globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aerodynamika motorek
28.3.2018 v 11:40
Zdravím, máte někdo k dispozici parametry aerodynamiky motorek?
K mé motorce jsem našel toto:
Cagiva Mito SP 525info

Podvozek
Použití: Supersport
Rok: 2008
Hmotnost (kg): 129
palivové nádrže 14
Přední brzdy: Double kotouč
zadní brzda : Single kotouč
Přední pneumatika: 110/70 - ZR17
Zadní pneumatika: 150 šedesátiny R 17

Performance
Power (hp @ rpm): 34 @ 12000
Moment (nm @ rpm): 23 @ 11000
EngineNum. Cylinder: 1
Rozložení: L
Princip: Dvoutaktní
Startér: Elektrický převodový stupeň
: 6
První převodový poměr: 2.7273
Druhý převodový poměr: 1.8571
Třetí převodový poměr: 1.3529
Čtvrtý převodový poměr: 1.0952
Pátý převodový poměr: 0.9565
Šestý převodový poměr: 0.8636
Primární převodové
kolo Ozubené kolo: 11
Spojkové ozubené kolo: 36
Sekundární převodPředkové ozubené kolo: 14 Ozubené kolo: 43
Konečné snížení: 3.0714
Druh pohonu: Řetěz
Aerodynamické údaje Hodnota Cx: 0.4Frontová plocha (m2): 0.4717

Předpokládám, že jsou to údaje samotného motocyklu bez jezdce, i tak zajímavé.

1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamika motorek

28.3.2018 v 15:50 | Nahoru | #1
Dejme tomu, že budeme věřit max. výkonu 34k/12.000.
Pak určitě nesedí hodnota krouťáku, protože 23Nm/11.000 odpovídá 36k. A ani 23Nm/10.000 nesedí, to odpovídá 33k a takhle plochou výkonovou špičku dvoutakt rozhodně mít nebude...
Osobně mám dost pochybnosti i o tom udávaném výkonu, podle mě je 525 ve fabrickým nastavení slabší (EURO III).

Dál si myslím, že je uvedený špatný počet zubů na primáru, správně je IMHO dvojnásobek, tj. 22/72

Jednoválec do L jsem taky ještě neviděl...

(reakce na) Aerodynamika motorek

29.3.2018 v 06:38 | Nahoru | #2

JohnnyS08 píše: Dejme tomu, že budeme věřit max. výkonu 34k/12.000.
Pak určitě nesedí hodnota krouťáku, protože 23Nm/11.000 odpovídá 36k. A ani 23Nm/10.000 nesedí, to odpovídá 33k a takhle plochou výkonovou špičku dvoutakt rozhodně mít nebude...
Osobně mám dost pochybnosti i o tom udávaném výkonu, podle mě je 525 ve fabrickým nastavení slabší (EURO III).

Dál si myslím, že je uvedený špatný počet zubů na primáru, správně je IMHO dvojnásobek, tj. 22/72

Jednoválec do L jsem taky ještě neviděl...


Máš pravdu, toho jsem si nevšiml - ten primární převod je 22/72. Tahle verze je samozřejmě otevřená a tím neplní EURO III. Katalyzátory a ostatní eko fičuy jsou vyhozeny a výfuk je laděný. Jinak ještě nemám zprovozněnou 525, ale EVO se krásně točí až do 12 500 a pocitový zátah je od 9000, takže ta špička je docela plochá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito sp525 přívěra Cagiva Mito SP525 Admm 2 Dnes v 07:21 JirkaLN
Vibrace motoru Cagiva mito sp525 Cagiva Mito SP525 Kamy_m 4 17.3.2024 v 21:41 Kohlstein
Jaká "nejlepivější" guma na silničk... [1, 2, 3] Cagiva Mito SP525 mito7 65 29.7.2022 v 22:57 mito7
Chetel wanted zavodni mito sp nebo ... Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125 SP, Cagiva Mito 125 ... wanzap1 8 4.5.2020 v 21:19 strakon
Náhradní díly - elektro Cagiva Mito SP525 mito7 6 24.4.2020 v 14:36 gugo


TOPlist