globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 rozdílné zbarvení svíček
8.7.2018 v 09:44
Ahoj všichni. Prosím o radu. Mám najeto 1000 km po kompletní generálce motoru vše probíhalo jak má až do vcěrejšího dne. Před vyjetým sem kontroloval svíčky a obě byly stejně zbarvené tedy do kávova. Odjeli jsme na sraz cca 100 km pak spanilka cca 80 km a přestávka na zmrzku. No a pak jsme se vraceli ze spanilky a asi 500 metrů a přestal jet jeden válec. Zastavil jsem, vyndal jsem pravou svíčku a ta byla šedá, vyndám levou a ta byla jak uhel. Divné že? Asi 2 km odtud byla benzínka kam sem dojel, koupil dvě nové svíčky N 15c a dal je tam. Motorka jela tak nějak škubaně do 2-3000 otáček ale pak normálně. Po 10 km sem zastavil a zas kontrola svíček. Pravá krémová, levá u závitu černá a na jiskřišti kávová. No a takhle až domu :-/ Nevíte co s tím? Je to Jawa 350/632, bezkontaktní zapalování, karburátor nastavený: jehla uprostřed, hl. triska 115, volnoběžná 55, a bohatost směsi otevřená něco mezi 1/4-1/2. Poměr oleje v benzínu 1:33. Díky za jakoukoli radu krom výměň stroj, to bych se ani nepřál, kdybych chtěl měnit...

Naposledy editováno 08.07.2018 09:51:10

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 rozdílné zbarvení svíček

10.7.2018 v 17:10 | Nahoru | #1
Já měl Jawu 350-360 kývačku.Svíčky jsem měl cihlové barvy,Vape jsem tenkrát neměl,ale co je pravda,tak jsem pravidelně vykuchal výfuky,udělal ohýnek a vložky,které bývaly plné sajrajtu jsem vypálil.A to jsem tankoval namíchaný mix přímo z pumpy 1.33,5.

(reakce na) Jawa 350 rozdílné zbarvení svíček

10.7.2018 v 19:01 | Nahoru | #2
Ahoj všichni. Tak sem se na to dnes podíval. Dal nové svíčky aby vše bylo vidět jak má. Otevřel oba výfuky a oba naprosto stejně špinavé, takže vylučuji gufero jak tu někdo psal, kdyby to žralo olej, tak bude ve výfuku.Utěsnil sem přírubu karburátoru odkud už nic nekape. Pravá svíčka se změnila z šedé na kávovou což je taky nejspíš vyřešený problém a to zřejmě s tou přírubou karburátoru ALE. Na plnej plyn letí a jde pravidelně, na půl plynu jde také pravidelně a reaguje jak má a teď to ALE. Do 1/4 plynu a 2 500 otáček při jakékoli konstantní rychlosti na jakýkoli rychlostní stupeň je chod velmi nepravidelný, levý válec vynechává a jízda je tedy nepohodlná. Při takto málo zatíženém motoru se má levá svíčka zase tendenci úplně celá začernit a vynechává čím dál tím častěji. Podle mého názoru je to jen chybou špatně seštelované volnoběžné směsi, protože právě 1/4 plynu je závislá na nastavení vzdušníku a volnoběžné trysky. Je tam 55 a 1/2 otáčky vzdušník. Šteloval sem ho až na 2 otáčky a zdálo se mi, že se to zlepšilo, ale stále to není ono Pomohla by menší volnoběžná tryska? Nebo jsem úplně mimo a hledám problém kde neni

Naposledy editováno 10.07.2018 19:06:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist