Udělám anketu.
Levé zatáčky jsou mnohem delší než pravé.
Vítr fouká vždy z levé strany.
V pravostranném provozu všichni vysedávají vpravo.
Levých zatáček je víc než pravých.
Příčný sklon vozovky.
V levých zatáčkách je dál vidět a jdou víc klopit.
Naposledy editováno 06.06.2018 20:29:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se gumy sjíždí na levé straně
Dolph-cz píše: já to kdysi řešil na své motorce taky-pravá strana sjetá až do kraje a levé 0,5cm chybělo.pořád jsem na to nemohl přijít proč.........,až pak mi to došlo.
jí si ho podvědomě pořád dával do pravé nohavice,byl jsem tak na pravé straně výrazně těžší a do zatáčky mašina padala sama.tak jsem si ho dal do levé nohavice a bylo to tam,guma sjetá skoro až po ráfek.
od té doby to neřeším,vím čím je to způsobeno a střídám strany.
.......
Doporučuji si omotat kolem pasu, nemusíš potom přemýšlet kde byl naposled.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se gumy sjíždí na levé straně
Motogpmania píše: .......
Doporučuji si omotat kolem pasu, nemusíš potom přemýšlet kde byl naposled.
zkoušel jsem....,zas tak dlouhý není,udělal jsem jen půl otáčku...... a pak mi šla mašina zase pořád na zadní...
Motogpmania píše: ......Doporučuji si omotat kolem pasu, nemusíš potom přemýšlet kde byl naposled.
mi pripomina ten vtip jak chlapik jde na rande a nevi co s erekci, tak mu druhej poradi pripasat si ho pasekm ke stehnu..
druhej den se ho pak pta jak to teda dopadlo - "no jak, no.. prisla, fakt ji to sluselo, pak se trosku predklonila... tyvole a ja ji kopnul rovnou do xichtu"