bmw_r1300gs_cartec





Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

28.2.2018 v 17:09 | Nahoru | #1

vilemx píše: A teď si představ, že právě ten downsizing má na svědomí nárůst produkce mikrosazí nově i u benzíňáků.

Jsem také toho názoru, že denní dojíždění do města je nejrozumnější adept pro přechod na elektriku nebo socku. Na druhou strranu zakázat vjezd všem vozidlům od určítého stáří nebo normy je k nas**ní nejvíc pro příležitostné návštěvníky, kteří svým provozem (jednou za měsíc projet centrem) ovzduší v principu takřka nezamoří.



No jasne, protoze se primovstrik prvně nasadil prave u velkejch motoru aby nezraly jak tank :)

Prilezitostni návštěvníci umi akorat ucpat město - ideální kdyz nechaj auto na okraji a vyzkouší si mhd

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

28.2.2018 v 17:45 | Nahoru | #2

assassin píše: No jasne, protoze se primovstrik prvně nasadil prave u velkejch motoru aby nezraly jak tank :)


Osobne dost pochybuju o praktickym prinosu tyhle technologie.... GDI od Mitsubishi je priklad, kde to proste zralo stejne..
EDIT> schvalne jsem si vyjel porovnani FSI a MPI motoru 1.6 v Oktavce a rozdil je cca 0.2L ve prospech FSI - tedy asi 3%

Naposledy editováno 28.02.2018 17:51:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist