paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

15.12.2017 v 14:38 | Nahoru | #1

assassin píše: ja nevidim zasadni rozdil v tom kdyz foukas do 2,5litru petivalce 250koni

a kdyz foukas do 1,2litru trivalce cca 120koni .... neco mi unika? podobny plnici tlaky, podobnej objemovej vykon, stejny mnozstvi periferii... turba, chladice, senzory....

je to porad dokola, lidi breci nad "downsizingem" a plivou na 1,0 - 1,4 motory, ale vetsina z nich nikdy nemela nic vic nez obstarozni dvoulitr. velkou v6 nebo v8 by si nekoupili protoze zere.... vsechno se to hodi na brusel, ale on hlavni duvod proc se to nedela je ten, ze to lidi nekupuji... kdyby lidi tyhle motory kupovali, ona by se cesta nasla......



Cesta by se nenašla, protože ty velkoobjemové motory nedokážou splnit požadavky na emise bez toho, aniž by se to popohnalo turbem, egr ventilama a podobnýma kojotinama. Takže ano, může za to z části ten zpropadený Brusel. Ono taky kdyby lidé nebyli "nenažraní" a nekupovali si každé 2-4roky nové auto, jen proto, že na něj mají, nebo je to součást image, tak chovat se ekologicky znamená co? Využívat jednu věc co nejdéle. Takže auto třeba 10-15let. Jenže to by se kola ekonomiky neotáčela tak rychle, že?...
Jinak musím souhlasit s vysvětlením od ->pech. Prostě je rozdíl, jestli stejné auto poháníš 2l atmosférou, která bude mít stejný výkon jako1,0l s turbem. To že to lidi kupují kvůli domělé malé spotřebe je pouze demencí daného kupujícího, protože ten 1,0T bude mít ve výsledku stejnou a i se vsadím že větší spotřebu, než 2,0 atmosféra.

Naposledy editováno 15.12.2017 14:40:05

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

15.12.2017 v 15:48 | Nahoru | #2

zdenek86 píše: Cesta by se nenašla, protože ty velkoobjemové motory nedokážou splnit požadavky na emise bez toho, aniž by se to popohnalo turbem, egr ventilama a podobnýma kojotinama. Takže ano, může za to z části ten zpropadený Brusel. Ono taky kdyby lidé nebyli "nenažraní" a nekupovali si každé 2-4roky nové auto, jen proto, že na něj mají, nebo je to součást image, tak chovat se ekologicky znamená co? Využívat jednu věc co nejdéle. Takže auto třeba 10-15let. Jenže to by se kola ekonomiky neotáčela tak rychle, že?...
Jinak musím souhlasit s vysvětlením od ->pech. Prostě je rozdíl, jestli stejné auto poháníš 2l atmosférou, která bude mít stejný výkon jako1,0l s turbem. To že to lidi kupují kvůli domělé malé spotřebe je pouze demencí daného kupujícího, protože ten 1,0T bude mít ve výsledku stejnou a i se vsadím že větší spotřebu, než 2,0 atmosféra.



sice to nejde, ale sem tam nekdo velkoobjemovy motor jeste dela.

automotive je za ty menici se regulace rad - je porad impuls k tomu obmenovani aut. tzn kdyby byli zakaznici, co chteji velkoobjemove stroje, on by automotive na brusel zatlacil ... tohle jsem si temer jist, ze je vec kterou prachy dokazou vyresit
ja bych si zase vsadil na ten 1.0t motor, pokud by se ten "testovaci provoz" nepostavil na miru tomu dvoulitru - treba jako to legendarni srovnani priuse a M3 na okruhu.
navic i ta dvoulitrova atmosfera - kdyz to bude nejaka "stara dobra" neni moc fer to s ni srovnavat, kdyz to bude nejaka hypoteticka "stejne moderni" tak zas bude plna udelatek ala primej vstrik a bude podobne "choulostiva"

jo kdyby se auta pouzivala 10 a vice let, nejspis ja nedelam svoji praci, nejspis svoji praci nedela pech... to je otazka, co bysme delali jineho.... takze jo, neni to nic super a nic trvale udrzitelnyho - ale pokud mas plan co s tima milionama lidi co v automotive primo nebo neprimo makaj delat, jsem docela zvedavej.... my jsme po vecerech v nemecku v konstrukci nad vinem nad timhle badali s kolegou a na nic neprisli :(

Naposledy editováno 15.12.2017 15:54:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist