1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Ano to zatáčení/náklon lze regulovat i přímým tlakem rukama na řidítka. Ale asi to není nejlepší způsob a při velkých rychlostech a náklonech, kdy se tak snažíme doregulovat směr zatáčení může hrozit ztráta trakce a pád.
IMO
CB600 píše: Takže Sršeň má vlastně pravdu, že se motorka neřídí řidítkama ale tělem. Protože, vychýlení těla způsobí změnu těžiště, motorka se naklopí a to následně stočí řidítka a je zatočeno.
Ano to zatáčení/náklon lze regulovat i přímým tlakem rukama na řidítka. Ale asi to není nejlepší způsob a při velkých rychlostech a náklonech, kdy se tak snažíme doregulovat směr zatáčení může hrozit ztráta trakce a pád.
IMO
Ono je lepší zkusit to v praxi.
Je pravda, že lze zajet cele Mýto se zvysenym volnobehem bez drzeni riditek, videl jsem na vlastní oci.
Ale jel relativně pomalu a musel na tom hodně telem cvicit..
Kontra rizenim to padne do naklonu nez reknes boruvkovy kolac. Ostatni pokusy jsou jak kdyz brzdi rychlik, trva to tejden a nevis jak to dopadne.
A Brumla tu trosku plete jablka s hruskama, o tom ze pri zmene teziste do strany staci mensi naklon pri stejne rychlosti se nehadam, ale s rychlosti zatoceni to nema nic spolecneho..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |