Trysek, který maj vliv na chod motoru je tam víc. Zkontrolujte gumičku sytiče a lanko sytiče. Musí zavírat, jinak jakýkoli seřizování je zbytečný.
Karbec rozdělat do šroubku, vyčistit, vyfoukat, zkontrolovat jehlový ventil, všechny otvory, který maj být děravý musí být děravý...
Např. ultrazvuk řeší čistotu, ale neřeší špatný nastavení karburátoru.
Jehlu nastavit na druhý zářez a pak správně nastavit volnoběžný otáčky. Před tím doporučuji spáchat tovární nastavení, na něj projet a ohřát motor a teprve potom nastavit volnoběžný otáčky - viz výše.
Ať se daří.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 37 | Včera v 01:54 2stroke |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |