globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 20:15 | Nahoru | #31

CARDAX píše: HornisGSX> ...v ty dobe jsme byly svetova velmoc....



nebyli ;)

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 21:35 | Nahoru | #32

_Michal píše: Nejel, vlastně ani neviděl, ale alespoň je to pořádný sběratelský kousek, když už nic jinýho. Na OHC se snad už nejezdí, aby tě nesundal nějakej debil na silnici.



Ne, na OHC se nejezdí proto, protože je to fakt utrpení, a to mi můžeš věřit, že vím o čem mluvím
Jinak se dá asi souhlasit s většinou tady, že Jawu měl snad každý a učil se na tom. Spíš teda techniku a opravy...
Celkem mě pobavilo, jak tady někdo zmínil, že dnešní motorky nevydrží to samé, co Jawa. Ale vydrží, dokonce i víc, jen nejsou dělané na to, aby se v tom pořád někdo vrtal. Pokud by dostávali stejnou servisní činnost, jako stroje, na kterých jsme začínali, tedy maximálně po každé druhé vyjíždce, tak vydrží i 500tis. km

Naposledy editováno 03.12.2017 21:36:59

Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 22:08 | Nahoru | #33
mne staci ze si mi o jawe len sniva sen....., a rano, ked sa zobudim, mam ruky zasrate od oleja ked sa mi sniva o GSX 1400, ten problem nemam!

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

3.12.2017 v 23:50 | Nahoru | #34
Tak jsem to tady dočetl až do konce! Mnóó co napsat? Pro autora: Když ta GO kamaráda stála takovej balík a motorka mu nejede, tak by se taky slušelo napsat proč nejede a co se s tím stalo, jinak nezbývá než říct, zavez to do servisu, odkud to vyjelo, ať to laskavě spraví! Těm ostatním: Jeden má tuhle motorku, druhej má zase jinou a pro každýho je motorka-šperk-miláček prostě vysněný stroj něco jiného! No a prostě pro některé je to právě Jawa, tak se s tím někteří smiřte a nepomlouvejte naši značku. Nám se líbí, nevadí nám, že se v tom furt hrabem, nás to baví a taky nás na tom baví jezdit a někteří z nás na tom objeli celej svět, takže nebyl jen u jednoho moře, ale viděl dokonce oba oceány. Takže Japonec, Angličan, Němec, Ital to je jedno, každej máme toho dvoustopého miláčka, jen někteří si pořád myslí, že ten jejich je nejlepší. Jenže každý stroj má svoje mouchy

Naposledy editováno 03.12.2017 23:51:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 08:40 | Nahoru | #35

udinar píše: Tak jsem to tady dočetl až do konce! Mnóó co napsat? Pro autora: Když ta GO kamaráda stála takovej balík a motorka mu nejede, tak by se taky slušelo napsat proč nejede a co se s tím stalo, jinak nezbývá než říct, zavez to do servisu, odkud to vyjelo, ať to laskavě spraví! Těm ostatním: Jeden má tuhle motorku, druhej má zase jinou a pro každýho je motorka-šperk-miláček prostě vysněný stroj něco jiného! No a prostě pro některé je to právě Jawa, tak se s tím někteří smiřte a nepomlouvejte naši značku. Nám se líbí, nevadí nám, že se v tom furt hrabem, nás to baví a taky nás na tom baví jezdit a někteří z nás na tom objeli celej svět, takže nebyl jen u jednoho moře, ale viděl dokonce oba oceány. Takže Japonec, Angličan, Němec, Ital to je jedno, každej máme toho dvoustopého miláčka, jen někteří si pořád myslí, že ten jejich je nejlepší. Jenže každý stroj má svoje mouchy


Já myslím, že se bavíme o jednostopých miláčcích? Pokud to dělá dvě stopy, tak se na tom už dobře jezdit nebude.

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 09:25 | Nahoru | #36
mito7> Možná má sajdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 09:55 | Nahoru | #37

titus píše: ... ale kolikrát za tu dobu má všechno měněný? 5x,6x---??



Jo, za rok

Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 10:41 | Nahoru | #38
Ficht je ukázkový příklad rozřazovače omladiny, kde se oddělí zrno od plev. Tedy těch, co to s ježděním myslí vážně, jsou kvůi tomu ochotni pochopit základní princip fungování motorek a se naučit se je opravovat. Ostatní utečou buďto jen od ČS motocyklové produkce nebo od motorek úplně. Dát osmičku za opravu fichtla bez aktivní snahy se jej naučit opravovat je blbost nebo úpis k tomu, že ho ten placený servis časem finančně zrujnuje.

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 10:43 | Nahoru | #39

panTerek píše: Jo, za rok


Máš pravdu, ale to by někteří patrioti nepřežili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 13:22 | Nahoru | #40

HornisGSX píše: felixxx> pred cca asi 15 lety jsem se rozhodl ze me nic s napisem jawa na nadrzi nesmi do baraku!!!! A bum posledni doby prodavat ten bezceny srot za silene castky me v tom jedine utvrzuje......jako kluk sem mel tri pincky ale furt jsem kamusum zavidel simpsony....proste jawa nee!!!



To je ono... Frustrace z období dospívání promítnutá do dospělosti ... V tomto případě ohledně značky motocyklu. Takže teďka si budu kupovat jen rejži, abych si tu frustraci něčím vynahradil

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 13:49 | Nahoru | #41

CARDAX píše: ...kdo nejezdil na jawe neni motorkar....


Tak to me mrzi Uz si mazu ucet, prodavam motorku a budu jezdit jenom autem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 18:46 | Nahoru | #42
Deyva> aha to jsem nevedel....jsem flustrovany z jawy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 19:07 | Nahoru | #43

HornisGSX píše: Deyva> aha to jsem nevedel....jsem flustrovany z jawy



Á co si jako představuješ pod slovem " flustrovaný " ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 19:26 | Nahoru | #44

Babicka33 píše: Á co si jako představuješ pod slovem " flustrovaný " ?



Že nemá takovej klenot doma, takže, nejen že je frustrovaný, ale je i pozér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 19:29 | Nahoru | #45
titus> jsem s toho uplne v prdeli.....asi prodam vsechny motorky a pobezim si koupit nejaky tynecky klenot

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 19:45 | Nahoru | #46
HornisGSX> Jo kámo, to si představuješ móóc jednoduše, jsou na to pořadníky a čekačka kolem deseti let jak na Trábu

Proč nedavat pionyra do servisu

4.12.2017 v 20:28 | Nahoru | #47
A hlavně stojej ranec

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 00:32 | Nahoru | #48
Na pincku sem začínal taky, dneska jezdím na ZZR1400 a mezitím sem se svezl na kdečem. A můžu říct, že moc motorek horší jak pincek nebylo A pro všechny jawaře a vlastence tady: Na to pionýru sem najezdil pomalu 30000km, ale nikdy mě to nefungovalo snad ani týden v kuse, pořád sem se v tom musel hrabat. A ani nepočítám kolik sem za tu dobu dělal výbrusů a co sem všechno opravoval. Ale jedno pozitivum to mělo. Peníze sem na opravy samozřejmě neměl abych to dával do servisu, maximálně mě na to občas přispěl děda. Takže mě to donutilo se o to zajímat a začal sem se v tom vrtat sám. Pak sem si pořídil 638ku a to byl stejný příběh, taky se mě co chvíli něco na tom sralo. Ale čím víc sem se o techniku zajímal, tím víc sem tomu rozuměl a uměl si kdeco opravit sám, tak 350ku sem si postupem času celkem vychytal, spoustu věcí vyřešil jinak než to bylo původně z jawy a pak to i celkem fungovalo. Najezdil sem na ní dobrých 60000km možná i víc. Ale bylo s tím fakt problémů a nikam dál bych na tom rozhodně nejel. Když si vzpomenu co sem se to natlačil, kolikrát mě vezli dom na vozíku nebo v dodávce, to se mě z japoncem nikdy nestalo. A myslím že se najde spousta lidí co by si jawku opravit dokázali, ale proč bych si měl kupovat a jezdit na motorce, v které se budu víc hrabat jak jezdit? Z japonců co mám mě nikdy nic nikde nenechalo. Kdykoli dojdu k motorce, nastartuju a vyjedu. Nemusím nic seřizovat, dolaďovat, nebo se srát že to nejede, nemám strach že nedojedu domů, prostě jen leju benzín, jednou za rok olej, sadu gum, případně další spotřebák a uživám si to. Za poslední 3 roky sem na svých japoncích najel skoro 30000km a neřešil sem jeden jediný problém
Jako jo, kdybych měl na to čas a prachy, tak bych chtěl 250/592 panelku, ale že si to fakt celé udělám a jednou za měsíc se projedu kolem baráku, protože do dnešního provozu to fakt není.
A plně se podepisuju pod to, že dělat někomu pincka, babetu atd. je za trest. Dva případy z letošního roku. Kámoš dovezl babetu, kterou sem mu dělal tak 5let na zpět, tehdá jen nějaké seřízení, babeta jela perfektně. Pak to nechali ležet pomalu dva roky na dešti na sněhu venku. Takže motor KO, jelikož tam natekla voda, zrezla klika, ložiska, taky řetěz, šlapátka, palivový kohout, karbec zevnitř zežraný, katastrofa! Tak sem to dal dohromady, vzal sem si to 7000Kč, za práci sem z toho měl sotva 1500Kč, když veznu co sem se s tím najebal, třeba nový origo karbec už ani nejde sehnat, tak sem hodiny seděl u netu a sháněl jetý který bude ok. Atd. atd.
Pak sem dělal 555, a to bylo totální neštěstí. Klasika, borec mě zavolal, že je to po generálce že jen neví jak natahat elektriku, ať mu udělám jen elektriku už. Tak udělám elektriku, pincek nejede. Shodím válec, totálně vydřené, shodím píst, ojnice v piči. Vypustím olej, místo oleje vyteče voda. Rozdělám spojku, vypadané korky. To je sakra motor po GO? Nehledě na kilo červeného silikonu Tak sem to celé rozdělal, udělal kliku, výbrus. Ještě byli KO kolečka v převodovce. Nové? Ale kdeže, tak sem horko těžko sháněl staré funční. Koupil podle starých ložisek nové. Pak zjistím, že mě napasují na kliku, tak řeším proč. Nakonec zjistím, že nějaký chytrák zbrousil ložiska. Protože kartry byly 555 a klika nakombinovaná z 21kou už přesně nevím jak to, ale to je jedno, prostě neexistovalo na to ložisko, tak sem to vyřešil vložkama. Tolik jebačky s tím, a stejně to pak pořádně nejelo a už sem pak ani nepočítal hodiny co sem strávil než sem to vyladil aby to nějak fungovalo. Vzal sem si za to taky 7000Kč, protože sem jim původně řekl 6 tak sem to chtěl nějak dodržet, takže za práci sem neměl skoro nic a vycházelo mi to tak 20Kč/h nebo ani ne. Tak má cenu to pak dělat? Opravdu tady ty vehikly vlastní lidé, kteří žijí v tom že díly na generálku motoru vyjdou do 500Kč a za práci stačí flaška. Takhle to může dělat opravdu jedině nějaký strejda co je v důchodu a dělá to jen pro radost. Ale když se tím živíte že opravujete motorky, máte na to živnost, musíte platit spoustu věcí a čas téměř žádný, tak tyhle kšefty vás stojí akorát peníze místo toho abyste je vydělali. Když můžu dělat pěknou novou motorku, na kterém udělám jen běžný servis u kterého se ani pořádně neumažu a zákazník mi rád dá 200, 300Kč na hodinu tak proč bych se místo toho měl hrabat v nějaké jawě s kterou se budu srát týden a čistý zisk za to bude sotva 1000Kč a ještě na vás budou hledět jak na největšího zmrda zlodějského?!

Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 06:00 | Nahoru | #49
Mám dvě 555, jednu 175,jednu 250 a 350 a jsem rád že ty sráče mám

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 08:15 | Nahoru | #50

mischa638 píše: Na pincku sem začínal taky, dneska jezdím na ZZR1400 a mezitím sem se svezl na kdečem. A můžu říct, že moc motorek horší jak pincek nebylo A pro všechny jawaře a vlastence tady: Na to pionýru sem najezdil pomalu 30000km, ale nikdy mě to nefungovalo snad ani týden v kuse, pořád sem se v tom musel hrabat. A ani nepočítám kolik sem za tu dobu dělal výbrusů a co sem všechno opravoval. Ale jedno pozitivum to mělo. Peníze sem na opravy samozřejmě neměl abych to dával do servisu, maximálně mě na to občas přispěl děda. Takže mě to donutilo se o to zajímat a začal sem se v tom vrtat sám. Pak sem si pořídil 638ku a to byl stejný příběh, taky se mě co chvíli něco na tom sralo. Ale čím víc sem se o techniku zajímal, tím víc sem tomu rozuměl a uměl si kdeco opravit sám, tak 350ku sem si postupem času celkem vychytal, spoustu věcí vyřešil jinak než to bylo původně z jawy a pak to i celkem fungovalo. Najezdil sem na ní dobrých 60000km možná i víc. Ale bylo s tím fakt problémů a nikam dál bych na tom rozhodně nejel. Když si vzpomenu co sem se to natlačil, kolikrát mě vezli dom na vozíku nebo v dodávce, to se mě z japoncem nikdy nestalo. A myslím že se najde spousta lidí co by si jawku opravit dokázali, ale proč bych si měl kupovat a jezdit na motorce, v které se budu víc hrabat jak jezdit? Z japonců co mám mě nikdy nic nikde nenechalo. Kdykoli dojdu k motorce, nastartuju a vyjedu. Nemusím nic seřizovat, dolaďovat, nebo se srát že to nejede, nemám strach že nedojedu domů, prostě jen leju benzín, jednou za rok olej, sadu gum, případně další spotřebák a uživám si to. Za poslední 3 roky sem na svých japoncích najel skoro 30000km a neřešil sem jeden jediný problém
Jako jo, kdybych měl na to čas a prachy, tak bych chtěl 250/592 panelku, ale že si to fakt celé udělám a jednou za měsíc se projedu kolem baráku, protože do dnešního provozu to fakt není.
A plně se podepisuju pod to, že dělat někomu pincka, babetu atd. je za trest. Dva případy z letošního roku. Kámoš dovezl babetu, kterou sem mu dělal tak 5let na zpět, tehdá jen nějaké seřízení, babeta jela perfektně. Pak to nechali ležet pomalu dva roky na dešti na sněhu venku. Takže motor KO, jelikož tam natekla voda, zrezla klika, ložiska, taky řetěz, šlapátka, palivový kohout, karbec zevnitř zežraný, katastrofa! Tak sem to dal dohromady, vzal sem si to 7000Kč, za práci sem z toho měl sotva 1500Kč, když veznu co sem se s tím najebal, třeba nový origo karbec už ani nejde sehnat, tak sem hodiny seděl u netu a sháněl jetý který bude ok. Atd. atd.
Pak sem dělal 555, a to bylo totální neštěstí. Klasika, borec mě zavolal, že je to po generálce že jen neví jak natahat elektriku, ať mu udělám jen elektriku už. Tak udělám elektriku, pincek nejede. Shodím válec, totálně vydřené, shodím píst, ojnice v piči. Vypustím olej, místo oleje vyteče voda. Rozdělám spojku, vypadané korky. To je sakra motor po GO? Nehledě na kilo červeného silikonu Tak sem to celé rozdělal, udělal kliku, výbrus. Ještě byli KO kolečka v převodovce. Nové? Ale kdeže, tak sem horko těžko sháněl staré funční. Koupil podle starých ložisek nové. Pak zjistím, že mě napasují na kliku, tak řeším proč. Nakonec zjistím, že nějaký chytrák zbrousil ložiska. Protože kartry byly 555 a klika nakombinovaná z 21kou už přesně nevím jak to, ale to je jedno, prostě neexistovalo na to ložisko, tak sem to vyřešil vložkama. Tolik jebačky s tím, a stejně to pak pořádně nejelo a už sem pak ani nepočítal hodiny co sem strávil než sem to vyladil aby to nějak fungovalo. Vzal sem si za to taky 7000Kč, protože sem jim původně řekl 6 tak sem to chtěl nějak dodržet, takže za práci sem neměl skoro nic a vycházelo mi to tak 20Kč/h nebo ani ne. Tak má cenu to pak dělat? Opravdu tady ty vehikly vlastní lidé, kteří žijí v tom že díly na generálku motoru vyjdou do 500Kč a za práci stačí flaška. Takhle to může dělat opravdu jedině nějaký strejda co je v důchodu a dělá to jen pro radost. Ale když se tím živíte že opravujete motorky, máte na to živnost, musíte platit spoustu věcí a čas téměř žádný, tak tyhle kšefty vás stojí akorát peníze místo toho abyste je vydělali. Když můžu dělat pěknou novou motorku, na kterém udělám jen běžný servis u kterého se ani pořádně neumažu a zákazník mi rád dá 200, 300Kč na hodinu tak proč bych se místo toho měl hrabat v nějaké jawě s kterou se budu srát týden a čistý zisk za to bude sotva 1000Kč a ještě na vás budou hledět jak na největšího zmrda zlodějského?!

na fichtlu jsem taky začínal , zrovna jak většina z nás , rukama mi prošlo spousta těhle pokladů a doma naštěstí zůstala jen zetka a než bych jí tahal na okolokomínovku , tak radši vydřu japonce z garáže a vím , že dojedu , takže v tomhle s tebou souhlasím jako spousta dalších

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 08:59 | Nahoru | #51
Podle mě ke každé Jawě patří soustruh, frézka a bruska na kulato :D
Pak je to radost dělat si vše sám.
Představa, že bych vše nechával někde dělat a musel za to dané částky platit je neskutečný.
Já taky na tyhle stroje pro nikoho nic nedělám.
Proč?
Protože dělám v rámci koníčku hybridní turbodmychadla pro koncernové vozy a BMW.
Adaptéry pro velké brzdy, různé díly a příruby do motoru atd
Mám dejme tomu 5000-10000Kč za upravené turbo, které mi trvá 3-5 hodin. Když se pak to turbo opakuje, tak mi trvá úprava 30 minut.
Mít za 30 minut 5000 je přeci jen lepší, než se srát pro pár stovek s dílama a opravama na Jawy.
Když přišel kamarád, že potřebuje 3 sady rozet po dvou kusech (38-40-42 zubů) na Jawu Junior na testování a dá 1200 za kus, tak to se taky jinak dělá.
Nebo vykešovat 10 tis za komplet výrobu spojky na závodní Anglickou motorku.
A myslím, že takhle to má v tomhle oboru hodně lidí.
Proto to i na obyčejnou tuctovou Jawu stojí práce randál.
Za 3 stovky se mi ani nechce zvedat posuvka ze stolu :D :D :D

Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 09:11 | Nahoru | #52
To je právě ono.... díly stejěn něco stojí a když se s tím pak sereš abys to rozchodil po tom co to leželo desítky let někde v koutě prostě spousta lidí není ochotna zaplatit, takže je předem připravuju co to bude stát a nešetřím, odhad je vždy na nejhorší scénář, protože to stejně vždycky tím nejhorším scénářem skončí, málokdy něco příjemně překvapí... a kdo nechce platit, ať radši odejde, než abych se sním pak přetahoval.... Za svoji práci každý peníze chce ale tu cizí ocení jen někteří.

Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 10:12 | Nahoru | #53
Tak já taky přidám svojí zkušenost.
Každá mince má dvě strany a stejné je to i u toho pincka. Je pravda, že na kšeft bych to už nikomu nedělal, protože, jak píšou předemnou, majitelé pincka si myslí, že GO motoru výjde do 500 Kč i s prací. Na druhou stranu jsem před cca 6 lety koupil pincka za 1500 Kč ( i s TP ) udělal jsem GO motoru ( klika s CKR ojnicí na jehlové ložisko, SKF ložiska na klice, ferodo spojka, nový řetěz spojky, výbrus + píst z odlitku Almet, nové kladívko) vyšlo mě to na cca 3000. Udělal jsem repas tlumičů a kol a s touto motorkou jsem za těch 6 let odjezdil přes 100 závodů fichtlcupů v terénu. Najezdil jsem s ní hrubo přes 200 motohodin a za celou dobu jsem udělal jen preventivně znova výbrus s novým pístem za cca 800 Kč.
Se kterým cross Japoncem najedete 200 motohodin s tak malými pořizovacími a servisními náklady? A to si dovolím říct, že jsem si užil adrenalínu na závodech ažaž.
Když se udělá pincek pořádně, není potřeba se v tom pořád hrabat. Jako hlavní problém bych viděl to, když to začnou ladit nějací kutilové, kteří tomu nerozumí a přehodí třeba magnet z 05ky na 20ku (protože přeci vypadají stejně, ale že mají jinak magnety je nezajímá, nebo prohodí váčku atd.) Pak se může člověk divit, proč jim to furt nejede, cuká, vynechává a bůhví co ještě.
S ježděním na pincku jsem už sice ukončil, ale zůstanou mi na tu dobu nezapomenutelné zážitky. Doposud se tomu zážitky s cestování na Japonské motorce nevyrovnaly.

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 10:21 | Nahoru | #54
Ondrero> Tak jsi se pochlubil jak jsi šikovnej všechny jsi ohromil už jen ukaš stav účtu ať si sednem na prdel. .

Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 10:25 | Nahoru | #55
Tak tak rozebereš motor a vidíš uložení ložisek rozklepaný důlčíkem a jiné kutilské dobroty.
Pak to musíš nechat vložkovat....
Právě, každej se na tom učí kutit a já nebyl jinej ve 13 letech. Taky jsem motor bastlil jak se dalo. Na mustangu stržený závit svíčky řešil obalem od nanuka, aby to ujelo alespoň 5 koleček po louce
To byla pak rána jak z děla vždycky.
Obal od Míši byl nejlepší, alobal moc nevydržel, obyčejný papír taky ne. Těsnění pod hlavou jsem vystříhaval z terčů na vzduchovku.
Z dnešního pohledu zpětně se tomu musím smát, ale v začátcích jsem si připadal jako borec opravitel.
A jak se asi musel tvářit někdo kdo tomu rozumí, když to po mě musel dávat do kupy.
V 16 když jsem na praxi začal chodit na soustruhy a frézky, tak to byl najednou ráj.
Výroba měrky na předstih, nová futra do vidlic a další a další fušky
Mistr proti tomu nic neměl. Alespoň měl z jeho pohledu někdo zájem o obor. Zbytek kluků to dělalo jen, že musej....
Byl to obor na CNC programování CAD-CAM. A ty klasiky byl jen takovej základ jak se vlastně dělá špona a co je to vrták

Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 10:46 | Nahoru | #56
Tak ono jestli udělám 1 turbo za 3 měsíce tak je to moc.
Není to moje obživa.
Ale jde o to, že radši udělám jedno turbo za hodně než x drobotin za málo....

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 11:25 | Nahoru | #57
Turba sem tahám proto, aby si lidi uvědomili, že ten kdo umí nebude dělat Jawy za pár korun a radši se dá na lepší project. Teda až na fandy a staré pány po garážích.
A že těch lidí umí stále méně.
Rok sháníme brusiče na kulato, soustružníka na CNC mašinu. Kusová výroba. Pěkná práce. Žádná opičárna v automotive fabrice.
A nikdo nechce...
Šéf by chtěl koupit velkou CNC horizontku...No na co, když na to nejsou lidi.
Taky jsem tu schopny dělat výbrusy na velké vyvrtávačce, dělat kliky, čepy....
Ale proč bych to dělal, když pak lidi brblají jak je to drahé.
To si radši odbudu směnu s nohama nahoře , když mašina jede výrobu .
Ve 14:30 jedu domů s čistou hlavou....
.

Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 12:59 | Nahoru | #58
Ještě jednou k těm Jawam a Japoncům. Na Hondě najedu přes víkend 1000 km a pohoda jazz - prostě "nuda". Když vytáhnu 2x za rok Kyvku a jedu na přehradu 50 km, tak mám adrenalín jak cyp, bo nevím, jestli to nebudu kaj tlačit skrze toho pojebaného relátka na dobíjení. A to je na tom to krásné, proč já Jawy miluju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 13:54 | Nahoru | #59

CARDAX píše: HornisGSX> ....kdo nejezdil na jawe neni motorkar....

A to je velmi hlubokomyslná myšlenka. Vždycky jsem chtěl motorku jen proto, abych byl správný motorkář a nějaké pohodové svezení mi bylo úplně u prdele. Teď už konečně chápu, v čem je chyba a hned to jdu napravit. Prodám Suzuki, koupím si Jawu a snad se mi konečně splní dávný sen být správným motorkářem. Nejsem si teda jistý, jestli to všechno budu časově a finančně zvládat, protože kromě správného motorkáře jsem chtěl vždycky být také správným divákem, což znamená, že budu muset prodat plazmovku a koupit Teslu Color, pájku, dvě kila cínu a osciloskop. Ale za ten pocit to přece stojí. Co na tom, že místo poklidného sledování Ordinace v růžové zahradě budu řešit studeňáky a vypálené elektrónky z Tesly Holomóc. Ještě že netoužím být také správným píchačem, protože by to patrně znamenalo poslat svou hezkou mladou ženu do řiti a nabalit si nějakou smrdutou důchodkyni s pásovým oparem.

1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu

5.12.2017 v 14:00 | Nahoru | #60

Fichtel píše: Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

Z této informace usuzuji, že tvůj kamarád je nesvéprávný dement a jako takovému ti to patří.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist