globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

4.5.2018 v 13:50 | Nahoru | #1
Krejza: sem tam mivam... driv jsem mel casto ... potrebu tu pravdu lidem vnutit.... ale proc? je to jejich chyba, ze odmitaj informace s tim, ze si mysli, ze to vi lip...
ja jsem driv informace od lidi jako Virago, dawe02 a dalsich hltal, dnes uz spis ctes, ze jim nekdo napise, ze jsou blbci a o technice nic nevi....taky uz nikdo z nich zadny moudro do eteru nepousti... a diskuze uz je fakt jen pro pobaveni (a to dost pochybne), vzdelavaci smysl nula.

kazdopadne se neda oddelit praxe a teorie, teoretik nevi jak velkej vliv ta ktera teorie v praxi ma, praktik zas netusi proc se deje co se deje...
samo ze jsou teoretici, co neprojedou jedinou zatacku dobre a pak zas ti co jsou radi, ze napocitaji do deseti na prstech a jezdi jak panbu ... oba by ale byli lepsi , kdyby pridali neco z toho "druheho tabora"

chapu, ze kdyz to ucis, je tvoje motivace a tudiz i pristup k tomuto "jevu" odlisnej...

Naposledy editováno 04.05.2018 13:53:00

(reakce na) Rychlost náklonu

4.5.2018 v 14:00 | Nahoru | #2
assassin> Právě. Mířím jinam než jsou masy lidí, ale stejně tak prostě potkávám lidi, kteří nechtějí pochopit.
Nicméně ti, kteří mají zájem, tak si poslechnou a zkusí a přemýšlí. Je jich málo, ale jsou.

Přesně, teorie bez praxe nebo praxe bez teorii a rozvoj bude hodně pozvolný, pokud vůbec.
Plusem je to, že i tady se najdou tací, kteří mají zájem se vzdělat. Je to pozitivní motivace i přes většinové házení hrachu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist