globalmoto_kveten





Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 12:28 | Nahoru | #1

assassin píše: 308 je dvoulitr. Nevim co ma společného elektronika atd s motorem, ale sere se tam vse. Ja mel 205ku a uz nikdy...

sluzebakama jsem jezdil docela dost, mel jsem prave treba passata nebo smaxe(vetsina dílu stejnejch s mondeem, jen tezsi) - to treba doted jezdi a ma pres 400tis
Fabii 1.4tdi atd atd...

Jo a krome toho jsem delal ve vývoji v automotive, tak mam trosku predstavu jak se co kazi globálně, podle databaze výrobce - ne podle zkusenosti jednoho garazoveho servisu ,tusim jak se co vyvíjí atd...

Btw jedtli teda beres dvoulitr jako velkej motor :) tak to pak joo ... vykon jako ta malorazka to ma az v o dost vyšších otáčkách a ty jsou podle me hlavní nepřítel životnosti. Jo a v te dobe to byl nejvetsi motor v nabídce, jake motory tam byly jako nejmenší? Kdyz zo srovnávate s nejmenším současným motorem? Ono totiz v současné dobe bude nejvetsi motor u tehle kategorie aut oturbena 1.6 nebo 2.0 a to je fakt ve srovnání s dvoulitrem atmosférou "smesnej moturek" :D



Ale jde o to, jakeho passata... 1,4tsi, byť to má 92kw tak je prostě holý nesmysl na auto, co má 1,5t bez posádky A zrovna S-max využíval diesely PSA nebo vlastní benzíny, takže ano, ta hrozná francouzská mrdka a ono to funguje...
Elektronika byla jen taková odbočka...
No vidíš a já jsem dělal deset let pro firmu, která dodavatelsky vyvýjela karosářské díly pro největší sračkomet u nás z MB... A když už se náhodou něco začalo kazit, tak se čekalo na to, kolik přijde stížností a když se toho nechytilo moc zákazníků, tak se to hezky ututlalo.Takže něco o tom, jak se co na autě dělá taky vím

Ne, beru třeba dvoulitr jako standartní motor vhodnej pro takový auto. 5,0 V8 je zase druhý extrém, který nikdy neměl a nebude mít adekvátní využití. Pokud se bavíme o osobních autech. Do osobáku stačí objem do 3,0.

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 15:00 | Nahoru | #2

zdenek86 píše: Ale jde o to, jakeho passata... 1,4tsi, byť to má 92kw tak je prostě holý nesmysl na auto, co má 1,5t bez posádky A zrovna S-max využíval diesely PSA nebo vlastní benzíny, takže ano, ta hrozná francouzská mrdka a ono to funguje...
Elektronika byla jen taková odbočka...
No vidíš a já jsem dělal deset let pro firmu, která dodavatelsky vyvýjela karosářské díly pro největší sračkomet u nás z MB... A když už se náhodou něco začalo kazit, tak se čekalo na to, kolik přijde stížností a když se toho nechytilo moc zákazníků, tak se to hezky ututlalo.Takže něco o tom, jak se co na autě dělá taky vím

Ne, beru třeba dvoulitr jako standartní motor vhodnej pro takový auto. 5,0 V8 je zase druhý extrém, který nikdy neměl a nebude mít adekvátní využití. Pokud se bavíme o osobních autech. Do osobáku stačí objem do 3,0.



3litr jede ve stejnem aute stejne nebo hur jako ta 1,4t ono kdyz do 1,4nafoukas cca 1bar ..tak se ten motor chova cca jako atmosferickej 3litr, tzn "stejnej" kroutak ve stejnejch otackach atd... jen vyssi tlaky, ale to vzhledem k tomu, ze u diselu je to skoro o rad jinde tak tlaky u benzinaku nejsouzasadni problem.
ja teda nevidim na 1,4t motoru nic spatnyho, rozhodne lepsi nez ty ruzny 2,0 atmosfery ve starejch krapech, ktery nejedou a chlastaj... a ve finale se serou uplne stejne jak ty novy :D

novy auto s velkym motorem si nekoupi nikdo a ojety taky temer nikdo... ale muze za to EU :D

dily od dodavatele je trosku neco jinyho nez vyvoj... a to, ze nekdo dodava shit, vi, ze se to ututlava a pak je jeste schopnej na foru plakat, ze to stoji za hovno protoze brusel... to uz radeji bez komentare.

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 15:29 | Nahoru | #3

zdenek86 píše: Ne, beru třeba dvoulitr jako standartní motor vhodnej pro takový auto. 5,0 V8 je zase druhý extrém, který nikdy neměl a nebude mít adekvátní využití. Pokud se bavíme o osobních autech. Do osobáku stačí objem do 3,0.



To je trochu sporne tvrzeni. moje 4.4 na dalnici ve 140 toci neco pres dva tisice (no, toci... prevaluje se tam) a prijemny zatah je do 240 velmi plynuly. Na dalnice je takovy objem skvely, cely Nemecko v levym pruhu s kafem v ruce.
A valce jak novy, prave proto ze to nehoni vysoky otacky maji jeste viditelny drazky z vyroby :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist