Co hledám: jednonápravový, nebržděný, do 750kg, dělka plochy alespoň 230cm aby se tam vešla moto, kola asi mimo ložnou plochu, cena klasicky co nejmenší. Nebráním se použitému.
Co budu vozit: úplně všechno, motorky, věci kolem domu, takže jak sypké materiály tak kusy
Vozík bude stát venku., Rychlost chci 130km/h
A teď co? V-oj? odpružený? sklopny? bočnice - jak vysoké, material? výrobce?
dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
mám NP-7, r.v. 2009, sklopné čelo, bočnice 40cm, opěré kolo, trubková oj, cena byla 15k. Žádné ostré hrany. Vlek jezdí celý rok i v zimě, když se solí, není garážovaný. Tahám s tím absolutně vše naprosto bez ohledu na nějaké hmotnosti nebo nosnosti. Bežně tedy 0,5 m3 čehokoliv (nejčastěji stěrk, kačírek, hlína, beton, odpady). Nejvíc vezl asi 3/4 m3 stěrku (něco přes tunu nákladu). Motorku nevozím, neměl jsem zatím důvod. K origo okám bych ale 200kg motorku nedal, raději oka skrz podlahu a rám.
Závady: prasklá zadní lampa (couvám na drc), ošoupaná zástěrka (při couvání se mi dostala pod kolo) + dokupoval jsem lino na ochranu pohlahy a opěrné kolo, které zásadním způspbem zlepší manipulaci.
Netvrdím, že to je bytelný tank, ale na sebe si už alespoň 10x vydělal.
Zde je aktualní foto po 8 letech a >100 tunách (podle zkušeností ostatních by měl mít už prorezlé a vyhnuté bočnice, popraskané sváry, mrtvnou nápravu, upadalné blatníky a prohnilou podlahu):
Jinak kdybych kupoval znovu, tak okamžitě jdu do tohoto hned z 1. postu:
http://www.privesymo...premium-listova-pera