globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

8.5.2018 v 22:29 | Nahoru | #1

kerut píše: proc byste proboha furt vsichni zavariovali ten krk rizeni ?

Assassin> ted nerozumim, vsak to prece potvrzuje ze to v obou pripadech zataci na tu stranu kam se posune teziste, a nijak to neobhajuje pohyb predniho kola pri vzniku toho zataceni, srovnavat kolo s moto co do techniky jizdy proste nejde, nicmene zatacku jedou na tom samym principu (stejne jako treba jako kutalejici se obruc) oboje,.. to je furt dokola tohleto..



ja tvrdim, ze technika jizdy je stejna, respektive, ze se na stejne motorce da jezdit X ruznyma technikama.
nove teorie do mechaniky prujezdu zatackou u jednostopeho vozidla se mi vnaset nechce. takze to neresim. prijde mi ze tam je vse jasne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

8.5.2018 v 22:46 | Nahoru | #2
assassin> jasne, ja jen moc nechapu to lamani kola "pod sebe", jako na design ? Stev psal predpokladam o nejakym singletracku (psal utazeny zatacky) tam to jeste chapu, ale jinak obecne je prece logicky vyhodnejsi mit kolo vic rovne k asfaltu a sebe vic vedle nej nez naopak.. tu nohu z hora kolem/pres ram strcim nejak vzdycky ale nedovedu si moc predstavit jak naopak strkas tu dolni nohu nekam pod kolo, to je anatomicky defakto nemozny, nemluve o tom ze tak jako tak musis pri takove technice davno skrtat pedalem o zem..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist