globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

4.5.2018 v 12:12 | Nahoru | #1
Takže Sršeň má vlastně pravdu, že se motorka neřídí řidítkama ale tělem. Protože, vychýlení těla způsobí změnu těžiště, motorka se naklopí a to následně stočí řidítka a je zatočeno.

Ano to zatáčení/náklon lze regulovat i přímým tlakem rukama na řidítka. Ale asi to není nejlepší způsob a při velkých rychlostech a náklonech, kdy se tak snažíme doregulovat směr zatáčení může hrozit ztráta trakce a pád.

IMO

(reakce na) Rychlost náklonu

4.5.2018 v 12:39 | Nahoru | #2

CB600 píše: Takže Sršeň má vlastně pravdu, že se motorka neřídí řidítkama ale tělem. Protože, vychýlení těla způsobí změnu těžiště, motorka se naklopí a to následně stočí řidítka a je zatočeno.

Ano to zatáčení/náklon lze regulovat i přímým tlakem rukama na řidítka. Ale asi to není nejlepší způsob a při velkých rychlostech a náklonech, kdy se tak snažíme doregulovat směr zatáčení může hrozit ztráta trakce a pád.

IMO



Ono je lepší zkusit to v praxi.
Je pravda, že lze zajet cele Mýto se zvysenym volnobehem bez drzeni riditek, videl jsem na vlastní oci.
Ale jel relativně pomalu a musel na tom hodně telem cvicit..

Kontra rizenim to padne do naklonu nez reknes boruvkovy kolac. Ostatni pokusy jsou jak kdyz brzdi rychlik, trva to tejden a nevis jak to dopadne.

A Brumla tu trosku plete jablka s hruskama, o tom ze pri zmene teziste do strany staci mensi naklon pri stejne rychlosti se nehadam, ale s rychlosti zatoceni to nema nic spolecneho..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist