Monster 900 s přetryskovanými karburátory a otevřeným výfukem.
Od této sezóny meřím teplotu oleje před chladičem.
Killery nemám origo(nebyly u moto) ale nějaké od Číňana.
Jezdím většinou s ucpávkama a teplota se pohybuje max do 110st.
Při poslední projížďce jsem killery vytáhnul a teplota je o 10-15st. níž.
Chápu to zprávně že s ucpávkou se válce dost nevypláchnou a proto je teplota oleje vyšší?
Čekal jsem spíš opačný průběh teploty...
1 reakcí na tento příspěvek Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru
edit: kerut: i.e. = je to strikacka.
Naposledy editováno 08.05.2018 23:49:24
BTW je to karbec (r.99). Od letoška je v motokatalogu spojená karburátorová verze se stříkačkou
kerut> Normálně při jízdě i na málo plynu je na display dejme tomu 0,8 a jak zaklapnu vyletí naměřená hodnota k lambda 1 až 1,2 podle otáček. Může to dělat netěsnost napojení motor - svod nebo ucpaný obtokový ventil to nevím. V servisním manuálu je u karburace psáno že pro brzdění motorem jsou karby vybaveny pumpou aby nedocházelo k nadměrnému ochuzení směsi... kouknu jestli není pumpa protrhlá...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |