globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru
6.5.2018 v 18:57
Zdravím. Můžu poprosit někoho aby mi vysvětlil danou situaci?
Monster 900 s přetryskovanými karburátory a otevřeným výfukem.
Od této sezóny meřím teplotu oleje před chladičem.
Killery nemám origo(nebyly u moto) ale nějaké od Číňana.
Jezdím většinou s ucpávkama a teplota se pohybuje max do 110st.
Při poslední projížďce jsem killery vytáhnul a teplota je o 10-15st. níž.
Chápu to zprávně že s ucpávkou se válce dost nevypláchnou a proto je teplota oleje vyšší?
Čekal jsem spíš opačný průběh teploty...


1 reakcí na tento příspěvek Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru

11.5.2018 v 02:27 | Nahoru | #1
kerut: klapka neni nikdy zavrena uplne - volnobeznej okruh je naladenej na mnozstvi vzduchu/podtlak co tam protece pri 1000 RPM (volnobeh) - pokud mas stejny podminky - stejne zavrena klapka, stejna tryska, jen motor ma treba 6000 rpm je bezny ze tou malou skvirou kolem soupete vzduch proudi rychleji, volnobezna tryska neda dost benzinu a vysledna smes se ochudi. je to uplne beznej jev.

(reakce na) Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru

11.5.2018 v 03:14 | Nahoru | #2
assassin> pokud to vrci na ten volnobeh dyl, tak to bude tak bohaty tak jak je volnobeh nastavenej, ale pokud prudce zavres privod vzduchu, dostane se tam palivo jeste setrvacnosti a melo by to byt bohatsi,.. podle me beznej jev u vsech vykonejch motoru, ty skutecne "bohaty" dokonce v tyhle fazi i parkrat blafnou do vejfuku (WRC napr.) a ne, neni to strileni chudou smesi.. kdyby jo tak by to melo pri "bezny jizde" kadenci jak rychlopalna houfnice, coz vetsinou nema..
..kawa dokonce kdysi v GP zkousela chlazeni ventilu extreme bohatou smesi, a to byly panecku plameny po zavreni plynu

a i kdyby se tam palivo setrvacnosti nedostalo stejne neni moc velkej duvod aby to bylo extremne chudsi (0,9 -> 1,2) ten kanalek volnobehu ma nejakej limit a vetsi nez "nejakej" dynamickej podtlak se tam neyvtvori,.. dokud neni uplne zavrena klapka tak funguje i hlavni tryska/jehla. jenze u hlavniho kanalu je to pomerove jiny, tam muze projit vzduchu strasne moc a hlavni trysky bejvaj v serii vuci prurezu dost maly (mysleno oproti otevrenejm karburatorum.. ale tam pak tředa hraje roly jeste emluzni trubice, bez mirnyho podtlaku v airboxu se ji nechce moc fungovat.. )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist