2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
freedom - tobe ta 2 nepripadala proti te 3 uhoupana?
radoby ctyrkolka obykle vyjede vic nez ty "dovopravdicky" ctyrkolky, navic me prijde haldex docela povedenej (treba bmw od klasicky koncepce se stredovym diffem preslo taky k systemu ala haldex)
hornis: tak to ti to taky bude pekne papat co? ja pri takovy naky bezny kombinaci mam na budiku 8 a o 0,7 mi to keca tzn 8,7... nejmin jsem jezdil kolem 7 ... no a kdyz me to chytne tak to jde i pres 10...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
assassin píše: freedom: me to pomalejsi kvalty bez protestu taha od 1000rpm, ale jezdim od 1500 .. abych to trosku "setril" :) ve 4000 mam max vykon, takze kdyz chi jet svizneji (nebo v nekterejch kopcich na dalnici pri 170ti jeste trosku akcelerovat) tak to drzim jeste pres 4k ... na okreskach na nizsi kvalty i vejs...
freedom - tobe ta 2 nepripadala proti te 3 uhoupana?
radoby ctyrkolka obykle vyjede vic nez ty "dovopravdicky" ctyrkolky, navic me prijde haldex docela povedenej (treba bmw od klasicky koncepce se stredovym diffem preslo taky k systemu ala haldex)
hornis: tak to ti to taky bude pekne papat co? ja pri takovy naky bezny kombinaci mam na budiku 8 a o 0,7 mi to keca tzn 8,7... nejmin jsem jezdil kolem 7 ... no a kdyz me to chytne tak to jde i pres 10...
Tak ty už budeš mít v 3.generaci možná nějakou, mý nynější XC70, podobnou mapu. Jakkoli je to vlastně furt stejnej motor už asi 15let s malejma obměnama, s každou mapou co jsem v tom měl, to jezdí a chová se fakt dost jinak. Já mám teď asi 133kW a je to gumovka. Mezi 1500-3000 výrazně tahá a zrychlůuje, později už to jen jde dál do otáček, v podstatě jen kvůli tomu, že na nižší kvalt máš víc Nm na kolech.
Ta mapa co má HornisGSX se 151kW dýchala výrazně líp přes tři a do 3500-3700 to fakt furt letělo. Jenže pod 1700-1500rpm jsi tomu na krk šlápnout nemohl, to jsi cejtil že už protestuje - asi kombinace předvstřiku a dávky. Měl jsem i 96kW což bylo na 1,8t auto fakt lenivý, ale asi i věčný pro motor. 120kW bylo už docela dobrý a relativně taky pružný. Nejmíň fakt žrala ta nejsilnější mapa - a pozor, nejedu na budík ale fakt dlouhodobě měřím (ty auta jsem měl vždy tak 2-3roky... takže zima, leto, lehká/těžká noha. V zásadě jsem přišel na to, že nejkrutější na spotřebu je kvapík na dálnici. Jak letíš přes 160km/h je tam 9-10l/100km jako nic. V běžný kombinaci, kdy fakt využívám zátah na předjíždění to jezdilo za 6,7 resp. do 7l/100km.
Dnes jezdím s tou XC70 133kW za 8+ ...(jakože 8,1) ale mám hodně dlouhejch dálničních přesunů, kdy mám spotřebu 10), kdybych s tím jezdil jako se svou starou 151kW V70II, žralo by to tak 7,5 (tedy cca. o 3/4 litr víc)
Podvozek - tak je jasný že klasika Volvo kočár - kámoš co má Alfy říkal s úsměvem že "Volvo se začne naklánět již 75m před zatáčkou " Ale nynější XC70 mám "dynamic edition" takže fakt tvrdý a s lítostí vzpomínám jak starej kočár krásně přeplouval rolety a vlnky uježděnýho sněhu(na druhou stárnu se s tou 1950kg károu dá docela i jet v zatáčkách). A oběcně se dnes prostě dělají tvrdší podvozky na všem. Porovnej starý a nový Passaty.
Hele na asistenty jízdy ve Volvo, nemůžu říct ani "ň" ...oproti tomu co montuje do za stabilizaci a hrabací asistent VWgroup je to nebe a dudy. Je fakt cejtit, že seveřani maj v tomhle náskok. Jenže vše nemůže být jinak, než založeno na přibrzďování a stahování výkonu na různých kolech- tedy vždy ztráta rychlosti. Takže chce-li člověk fakt někde projet závějema, musí to všechno vypnout a modlit se že se to opět nesepne, když to auto dostaneš do situace, kdy mozek vyhodnotí - je to špatně a vše zase zapínám. Pak to hrabe docela hezky. Já to minulej tejden nevypnul a v půlce 70m návěje jsem to postupně posadil na břicho ( po 40m jsem věděl že je zle a že mi to bere rychlost s každým prohrábnutím) a bylo posekáno - lsavné XC70"sněhovou severskou frézu" vytahlo rumunské ARO .Alfa a omega jsou ale taky gumy.
Naposledy editováno 19.12.2017 09:16:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |