globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

2.5.2018 v 22:38 | Nahoru | #1
podle me odrazeni o vic kvaltu na vymacknuty spojce + brzdeni brzdama nema nic vylozene spolecnyho s plynulosti jizdy, to uz spis s plynulosti chodu motoru
mam vysledovano ze v tomhle jsou dva temer nesmiritelne tabory, kde jedni tvrdi ze odrazovat je treba plynule, postupne, a druzi rikaji ze brzdy jsou tam odtoho aby se pouzivali, ....a zatacku muzou podle me ve finale (co do kinematikay pohgybu) projet oba uplne stejne, a klidne muze byt plynulejsi i ten "brzdic" pokud bude mit to davkovani brzd fakt v ruce.. (rekl bych ze prave podle toho se pozna Pan Pylot, ...kdyz clovek koukne kolik umi jet dvaca v brne kdyz na ni sedi alzamora nebo cecinello )

BTW k tomu antihopu - pokud je cas (=samozrejme chapu ze na okruhu ho moc neni) tak to samy jde udelat vymacknutou a opatrne davkovanou spojkou, ne ? tj. proste odradim o tolik, o kolik mam odhad ze ubrzdim/chci ubrzdit/potrebuju ubrzdit..
ja si treba fakt do nedavna myslel ze je to prakticky jen takova pojistka-ochrana kdyz tu spojku clovek pusti moc rychle a neplynule, viz vyraz na prasaka aby ho nejakej silnejsi treba dvouval okamzite neshodil ze sedla,.. docela jsem cumel kdyz jsem se dozvedel ze se to pouziva jako fakt cilene - pustim a at se s tim uz antihop nejak popere za me clovek se furt uci, no a zas uprime- byly doby kdy kontroly prokluzu/trakce, antihopy nebyly, a jezdilo se taky "docela rychle"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 05:42 | Nahoru | #2
kerut> o odrazeni vic rychlosti na vymacknuty spojce jsem nic nepsal, celou dobu jen to ze nejdriv brzdim, pak pridam odrazovani do nizsich otacek, a nakonec zatacim. Na brzde jsem prakticky az do pridani plynu na vyjezdu.
To plati pri idealni prujezd, realne vetsinou ani moc nebrzdim protoze na silnici nejedu tak rychle, ale kdyz uz nekde brzdim snazim se to delat takhle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist