Čerpám především z cizích webů protože na těch českých se toho moc nedozvím a to co se dozvím mi často nedává smysl se srovnáním s těmi cizími. Tak bych vás rád poprosil o vysvětlení pár věcí. Předem děkuji za smysluplné reakce
Týka se to konkrétně rovnotlákého pístového karburatoru Keihin VB 31 který mám v Hondě CM 400 T.
Po namontování KN filtrů (otevřeného sání) a odstranění vyrovnávací výfukové komory a nasazení otevřených výfuků bylo nutné pustit se do přetryskování. Protože motorka při koupi byla v žalostném stavu, byl jen rám a motor, nebyla možnost zkoušky běhu motoru před úpravami.
Teď když moto nastrartuji moto krásně drží volnoběh(ten jsem seřídil) do cca 5000 otáček motorka jede jak z praku) na 4 to valí 120 ale jakmile chci přidat nad 5000 ot/min motorka se začně dusit, střílet do sání, a naprosto ztratí výkon. na otáčkoměru mám 10000 ot/min až 12 000 ot/min v červeném poli. předpokládám že aspoň do těch 10 000 by se to mělo dát vytočit. když uberu plyn a zase jen šolíchám na půl plynu moto jede. Ale jakmile otevřu plnej, moto opět začne pekelně střílet do sání a nejede.
Karburátory jsou vyčištěné vše nové a vyměněné.
co se týká trysek v AJ jsem se dočetl že tento karburátor má Main jet a secundary jet. přičemž rozumím tomu tak že hlavní tryska je main jet, a vedlejší tryska secundary jet. To bych chtěl vysvětlit. klidně dodám i foto.
Co mě dál zaraží je, že main jet není tryska která je v pouzdře jehly ale je mezi jehlou a klaplou, tryska která vede do pouzdra jehly je zvaná secundary jet, tedy tryska vedlejší. Jakou mám ladit ? Všude ladí hlavní. ale ta vede u jinych karburátorů do jehly. mě tam ale dle popisu vede ta secundary ( vedlejší)
když jsem to poprvé rozebral, main jet byla 78 a secundary jet 108. v opravné sadě mi přišla tryska 75 a 118. tak jsem to dal namísto těch původních a stále stejný problém. pořídil jsem si tedy ještě jednu sadu 72 a 110
protože v návodu píšou že se originál má být 75/110
už jsem to nakombinoval opravdu všelijak ale stále to nejde nad 5000 otáček. scvčka po vyndání vždy do černa ale najel jsem vždy maximálně 2km takže to nebude směrodatné.
Potřebuju se teď dostat k tomu aby se to dalo normálně točit.
Prosím o vysvětlení jak to s tím karburátorem a jeho tryskama je. na co má která tryska funkci. a jak by jste doporučili postupovat. Děkuji za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky
Naposledy editováno 25.05.2018 15:34:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky
chápu že tam je ten gumovej špunt mezi tryskami ale ten jsem ani nevyndaval když jsem tam dával nové trysky a trubičku na směs,a trysky tam jsou jen dvě. nevím kde hledat jak ty říkáš tu 42 vonobžnou. akcelerační pumpička je taky komplet vymněněná na obou karbcích. Včera se mi stalo že jsem zahřál motorku po tom co jsem tam dal trysku 122 a když jsem to vytočil tak se jí moc nechtělo ale po chvíli kouření a párkrát střelení do výfuku najednou točky vystřelili až k 9 000-10 000. takže jsem byl mile překvapenej ale není to vůbec čistej přechod z 5 000 na 7 000 a pak na těch 9 000. sem tam se to zadusí. sem tam to střelí . Takže ještě budu laborovat s tryskama.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní tlumiče YSS svar - vydrží Honda CM 400T | 8632 | 6 | 14.12.2019 v 08:47 8632 |
Múže to být investice [1, 2] Honda CM 400T | VlaHa | 37 | 27.11.2019 v 17:14 Davecherokee |
Honda cm400t -divný zvuk [1, 2] Honda CM 400T | Levap-honda | 33 | 27.11.2015 v 08:08 Baránek |
Teflonové pouzdra Honda CM 400T | BizonJawa | 1 | 26.4.2015 v 17:43 _unq_ |