globalmoto_kveten





Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 00:24 | Nahoru | #1

Beranidlo píše: Jurawood> Tak jsem se na to fordí forum podíval .... diskutující vemena, argumenty na padnutí. Jinak ten konkrétní odkaz vede na zakarbonovaný píst přímovstřikového benzínového motoru, což, zdá se, někteří ještě nepobrali. Příčina je podle mě jasná. Na začátku je jízda v "úsporném" režimu, s přímovstřikovým turbobenzíňákem kadla-kadla. Spalováním neodpařeného paliva se tvoří saze, zakarbonuje píst a a horní kroužek. Přes takto utěsněný první pístní kroužek bez profuku pak působí na můstek pístu mezi prvním a druhým kroužkem velké síly od tlaku plynů a můstek se časem vylomí. Následuje stejný mechanismus vedoucí k vylomení dalších můstků, kdy se to definitivně kouslo a roztrhlo vložku válce.
Ale úplně na začátku nejspíš nebyl příčinou tlak ve válci, ale tlak na cenu - snaha vyždímat z levných materiálů a levné výroby maximální parametry. A protože v moderní továrně nedělá motor jeden nebo dva skuteční odborníci, ale obrovský houf diletantů, kteří umí vyřešit jen svoje dílčí úkoly bez vazby na ostatní, výsledek je takto žalostný.

Já teda nemám věšteckou kouli,ale řekl bych z té fotky že je to v tom místě roztavené, i pojistný kroužek na čepu je vyhřátý ne?

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

26.2.2018 v 08:36 | Nahoru | #2
axs> Možná je tam v prostoru chybějícího můstku i díra skrz píst. Ve finále to musel být skutečně masivní profuk a spalování oleje. Nad tím mechanismem vzniku této závady je samozřejmě možné vést polemiku.

Naposledy editováno 26.02.2018 08:37:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist