Moje otazky tak zni: k cemu je to magneton? Pochopil jsem ze je to rele ktere kdyz se vyrabi dost proudu posila ho do baterky, jak to ale delaji motorky ktere ho nemaji?
Mel by nekdo schema ktere by sedelo na vsechny moje elektricke komponenty (viz niz) popripade alespon poradil, jak zapojit? Byl bych vdecny.
Elektrika:
- baterka 6 V, 14 Ah, ukostrene minus (ale klidne ukostrim plus)
- tavna pojistka, nevim na jakej proud
- spinaci skrinka "bosarna" - kontakty 30, 30, 56, 57, 58, 54, 15
- magneton - tri vyvody oznacene pismenky
- stator alternatoru a zapalovani dole v motoru
--- stator - svorkovnicka s kontakty D a M
--- zapalovani - klasicky kladivko, vacka a kondik
- potkavacka, dalkovka, parkovacka, obrysovka, brzdovka a podsviceni tachometru vsechno klasicky, na tom asi nemohou byt odlisnosti, kontrolky a podsviceni ukostrene
Naposledy editováno 23.04.2018 12:40:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3876, 3877] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116284 | Dnes v 07:47 Jirka4137 |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |