1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
Pak je to radost dělat si vše sám.
Představa, že bych vše nechával někde dělat a musel za to dané částky platit je neskutečný.
Já taky na tyhle stroje pro nikoho nic nedělám.
Proč?
Protože dělám v rámci koníčku hybridní turbodmychadla pro koncernové vozy a BMW.
Adaptéry pro velké brzdy, různé díly a příruby do motoru atd
Mám dejme tomu 5000-10000Kč za upravené turbo, které mi trvá 3-5 hodin. Když se pak to turbo opakuje, tak mi trvá úprava 30 minut.
Mít za 30 minut 5000 je přeci jen lepší, než se srát pro pár stovek s dílama a opravama na Jawy.
Když přišel kamarád, že potřebuje 3 sady rozet po dvou kusech (38-40-42 zubů) na Jawu Junior na testování a dá 1200 za kus, tak to se taky jinak dělá.
Nebo vykešovat 10 tis za komplet výrobu spojky na závodní Anglickou motorku.
A myslím, že takhle to má v tomhle oboru hodně lidí.
Proto to i na obyčejnou tuctovou Jawu stojí práce randál.
Za 3 stovky se mi ani nechce zvedat posuvka ze stolu :D :D :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |