Naposledy editováno 22.02.2018 13:24:46
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Vtipny......
Gahan37 píše: Jsem to celé pročetl a v zásadě ano, EK by měla být jen o základních úkonech .....ale taky to vypadá že že pokud je to jinak a technik se řídí platnými předpisy je to špatně když se to týká zrovna MĚ...a když si myslíš to co ja jsi v "pohode "....když ne jsi "ovce"
Vtipny......
vidím že mně znáš líp než se znám sám. Já jsem napsal dotaz a bylo mi odpověděno nějakou citací zákona místo rady co udělat,kromě toho že mám kupovat moto ve 100% stavu nebo před přihlášením do 100% stavu uvést. Já jsem koupil motorku, která jezdí, brzdí a je ve stavu motorky z výroby kromě 2 věcí. Předchozí majitel jezdil nejspíše sám a tak jako většina lidí co jezdí sami sundal zadní stupačky a sedlo nahradil krovkou. To že to byl blb který jezdí na slikách v provozu je jeho problém a moto jsme koupili protože se nám líbil technický stav a gumy budeme měnit a nemám s tím absolutně žádný problém. Žádný jiný problém jsem na moto nenašel a ani to není seskládaná motorka z několika různých kusů. Jsou tam doplňky co se mi nelíbí ale na bezpečnost mojí ani ostatních nemají vliv. STK pro motorky kontroluje nesmysly a je celkově zbytečná. Já v tuhle chvíli potřebuji přihlásit moto v termínu který mi stanovil zákon a EK mi toto znemožňuje protože dle jejich inteligence i když má moto platnou technickou tak evidenčkou neprojde. Na EK by dle mně technik měl řešit typ motoru a číslo rámu aby se nelegalizovaly kradené auta a motorky ale ostatní věci jsou závislé na TK. Takhle to bylo vždy a znova opakuji a prosím aby mi nějaký technik STK odpověděl. Když jsou údajně tyto požadavky výmyslem EU proč v Belgii není STK pro motorky?