Monster 900 s přetryskovanými karburátory a otevřeným výfukem.
Od této sezóny meřím teplotu oleje před chladičem.
Killery nemám origo(nebyly u moto) ale nějaké od Číňana.
Jezdím většinou s ucpávkama a teplota se pohybuje max do 110st.
Při poslední projížďce jsem killery vytáhnul a teplota je o 10-15st. níž.
Chápu to zprávně že s ucpávkou se válce dost nevypláchnou a proto je teplota oleje vyšší?
Čekal jsem spíš opačný průběh teploty...
1 reakcí na tento příspěvek Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru
..kawa dokonce kdysi v GP zkousela chlazeni ventilu extreme bohatou smesi, a to byly panecku plameny po zavreni plynu
a i kdyby se tam palivo setrvacnosti nedostalo stejne neni moc velkej duvod aby to bylo extremne chudsi (0,9 -> 1,2) ten kanalek volnobehu ma nejakej limit a vetsi nez "nejakej" dynamickej podtlak se tam neyvtvori,.. dokud neni uplne zavrena klapka tak funguje i hlavni tryska/jehla. jenze u hlavniho kanalu je to pomerove jiny, tam muze projit vzduchu strasne moc a hlavni trysky bejvaj v serii vuci prurezu dost maly (mysleno oproti otevrenejm karburatorum.. ale tam pak tředa hraje roly jeste emluzni trubice, bez mirnyho podtlaku v airboxu se ji nechce moc fungovat.. )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |