globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 17:56 | Nahoru | #1
A co tim básnik chtěl říct? že člověk nema byt hloupej línej nebo rybař???

Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 18:29 | Nahoru | #2
neeeeeee, on chtel rict ze nemas mit kamarady

Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 20:38 | Nahoru | #3
No ty vole....

Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 20:59 | Nahoru | #4

2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 21:34 | Nahoru | #5
a proto pionyry, jawy, prasata, babety a simsony a podobnou verbez odmitam, protoze je to stale stejna pisnicka.
dojde typek a rika... hele mam tady luxusni jawu...hele jako zacal jsem delat GO ..proste takova renovace aby to byla TOPpovka vis... No predtim to jelo jako svine..normalne jsem klepal supersporty u nas za dedinou v zatackach..predjizdel jsem je tam na kolinko venkem... fakt pecka stroj... ale tak znas to...chtel jsem mit jistotu, ze me to nikde nenecha a tak jsem se pustil do generalky. No a jako ja bych to samozrejme zvladnul sam, ale to asi taky znas...prace, barak, manzelka, decka... no nemam na to cas ..hele tak ja bych ti to komplet donesl a udelal by jsi tu generalku teda?

Moje odpoved... jojo znam to... a nenos mi to... nebudu to delat.

a prooooc ???

protoze preklad te jeho pohadky (cili realita) je asi takova...

Po dedkovi jsem ve stodole vyhrabal jawu. No byl jsem mladej a chtel jsem na to balit kundy, ale bylo to fakt hnusny a protoze tomu vubec nerozumim tak mi to prestalo po par set kilacich jet... nicmene franta rikal ze je to timhle... no a tak jsem to rozebral a kdyz uz jsem v tom byl tak jsem ten zrezlej srot rozebral celej a natrel barvou na ploty aby to teda vypadalo. Nadrz je mala, takze plameny se mi tam nevesly...ale nevadi i tak je to prisnej stroj na kterej kundy poleti...Bohuzel renovace celeho ramu a hlavne ten celolak stetkou me vycinkal z penez a kdyz mi v obchode rekli, ze za dily na motor chteji penize, tak ty jsem na to nemel....
Takze ted to mam ve stodole uz dva roky rozebrane a nahazene vsemozne v krabici a vubec nevim jak to mam slozit... natoz jestli je to tam vsechno. Ono taky do toho chodi srat slepice a chcat kocky...
No a protoze uz zapomel kolik po nem chteli v obchode za dily, tak si zase vysnil, ze vsechno na jawu stoji par korun, takze dily urcite nebudou drahe a za praci?
Vzhledem k tomu, ze si tito majitele mysli, ze by to zvladli sami a sami si lzou do vlastni kapsy...tak samozrejme nedokazou realne otevrit oci a priznat, ze na tech srotech je prace vic jak na kostele....
Takze za praci samozrejme zaplati zajiste vsechno a navic pridaji nejakou dobrou domaci palenku...po dedkovi toho zbylo..a ma ji nejlepsi na svete...

parkrat jsem to zkusil... vzal jsem tyhle veci na servis a dal je dokupy. Kupodivu ten vrak aji fungoval... Bylo s tim takovyho srani az to hezky nebylo..to uz je lepsi opravovat nejakou cinskou mrdku (na to totiz dily stoji opravdu par korun a hlavne jsou dostupne.
Clovek obvolava a shani dily po vsech certech, do toho resi dementa co se tvari, ze tomu rozumi a snazi se ho uplne neposlat dopice...az je to hotove, tak mu majitel rekne... no a co jsem teda dluznej. A kdyz uslysi kolik na tom bylo hodin prace, protoze to kokot rozebral, nic nepoznacil a pulku veci postracel, tak vyvali voci a rekne tady mas 500kc a tu flasku ..vic fakt nemam... odjede... a protoze tomu nerozumi tak si to neumi ani preseridit a za tejden pak servisaka jeste pomluvi v hospode, ze ho to stalo ranec jak svina a jezdil jen tejden a zas to nejede...
Takze po dvou podobnejch zkusenostech uz fakt ne... a to jsem mel doma 350 panelku se sajdou takze dat dokupy tyhle jebky neni problem... problem jsou totiz v dnesni dobe lidi, kteri nevi co je to sroubovak, kterej hold na jawe je zakladni nadari bez ktereho clovek nedojede ani z jihlavy do Brna...

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 21:43 | Nahoru | #6
cuir> Za mě by se toto mělo tesat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 21:47 | Nahoru | #7
cuir> to je ale tvůj problém i bez dlouhých keců, když nýmandovi neumíš říct co ho cca čeká. Mě dělá motory na cokoliv jeden dědula starý praktik za pro mě velmi rozumnou cenu oproti jiným, ano vím o čem píšu dělá právě šestý a sedmý a co dokážou komerční renovátoři dobře vím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

2.12.2017 v 22:29 | Nahoru | #8

xxx6 píše: cuir> to je ale tvůj problém i bez dlouhých keců, když nýmandovi neumíš říct co ho cca čeká. Mě dělá motory na cokoliv jeden dědula starý praktik za pro mě velmi rozumnou cenu oproti jiným, ano vím o čem píšu dělá právě šestý a sedmý a co dokážou komerční renovátoři dobře vím.



No neumim, nejak nemam vesteckou kouli :)... ono kdyz mas pred sebou "motorku" v nekolika prepravkach kde proste nevis kolik toho vubec chybi a kolik casti je poskozenejch, tak nemas narok jakkoli odhadnout cenu.
A bohuzel mi chvili trvalo, nez jsem zjistil, ze majitele stroju s oznacneim jawa jsou majitele kde je toto vlastnictvi urcita diagnoza. Jsou to lide, kteri maji naprosto pokrivene vnimani teto problematiky. Neocekaval jsem, ze kdyz mi borec doda motorku v krabicich, ze mi za to bude chtit platit flaskou domaci palenky...
Druhej pripad uz nebyl tak tragickej, ale taky to bylo dobre maso.. :D
Pro mne jasnej vystup... tyhle pacinety proste odmitam a mam svatej klid a pokoj.
A ti normalni vlastnici jawy kteri si to umi opravit sami...s tema se nepotkam

Nadruhou stranu mi kamarad vozi veterany z UK. A to je taky super zazitek... :D ale ja nejsem renovator... resim jen techniku..to znamena aby to slo nastartovat, aby se na tom dalo jet (takze tlumice, kola atd...) a aby to melo funkcni brzdy... Vizualni upravy nedelam. a tak jedna fotka at to tu nejsou same kecy :D neverili by ste kolik lidi prislo a uznale pokyvali hlavou a rikali..jooo to ja poznam..to je jawa :D :D

Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 08:12 | Nahoru | #9
zase spousta zbytečných keců,, to je diagnoza, zajímavý, že u naprosto neznámýho verglu máš vzrušení

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 09:38 | Nahoru | #10
fichtel

pokud si dá kamarád pincka do servísu a za 8000 kč a nejede tak ho tam zavezu na reklamaci

prioritní problém je v tom že pincek se do servisu nedává, ten kdo má pincka musí mu do šroubku rozumět o tom to je, jinak nemá cenu na něm jezdit, prodat a koupit si nějakého skutra co jede furt

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 11:57 | Nahoru | #11
Já to dělám taky nerad, jednak z důvodu času, druhak z důvodu nekvality dnešních ND, kdyse fakt nedá zaručit dlouhodobá spolehlivost a za třetí proto, že jen málokdo z lidí toužících po opravě podobných werglů chápe - že i ty dnešní nepříliš kvaltiní díly stojí dost peněz a práce není zadarmo...

Takže to dělám jen v rodině a pro blízké známé, které předem důkladně připravím na to, že to nebude do zejtra a že to nebude za 15,50- a že je to pořád jen starý sráč, který nebude jezdit zcela bez potíží a na věky, protože prostě chce svoje a za zanedbané obstarávání se odvděčí ztroskotáním... Oni ale na to obstarávání nejsou zvyklí, dnešní věci to nevyžadují.... To je právě o tom, že to potřebuje kontrolovat věci, občas něco poštélnout, přimáznout, dotáhnout... to jsou prostě ty naše stroje a naši otcové, dědové a pradědové to byli zvyklí dělat... možná i proto že tehdá si koupit wergl stálo mnohem více peněz, těžko se sháněly i když už ty peníze byly a tak se starali aby jim vydržel jezdit třeba 20-30 let..

Naposled jsem tu měl fíka zadřeného na opravu a vyšlo to navíc než trojku, protože tam byla rovnou i KO spojka a další drobnosti, kdyby to klika nepřežila téměř bez úhony (dělal jsem jen vrchní futro) bylo by to dražší.... mno a pak už narážíš, objednáš lamely . nejdou na koš, musí se protáhnout na soustruhu, koupíš plechy, musíš si je sám vysrážet, koupíš píst stanoveného rozměru a ten není dodržen, tak ho musíš upravit aby se to neňaflo, koupíš segrovky a jsou nevhodného provedení (silný drát).... mno běs, všechno dodělávat na koleni....

Pak jsem tu měl ČZ 150 tři krabice věcí, celkem tak na dva motory... největší problém byly zkurvené kartery, ty druhé ještě zkurvenější, takže zachraňovat kartery (šroubkové pojistky místo segrovek, futrování děr pro ložiska, lepení, odbahnění v ultrazvuku), futrování palice, zakázková oprava ojnice, protože koupit už se nedá, čep kliky KO, futro rotoru KO, převinutí cívek zapalování, výbrus, píst, kruhy.. atd. atd. atd.. a máš tady bežnou opravu motoru za cca 10k... kdybych v těch bednách nenašel dílyze třech spojek, které vyšly na 1 spojku, která byla Ok, tak by to bylo ještě o litr dražší....

Málokdo je ale ochoten toto pochopit.... protože je to přece jen Jawa a ta je jednoduchá....

Další příklad... Chlápek: - mám čezetu hovno ujeto, ale nejde vytočit do obrátek, chtěl bych to prodat.. poraď co s tím, čezetu přece opraví každej.... tak jsem mu řekl, když to opraví každej, tak mně s tíém nezatěžuj a pokud to po mně opravit chceš, tak mně to přivez domů a já na tom pak můžu vyšívat.... takhle vydržel dva roky, než pochopil, že věštit nebudu a přivezl to.... byl to zkurvený karter na pravé straně - sálo si to falešnej vzduch pod zapalováním protože někdo strhnul závity...

Generálka nejběžnějšího motoru jednoválce je tak 5-7kkč, dvouválec to je desítka, pokdu je to něco starého na co se blbě honí věci a musí se něco řešit alternativně, tak je to i víc, renovace běžné plívy jako je kejchačka/panelka za pade.... to když jim vyložíš, tak se pozná kdo je ochoten to výměnou za svoji neznalost nebo časový press zaplatit, nebo se na to vysrat...

Naposledy editováno 03.12.2017 12:16:17

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 12:24 | Nahoru | #12
Tynecka pomsta se neopravuje ale haze do srotu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 12:38 | Nahoru | #13
HornisGSX> o tom to přesně je, hloupý člověk nemá vlastnit pincka

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 12:44 | Nahoru | #14

pech. píše: Já to dělám taky nerad, časový press zaplatit, nebo se na to vysrat...



podle mě jen nemáš v hlavě srovnáno co si za to říct, nic víc, pake nemusíš bečet slohovky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 12:46 | Nahoru | #15
felixxx> pred cca asi 15 lety jsem se rozhodl ze me nic s napisem jawa na nadrzi nesmi do baraku!!!! A bum posledni doby prodavat ten bezceny srot za silene castky me v tom jedine utvrzuje......jako kluk sem mel tri pincky ale furt jsem kamusum zavidel simpsony....proste jawa nee!!!

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 13:26 | Nahoru | #16
každý má jiný pohled, já mám rád kulatý jawa a čezety a dnešní superhyper mi nic neříkájí a 70 let žádná nedožije. Znám pár zoufalců co vlastní nějakou starou jawu a mudrují o renovaci o které ví hovno a 50-100tisíc je pro ně říše fantazie, další zoufalec má ohrkaný echtenduro, plečka ale japonská a lepí ji jak kozí chlívek.

Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 15:03 | Nahoru | #17
mna vysla renovacia pioniera na cca 1100E a to som si skoro vetko robil sam....

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 15:43 | Nahoru | #18
Jawa je na hovno, pokud to neni ohc, jinak za me v 50ccm kategorii jen simson. Tam uz je trochu te vybavy a vypada to jako slusna motorka. Sanozrejme mluvim z vlastni zkusenosti. Pincek na ctyri kvalty proste nema.

Pěkný advent kluci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 15:53 | Nahoru | #19

xxx6 píše: každý má jiný pohled, já mám rád kulatý jawa a čezety a dnešní superhyper mi nic neříkájí a 70 let žádná nedožije. Znám pár zoufalců co vlastní nějakou starou jawu a mudrují o renovaci o které ví hovno a 50-100tisíc je pro ně říše fantazie, další zoufalec má ohrkaný echtenduro, plečka ale japonská a lepí ji jak kozí chlívek.



Běžte už do prdele s těma kecama, že jen Jawa vydrží jet 70 let, ale kolikrát za tu dobu má všechno měněný? 5x,6x---??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 16:14 | Nahoru | #20

titus píše: Běžte už do prdele s těma kecama, že jen Jawa vydrží jet 70 let, ale kolikrát za tu dobu má všechno měněný? 5x,6x---??

běž do prdele ty s šikmoukou mrdkou nýmande

Naposledy editováno 03.12.2017 16:19:13

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 16:32 | Nahoru | #21
xxx6> tys mě to teď nandal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 17:33 | Nahoru | #22

HornisGSX píše: felixxx> proste jawa nee!!!



jasný pokud na to nemáš

nemá to cenu, nic ve zlém!!!!

já ted šel do zadní garáže a pincek co nejel skoro víc jak půl roku tak jsem přeplavil až kapl na zem

šetkrát prošlápl zapl zápalko a drb objel jsem garáž málem jsem sebou liskl na zmrzlém sněhu a ok,

třeba na jaře jsme jeli na pincku do madarska a nedojeli zadřel se motor, i o tom to je poradili jsme si, problém vyřešili, termálních lázní jsme si užili

navíc jsme oddělili zrno od plev už vím ským nikam nikdy nepojedu

Naposledy editováno 03.12.2017 17:36:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 17:44 | Nahoru | #23

_Michal píše: Jawa je na hovno, pokud to neni ohc, jinak za me v 50ccm kategorii jen simson. Tam uz je trochu te vybavy a vypada to jako slusna motorka. Sanozrejme mluvim z vlastni zkusenosti. Pincek na ctyri kvalty proste nema.

Pěkný advent kluci



Myslíš? Měl jsi někdy OHC? Nebo jsi na tom alespoň někdy jel? To je horší, než pincek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 18:26 | Nahoru | #24

zdenek86 píše: Myslíš? Měl jsi někdy OHC? Nebo jsi na tom alespoň někdy jel? To je horší, než pincek



Nejel, vlastně ani neviděl, ale alespoň je to pořádný sběratelský kousek, když už nic jinýho. Na OHC se snad už nejezdí, aby tě nesundal nějakej debil na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 18:31 | Nahoru | #25
felixxx> myslel jsem ze se budeme bavit slusne ale asi nee....tyhle kecy kdyz na to nemas uplne miluju!!!!! Jak to kurva vis????? Ja proste doma nechcu technicky zastaralou nespolehlivou mrdku!!!!! Ficht uz v dobe vzniku byl zastaraly kram tak jak ostatni produkce jawy(nebudeme resit proc) jako kluk jsem mel jawu 350/639nejvetsi nejvic mrdka co jsem kdy mel!!!!!! Pak jsem mel MZ naprosta parada!!! Proste u me jawa byla a bude srot!!!! Jinqk naprosty souhlas s Titusem!!!! Jawa najede 10 000km s trema generalkama.....

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 18:52 | Nahoru | #26
Motorka je opice....a pokud mas na opici,musis mit i na banany....!!!

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 18:58 | Nahoru | #27
HornisGSX> ale chkapci budme vlastenci....kazdej z nas mel jawu....je to srdcovka ae k mori bych na ni jet nechtel...(komu by se chtelo delat po ceste trikrat generalku)....ale i na vzdory sve nespolehlivosti je to proste zaklad....kdo nejezdil na jawe neni motorkar.... a navic historicky byla jawka prvni se svoji poloautomatikou....nebyt ji tk v japonsku jezdej kola...v ty dobe jsme byly svetova velmoc....ae to jen male ohlednuti....uz proto si zaslouzi aspon trochu ucty....je to pramatka nasich japoncu...

Naposledy editováno 03.12.2017 19:02:15

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 19:06 | Nahoru | #28
CARDAX> pokud na ni chceš jezdit, tak určitě

Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 19:08 | Nahoru | #29

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 19:08 | Nahoru | #30

felixxx píše: fichtel

pokud si dá kamarád pincka do servísu a za 8000 kč a nejede tak ho tam zavezu na reklamaci

prioritní problém je v tom že pincek se do servisu nedává, ten kdo má pincka musí mu do šroubku rozumět o tom to je, jinak nemá cenu na něm jezdit, prodat a koupit si nějakého skutra co jede furt



s tím se nedá než jen souhlasit
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist