využívat "špalky" tak trochu víc..
Já ti dám, provokatére jeden
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)