globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/638 kolečko primárního řetězu vs.karter
zdravím,
prosím o radu. na mé jawě 350/638 jsem dělal GO motoru, ložiska , vydličky atd... a pri smontování a nandání primárního kolečka na kliku a utažení matkou , kolečko dosedlo na kartér a nelze otočit klikou. poradí někdo kde jsem udelal chybu? domnívám se že kdyby to bylo špatně zalisovany tak bych nehnul klikou? jsem v kocích. díky za rady

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/638 kolečko primárního řetězu vs.karter

1.11.2017 v 15:43 | Nahoru | #1
1. chybí ti tam segrovka
2. je to moc utopený - když budeš cpát klikovku i s ložiskem do karteru, tak je to blbě, nikdy ti nesedne na správný místo.

až to budeš znovu stavět, dej tam první ségrovku, gufero (starý), pak ložisko, doklepni ho, aby bylo na správným místě.
pak segrovku vyndej, gufero taky a můžeš nahřívat.
já na to používám horkovzdušnou pistoli, ale na plotýnce to jde taky.

A ještě bacha, nutno na tyhle místa dávat originál jawí tenké segrovky, páč když koupíš nové dle DIN, tak je nenacpeš do toho mělkého zápichu v karteru, jsou moc tlustý
a celý ti to ujede o cca 0,5mm.... na druhý straně taky o 0,5mm a už to bude dělat problémy.

e: pořadí podle důležitosti

Naposledy editováno 01.11.2017 15:54:55

(reakce na) jawa 350/638 kolečko primárního řetězu vs.karter

1.11.2017 v 16:08 | Nahoru | #2
maabo> A to právě podle mě a ani podle "příručky" není dobře... Klikovkový ložiska mají být zarovno s plochou, ne utopený někde na guferu...

"Do předehřátých polovin motor. skříní vložíme ložiska tak, aby byly zároveň s opracovanou plochou pro setrvačníky klik. mechanismu."

Je tam totiž ten mazací kanálek, kterej myslim vede až za ložisko mezi gufero a ložisko... A když se to dá nadoraz, tak se ucpe.

Edit: navíc pozice ložiska na to, jestli je čep klikovky víc nebo míň vysunutej na levé straně by nemělo mít vliv, protože toto určuje správnost sestavení klikovky a středový čelo nasazený na středových ložiscích klikovky - pokud to všechno správně dosedlo, tak může být ložisko i gufero na levé straně podle mě kdekoliv na čepu a nemá to vliv.

Naposledy editováno 01.11.2017 16:13:07

(reakce na) jawa 350/638 kolečko primárního řetězu vs.karter

1.11.2017 v 17:18 | Nahoru | #3
maabo> ta segrovka tam byla vydána schválně. Další příprava na půlení motoru . Kvůli pár fotkám mi přišlo zbytečné ji tam znovu dávat .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist