bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
16.12.2017 v 17:12
Ahoj kluci,
kdo máte DR-Z400 s Keihinem, jakou máte spotřebu?
Mám S verzi. Původně s Mikuni karbecem. Spotřeba byla do cca 5 litrů.
Ted jsem na cca 7,2 l/100km . Spotřeba je v terenu i na silnici zhruba stejná.
Udělal jsem tyhle úpravy:
Výfuk a svody MRD Pro Comp + tlumivka.
Keihin FCR39MX Flat.
Otryskovano: tryska volnobehu 35, vzduchová tryska volnoběhu 70 (je to chudý, 3 otáčky šroubku volnoběhu. Nahradím 45/100) Jehla OCEMN, 3. zážez. Hlavní tryska 155, hlavní vzduchová tryska 200.
Odstraněn PAIR ventil. Otevřený airbox, 3x3 mod.
Jede to skvěle, proti původnímu stavu je to jiná motorka, ale nevím co s tím. Nemůže to přece takhle moc žrát. Máte s tím někdo zkušenost? DrZounů kolem moc není. Nikdo mě nechce vzít na brzdu. Není to asi žádnej velkej kšeft.
Díky.

Naposledy editováno 16.12.2017 17:15:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba

17.12.2017 v 10:09 | Nahoru | #1
Beauty> Nepamataám sa uz presne ake hodnoty trysiek sú to ale mám tam jet kit na FCR39 pre DR-Z 400E. Ihla v štandardnom nastavení podľa návodu.
Mam tam powerbomb ale teraz som dal original kvoli STK aj s vyfukom a príde mi že je lepší stred. Druhy krat by som to už nekupoval...
Nastavovanie leak jet mam toto https://www.24mx.cz...-quickshot-twenty#?p

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba

17.12.2017 v 19:05 | Nahoru | #2
kunna1> diky moc za ten napad s AC pumpickou. Je pravda, ze to pri prudkym pridani z volnobehu ma obcas tendenci si kucknout, coz svedci o tom, ze se to na chvili preplavi. Jinak motorka jede uzasne ve vsech rezimech. Podivam se co tam je za leak jet a podle toho s tim neco vyvedu dal. Myslim, ze to bude cast problemu. Dik moc.

Anti> Nejsem si prave jistej, ze soucet palivovych trysek dava soucet prutoku paliva. Typicky na volnobehu jsem resil Pilot Jet 45 a Pilot Air Jet jsem podle doporuceni uplne vyndal, coz odpovida velikosti cca 250. Pri volnobehu se to nedalo seridit a bylo to strasne chudy. Ted tam mam nejakych PJ/PAJ 30/70 a je to skoro v poradku. To znamena, ze tou tryskou velikosti 30 projde pri volnobehu vic paliva nez predtim tou 45.

Diky vsem, co o tom neco vi, nebo maji svoji zkusenost a rekli mi ji.

Vsem ostatnim. Mozna jsem to nevysvetlil dobre. Nejde o to usetrit 30 korun na 100 km. I tak diky vsem co otevreli pusu a chteli nam rict, ze o danym tematu nic nevi a ani se nechtej nic dozvedet.
Kdo se chce neco dozvedet, tohle je pekny: http://www.factoryp...g_FCR_Burns,Pat.html

Naposledy editováno 17.12.2017 19:07:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist