globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 14:38 | Nahoru | #1

Stev píše: Veverčák> to bych ani nerekl, motor brzdeni nijak nepomaha, spis se s brzdama pere kdyz maj nejvetsi zaber. Dost okruharu rika ze hodne zrychli s antihop spojkou ...



no tak to si fakt nemyslim, takovy falesny neutral pri brzdeni dokaze brzdnou drahu dost zneprijemnit ..

(reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 14:58 | Nahoru | #2

Veverčák píše: no tak to si fakt nemyslim, takovy falesny neutral pri brzdeni dokaze brzdnou drahu dost zneprijemnit ..



Protoze najednou brzdis a hledas spravnou rychlost takze se poradne nesoustredis ani na jedno, kdyz si to rozdelis tak jsou neprijemnosti mensi. A taky to nevysvetluje ten antihop.

Kdyz roztocis motorku na stojanu a nechas padat otacky, tak to zpomaleni nejde pod urcitou hodnotu, kdyz brzdama vyvines vetsi zpomaleni nez kolik pada motor dolu sam, tak se ti sily asi nescitaj.

Nepisu nebrzdit a nepodrazovat soucasne, ale podrazovat az v okamziku kdy je nejvetsi brzdeni hotovy, da se rict tesne pred zacatkem naklonu.

Treba na tomhle videu si myslim ze podrazuje spis ke strednim otackam, cervena mu tam neblikne vubec. Problem je ze je tak rychlej ze si tam kazdej muze najit to svy. Ale radsi bych se tam priblizoval z ty moji strany nez z tvoji :)

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist