globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

4.5.2018 v 12:43 | Nahoru | #1

CB600 píše: Teď nechci úplně slovíčkařit, ale doháníš mě k tomu.

Jasný, ale ten náklon se způsobuje tím tělem. Tím že vytočím hlavu, ramena, trup, zadek prostě cokoliv.. to ten náklon způsobí. Pokud uvedené beru jako součást těla, tak lze tvrdit, že řidič ovládá motorku tělem. (což následně způsobí náklon .......)



mechanika zataceni bicyklu nebo motocyklu je jasne prozkoumana i popsana v odborne literature, dalsi a dalsi rozvijeni teto problematiky v oblasti dojmologie mi prijde pomerne zbytecne

motorka zatoci ikdyz se pilot vubec nehne a teziste cele soustavy zustane kde je. prikladem muzou byt treba RC motocykly, ktere zataci, prestoze pilot je plastovej panak, kterej se vubec nehejbe

(reakce na) Rychlost náklonu

4.5.2018 v 13:05 | Nahoru | #2
assassin> no, sice už to popsáno je, ale právě díky takovým, jako je již výše zmíněný Pepík a jeho neúplným pravdám se o tom pořád bavíme.

Ať už se zatáčí rukama nebo tělem, motorka/kolo dělá naprosto to samé. Projev předního kola vůči zadnímu je totožný.

Ale to už jsme rozebírali ve vedlejším vlákně.

Kerut - fakt si na motorku sedni a věnuj desítky a stovky hodin i praktické části.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist