paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

18.12.2017 v 17:07 | Nahoru | #1
freedom: me to pomalejsi kvalty bez protestu taha od 1000rpm, ale jezdim od 1500 .. abych to trosku "setril" :) ve 4000 mam max vykon, takze kdyz chi jet svizneji (nebo v nekterejch kopcich na dalnici pri 170ti jeste trosku akcelerovat) tak to drzim jeste pres 4k ... na okreskach na nizsi kvalty i vejs...

freedom - tobe ta 2 nepripadala proti te 3 uhoupana?

radoby ctyrkolka obykle vyjede vic nez ty "dovopravdicky" ctyrkolky, navic me prijde haldex docela povedenej (treba bmw od klasicky koncepce se stredovym diffem preslo taky k systemu ala haldex)

hornis: tak to ti to taky bude pekne papat co? ja pri takovy naky bezny kombinaci mam na budiku 8 a o 0,7 mi to keca tzn 8,7... nejmin jsem jezdil kolem 7 ... no a kdyz me to chytne tak to jde i pres 10...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

18.12.2017 v 17:45 | Nahoru | #2
assassin> jj beznym jezdenim (nejezdim zrovna ala lenoch kor to mam v automatu) spotrebu mam okolo 8.5-8.7 dalnice klidne osm ale cetl jsem ze volvacke pocitace pomerne hodne kecaj ale abych ti rekl pravdu nikdy jsem to nepocital. legendarni octavi 1.9tdi kterou jsem mel pred tim zrala vsem do 6l ja jezdil pres sedm

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

19.12.2017 v 09:11 | Nahoru | #3

assassin píše: freedom: me to pomalejsi kvalty bez protestu taha od 1000rpm, ale jezdim od 1500 .. abych to trosku "setril" :) ve 4000 mam max vykon, takze kdyz chi jet svizneji (nebo v nekterejch kopcich na dalnici pri 170ti jeste trosku akcelerovat) tak to drzim jeste pres 4k ... na okreskach na nizsi kvalty i vejs...

freedom - tobe ta 2 nepripadala proti te 3 uhoupana?

radoby ctyrkolka obykle vyjede vic nez ty "dovopravdicky" ctyrkolky, navic me prijde haldex docela povedenej (treba bmw od klasicky koncepce se stredovym diffem preslo taky k systemu ala haldex)

hornis: tak to ti to taky bude pekne papat co? ja pri takovy naky bezny kombinaci mam na budiku 8 a o 0,7 mi to keca tzn 8,7... nejmin jsem jezdil kolem 7 ... no a kdyz me to chytne tak to jde i pres 10...



Tak ty už budeš mít v 3.generaci možná nějakou, mý nynější XC70, podobnou mapu. Jakkoli je to vlastně furt stejnej motor už asi 15let s malejma obměnama, s každou mapou co jsem v tom měl, to jezdí a chová se fakt dost jinak. Já mám teď asi 133kW a je to gumovka. Mezi 1500-3000 výrazně tahá a zrychlůuje, později už to jen jde dál do otáček, v podstatě jen kvůli tomu, že na nižší kvalt máš víc Nm na kolech.
Ta mapa co má HornisGSX se 151kW dýchala výrazně líp přes tři a do 3500-3700 to fakt furt letělo. Jenže pod 1700-1500rpm jsi tomu na krk šlápnout nemohl, to jsi cejtil že už protestuje - asi kombinace předvstřiku a dávky. Měl jsem i 96kW což bylo na 1,8t auto fakt lenivý, ale asi i věčný pro motor. 120kW bylo už docela dobrý a relativně taky pružný. Nejmíň fakt žrala ta nejsilnější mapa - a pozor, nejedu na budík ale fakt dlouhodobě měřím (ty auta jsem měl vždy tak 2-3roky... takže zima, leto, lehká/těžká noha. V zásadě jsem přišel na to, že nejkrutější na spotřebu je kvapík na dálnici. Jak letíš přes 160km/h je tam 9-10l/100km jako nic. V běžný kombinaci, kdy fakt využívám zátah na předjíždění to jezdilo za 6,7 resp. do 7l/100km.
Dnes jezdím s tou XC70 133kW za 8+ ...(jakože 8,1) ale mám hodně dlouhejch dálničních přesunů, kdy mám spotřebu 10), kdybych s tím jezdil jako se svou starou 151kW V70II, žralo by to tak 7,5 (tedy cca. o 3/4 litr víc)
Podvozek - tak je jasný že klasika Volvo kočár - kámoš co má Alfy říkal s úsměvem že "Volvo se začne naklánět již 75m před zatáčkou " Ale nynější XC70 mám "dynamic edition" takže fakt tvrdý a s lítostí vzpomínám jak starej kočár krásně přeplouval rolety a vlnky uježděnýho sněhu(na druhou stárnu se s tou 1950kg károu dá docela i jet v zatáčkách). A oběcně se dnes prostě dělají tvrdší podvozky na všem. Porovnej starý a nový Passaty.

Hele na asistenty jízdy ve Volvo, nemůžu říct ani "ň" ...oproti tomu co montuje do za stabilizaci a hrabací asistent VWgroup je to nebe a dudy. Je fakt cejtit, že seveřani maj v tomhle náskok. Jenže vše nemůže být jinak, než založeno na přibrzďování a stahování výkonu na různých kolech- tedy vždy ztráta rychlosti. Takže chce-li člověk fakt někde projet závějema, musí to všechno vypnout a modlit se že se to opět nesepne, když to auto dostaneš do situace, kdy mozek vyhodnotí - je to špatně a vše zase zapínám. Pak to hrabe docela hezky. Já to minulej tejden nevypnul a v půlce 70m návěje jsem to postupně posadil na břicho ( po 40m jsem věděl že je zle a že mi to bere rychlost s každým prohrábnutím) a bylo posekáno - lsavné XC70"sněhovou severskou frézu" vytahlo rumunské ARO .Alfa a omega jsou ale taky gumy.

Naposledy editováno 19.12.2017 09:16:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist