Téma: MT-07 2017 laděný výfuk
1.11.2017 v 19:36
Ahoj,
vlastním Yamahu MT-07, typ RM18, ročník 2017 a chci se zeptat jak je to laděnými výfuky. Motorka má homologaci EURO4. A výfuky s touto homologací jsou strašně velké, protože mají katalyzátor, nejde u nich ani vyndavat DB-killer a hlavně jsou celkem drahé. Takže pokud si koupím např. výfuk od Ixil (L3XB). Nebude to pro motorku problém? Myslím se vstřikováním atd. A jak je to s homologací? Projdu na STK a řeší to nějak policie (hlavně v zahraničí)? Máte s tím někdo zkušenosti?

Díky


1 reakcí na tento příspěvek MT-07 2017 laděný výfuk

1.11.2017 v 20:17 | Nahoru | #1
Pokud vyměníš jen koncovku, tak se s tím nic dělat většinou nemusí, motorka si to pobere sama. Pokud bys měnil komplet, tak už to musíš dát na brzdu.
Výfuk by měl mít správně homologaci, když s ním budeš jezdit v provozu. Na STK řeší jestli má homo a taky chtějí aby tam byl DB. V zahraničí řeší hlukový limity, myslím že hlavně Rakousko. Pokud tě tam policajti zastaví a změří ti hluk, který převyšuje normu, tak dál nejedeš.
Ten výfuk co píšeš nesplňuje Evropskou homologaci, takže bys s tím problém mít mohl.

http://www.motocentr...-gp-yamaha-mt07-.htm Tenhle třeba homo má a ta cena taky není až tak strašná.

Pak je tu ještě možnost koupit nehomologovanej a udělat si na něj homo sám, tady v ČR je to dostačující, ale v zahraničí nevím.

MT-07 2017 laděný výfuk

1.11.2017 v 23:34 | Nahoru | #2
Tady nejde dát jen koncovka, celej systém je v originále jeden kus. Já tam mam komplet systém a na brzdu prej neni potřeba tvrdil výrobce. Dej tam normál systém na euro3 a ser na to. Beztak poznaj hovno.

MT-07 2017 laděný výfuk

2.11.2017 v 07:53 | Nahoru | #3
divej, je to E4 a voni ti buzíci to zavádí, aby bylo koho za co buzerovat. na STK to bude postupně tuhnout a i na těch dědinských, kde za dvě kila do kapsy projde všechno už to budu muset dřív nebo pozděj fotit a dělat podle EU regulí, ikdyž v čr se dycky najde systém
Každopádně systém je v kuse a řezání koncovek a nastavování koncovek na svody je u funglovky bych řekl blbost.
přikládám náhled nabídky od Arrow (ty dovážím, takže je dokážu i nabídnout):


Pak je tu Akrapovič nabídka na MT07 2017

zde fotky nehomo (karbon) a homo systému (pokud budeš mít zájem o ceny, napiš mi, mrknem na to , Akrap dělám taky.


no a nakonec celkem ekonomičtější varianta GPR
kde jsou svody bez katu a koncovka homologovaná i na E4.
Jak už jsem psal, když budeš mít zájem, ozvi se, Honza

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

2.11.2017 v 09:22 | Nahoru | #4

dave_32 píše: Pokud vyměníš jen koncovku, tak se s tím nic dělat většinou nemusí, motorka si to pobere sama. Pokud bys měnil komplet, tak už to musíš dát na brzdu.
Výfuk by měl mít správně homologaci, když s ním budeš jezdit v provozu. Na STK řeší jestli má homo a taky chtějí aby tam byl DB. V zahraničí řeší hlukový limity, myslím že hlavně Rakousko. Pokud tě tam policajti zastaví a změří ti hluk, který převyšuje normu, tak dál nejedeš.
Ten výfuk co píšeš nesplňuje Evropskou homologaci, takže bys s tím problém mít mohl.

http://www.motocentr...-gp-yamaha-mt07-.htm Tenhle třeba homo má a ta cena taky není až tak strašná.

Pak je tu ještě možnost koupit nehomologovanej a udělat si na něj homo sám, tady v ČR je to dostačující, ale v zahraničí nevím.



Nejak covece moc nechapu tu tvoji vetu "motorka si to pobere sama"... Co si ma pobrat sama??? Jako pomer stechiometricky smesi??? To covece nebude asi pravda...

(reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

2.11.2017 v 09:30 | Nahoru | #5

StiefTomas píše: Nejak covece moc nechapu tu tvoji vetu "motorka si to pobere sama"... Co si ma pobrat sama??? Jako pomer stechiometricky smesi??? To covece nebude asi pravda...



další vědátor:)) realita je taková - vyměníš výfuk, motorka funguje normálně = neřešíš. Výkonová díra, střelba atd = řešíš. Tak to lidi dnes dělají.

to, že by se směs měla vždy odladit je věc jiná..

(reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

2.11.2017 v 16:45 | Nahoru | #6
StiefTomas> Když jsem měnil na r1 koncovky, tak mi Robert Pokorný řekl, že když vyměnim jen koncovky, tak to ladit nemusím, že se o to řidící jednotka postará, ale v momentě výměny svodů, tak už to musí na brzdu a doladit.

MT-07 2017 laděný výfuk

2.11.2017 v 18:13 | Nahoru | #7
je ti 18 ... vyprdni se na vejfuck

1 reakcí na tento příspěvek MT-07 2017 laděný výfuk

2.11.2017 v 20:50 | Nahoru | #8
To máte podobně jako u auta. Kyslíková (lambda) sonda si směs částečně doladí. Nepočítat ale s tím, že lambda umí zázraky, takže tvrzení, že "motorka si to pobere sama" při výměny koncovky mi nepřijde až tak mimo.

MT-07 2017 laděný výfuk

3.11.2017 v 12:11 | Nahoru | #9
Zdar všichni, tak si tady pročítám vaši diskuzi a napadlo mě,co kdyby rozřezal origo tlumič a vykuchal z něj střeva. ( Třeba jen polovinu.Co na to motorka)

MT-07 2017 laděný výfuk

3.11.2017 v 14:19 | Nahoru | #10
A k čemu to kuchat? Jen aby to dělalo randál a abys dráždil lidi? Za větší spotřebu to nestojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

3.11.2017 v 14:33 | Nahoru | #11

Lifer píše: To máte podobně jako u auta. Kyslíková (lambda) sonda si směs částečně doladí. Nepočítat ale s tím, že lambda umí zázraky, takže tvrzení, že "motorka si to pobere sama" při výměny koncovky mi nepřijde až tak mimo.



nebudes tomu verit, ale motorka se od auta dost odlisuje, at uz pripravou smesi tak rezimem v jakem motor pracuje.

treba alpha-n rizeni vstrikovani maji temer vsechny motorky a u aut jen zavodni specialy....

MT-07 2017 laděný výfuk

3.11.2017 v 15:27 | Nahoru | #12
Když jsem na gsx 1400 měnil oboje koncovky za otevřený, nic jsem neladil, žádnou díru ve výkonu jsem nepociťoval, ale je fakt, že při ubrání z plného plynu to bylo jako kulomet. Když jsem dával vetší (vetší průměr) svody, dal jsem tam i powercommander. Na brzdě mi to kluci šikovný v Jablonci odladili a teď ( poslední dva roky) si neustřelí ať dělám cokoliv. Úpravou šla spotřeba nahoru, ale kdo by to řešil. Když to střílí, je to fajn, ale co na zo říká motor je věc druhá.

MT-07 2017 laděný výfuk

3.11.2017 v 17:21 | Nahoru | #13
než si tu vyškubete vlasy při hádce o nějaké píčovině, napište mi radši, jaký laďák na MT-07 máte, jaké jsou zkušenosti, fotku a cenu..

(reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

4.11.2017 v 13:28 | Nahoru | #14

assassin píše: nebudes tomu verit, ale motorka se od auta dost odlisuje, at uz pripravou smesi tak rezimem v jakem motor pracuje.

treba alpha-n rizeni vstrikovani maji temer vsechny motorky a u aut jen zavodni specialy....



Jj souhlas. Nelze to srovnavat.

Co se tyce tematu. Zkus poptat napr. Rdmoto a nebo podobne znacky. Pripadne rptuning a oni ti urcite poradi. Pripadne akrapovic nebo nejaky renomovany vyrobce urcite neco bude mit. Mt07 je uz pomerne nejakou chvili na trhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

4.11.2017 v 15:28 | Nahoru | #15
StiefTomas>

Co si ma pobrat sama??? Jako pomer stechiometricky smesi?

Ten by snad ř.j. i se skokovou lambdou doladit mohla, jen ho zrovna ve velkém rozsahu nepoužívá.

(reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

4.11.2017 v 20:34 | Nahoru | #16

axs píše: StiefTomas> Ten by snad ř.j. i se skokovou lambdou doladit mohla, jen ho zrovna ve velkém rozsahu nepoužívá.



Lambda u motorky funguje opravdu ve velmi malem spektru. Proste bych tam dal vyfuk nejakej renomovane znacky a dal bych nelaboroval.

MT-07 2017 laděný výfuk

10.11.2017 v 11:20 | Nahoru | #17
MT-07 a IXIL L3XB
Jsem vlastníkem tohoto kompletu a za sebe říkám následující:
- Ixil L3X v sobě má katalyzátor, takže tady problém není
- má homologaci, tady problém taky není
- vzhledem k tomu, že je to stříkačka, kde měníš jen výfuk, tak labda sonda tuhle změnu pobere a není potřeba nic s motorkou dělat - u karburátorů to bylo jinak
- DB killery jsou výjimatelné úplně jednoduše, ale osobně je používám raději jen na okruhu nebo na krátkou výjižďku. Při delší jízdě tě to samotného začne srát, ale je fakt, že každej kluk ve městě či vesnici se za tebou otočí a zvedne palec
- co se výkonu týče, tak cítím rozdíl v otáčkách 8 - 9,5K, kde ten motor neztrácí dech jako u stockového výfuku. Jinak změnu ve základním spektru necítím. A jsem rád, že ani výkon není k horšímu.
- co se spotřeby týče úplně nemohu porovnat, protože jsem neměl stejné trasy změřené jak se stockovým výfukem, tak IXILEM, ale hrubým odhadem tak max. do půl litru a to prostě neřeším.

Takže tohle reálná zkušenost přímo s touto kombinací. Snad to helfne

1 reakcí na tento příspěvek MT-07 2017 laděný výfuk

12.11.2017 v 01:36 | Nahoru | #18
Já mam fullsystem Mivv GP titanová koncovka, homologovanej, bez katu, zpracování 1A, výkon mi přijde stejně dobrej jako se sérií, bez děr, spotřeba stejná, jezdim bez killera i spark arestora, zvuk omračující, cena překvapivě nízká

(reakce na) MT-07 2017 laděný výfuk

12.11.2017 v 16:19 | Nahoru | #19

SuperSic58 píše: Já mam fullsystem Mivv GP titanová koncovka, homologovanej, bez katu, zpracování 1A, výkon mi přijde stejně dobrej jako se sérií, bez děr, spotřeba stejná, jezdim bez killera i spark arestora, zvuk omračující, cena překvapivě nízká



napsal bych to taky tak,já to mám stejný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 5, 6] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage SuperSic58 180 Včera v 14:38 SuperSic58
Snížení MT-07 Yamaha MT-07 Petrasekf600 13 13.1.2018 v 13:22 Petrasekf600
MT07 chrastící řetěz Yamaha MT-07 Chanzy 8 15.10.2017 v 21:35 jurajda
NEW Yamaha MT-07 [1 ... 115, 116] Yamaha MT-07 jurajda 3471 9.10.2017 v 20:45 Burger
Vysoká kvalita zpracování u Yamahy [1, 2] Yamaha MT-07 Mufiozo 43 15.8.2017 v 22:18 SuperSic58

TOPlist