uvažuji o přestavbě VX800 na caferacer. Celá přestavba spočívá v odstranění plastů, zkrácení podsedlového rámu pro jednomístné sedlo, použití jiných nižších řidítek a dále pak jiné homologované blinkry, přední světlo.
Do větších konstrukčních zásahů se vrhnout nechceme.
Jak je to s STK ? Lze tohle udělat legálně aby motorka byla po přestavbě normálně provozovatelná ?
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
PlusOne píše: Šmarja, není to tady furt dokola????
Ano, taky si říkám...
K dotazu - pokud máš v TP uvedeno, že je motorka pro 2 osoby, tak ti to bez sedáku pro 2 a zadních stupaček neprojde. A pokud jo, tak ne na dlouho.
Naposledy editováno 14.11.2017 18:14:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
MEK0TA píše: Ano, taky si říkám...
K dotazu - pokud máš v TP uvedeno, že je motorka pro 2 osoby, tak ti to bez sedáku pro 2 a zadních stupaček neprojde. A pokud jo, tak ne na dlouho.
To mě nenapadlo, to je dobré. Takže v případě zachování dvou párů stupaček a ponechání délky sedla tak aby vypadalo pro dva by problém vyřešilo
Napadá mě teda že celkově by měly parametry motorky odpovídat tomu co je v papírech (počet osob atd) řidítka, světla a plasty ale TP nijak odlišeny nejsou, tímto směrem se dá pracovat v případě že budu používat pouze homologované prvky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
Neronis píše: To mě nenapadlo, to je dobré. Takže v případě zachování dvou párů stupaček a ponechání délky sedla tak aby vypadalo pro dva by problém vyřešilo
Napadá mě teda že celkově by měly parametry motorky odpovídat tomu co je v papírech (počet osob atd) řidítka, světla a plasty ale TP nijak odlišeny nejsou, tímto směrem se dá pracovat v případě že budu používat pouze homologované prvky.
No ale pokud treba mas kapotaz v TP a v realu nikoli, zrejme ti to taky neprojde - tohle mi tvrdil technik na STK. A taky uz jsem zazil, ze mi premeroval na motorce dylku, sirku i vysku. Homologace dilu je dulezita, ale nektery dily jsou homologovany ve vztahu ke konkretnimu typu vozidla. Stejne jako predepsanej pocet, umisteni atp.
Naposledy editováno 16.11.2017 10:41:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
Piwell píše: No ale pokud treba mas kapotaz v TP a v realu nikoli, zrejme ti to taky neprojde - tohle mi tvrdil technik na STK. A taky uz jsem zazil, ze mi premeroval na motorce dylku, sirku i vysku. Homologace dilu je dulezita, ale nektery dily jsou homologovany ve vztahu ke konkretnimu typu vozidla. Stejne jako predepsanej pocet, umisteni atp.
To je taky pravda, ale VX800 nemá kapoty, takže teoreticky se tím nemusí zatěžovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
Marťan81 píše: MEK0TA> mám na Speed Triplu v techničáku 2 osoby. Místo zadní sedačky mám origo krovku a zadní stupačky sundané. STK v pohodě již 2x.....
Tak jasně že to může projít, ale nespoléhal bych na to.
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer
kdyby měli lidi rozum a dělali to s mírou,tak se nemusel řešit lov na laďáky,nehomo doplňky a úpravy............
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
příklad musel jsem předělat výfuky, za dva roky zas zrcátka a ted jim vadili předkopy,
tak jezdím na jiné stk,
v americe žije tři prdele lidí, co to je stk neznají a ničemu to nevadí, v české republice se pořád něco hledá jak někoho buzerovat nic víc v tom není, pokud se vymyslí jak něco nejde tečou z toho peníze, technický stav motorek a vliv na nehodovost je asi 0 % proto ještě jednou problém se v české republice hledá tam kde není
můj známý si koupil před rokem novou super vybavenou motorku KTM, skončil v nemocnici, chodí o berlích, schudl 35 kilo a na břichu má pytlík s bočním vývodem,
soused naproti si stáhl z internetu formulář zaevidoval lod v holansku stálo ho to 60 e a má klid žádní technické a podobné pičovinky, podobně to jde i s motorkou, ta na stk nemusí,
Naposledy editováno 17.11.2017 09:11:41
2stroke píše: Dolph-cz> motorky byly urednikovi z ministerstva ukradene, chteli tim resit auta...motorky se s tim bohuzel zklouzly no...
ono je třeba si přiznat,že jde především o prachy.
v autech (i motorkách) se točí obrovské peníze,je to o tom tlačit lidi do koupi nových a provoz starých co nejvíce znepříjemnit.
o blaho lidstva určitě nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer
Ono jako asi bych vyloženě neměl strach si jí nechat vyrobit a mít třeba v batohu připravenou klasickou ale dost často jezdím za čáru a tam bych si to už netroufnul. A pořád to přehazovat a nebo vozit sebou neustále batoh je zase dost komplikovaný.