globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic...
11.10.2017 v 15:37
Zdravím,
chci si koupit na svoji Yamahu WR 125R 2016 (stříkačka) celý nový výfukový systém a potřeboval bych radu, kde by se to dalo poté změřit a připadně doladit někým v okolí Pardubic. Protože když ho tam dám, tak se změní směs a to buďto k horšímu nebo k lepšímu. A chtěl bych se ještě zeptat: Dá se nějak jinak (třeba nějakým napojením na PC), než brzdou, zjistit, kolik to má doopravdy výkon a kroutící moment?
Všem předem díky za poskytnuté informace K TÉMATU.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:06 | Nahoru | #31
puffybodie>

Protože tam jsou 2 kataky hned za sebou koleni a jeden z nich je takový, ze se jeho pruchod rovna prumeru tuzky č. 3 (nepocitam koncovku, ale i v te nejake to omezeni bude). Však to musí neskutečně brzdit ten výkon motoru. Chci dosáhnout lepšího výkonu, kroutaku a popr. i rychlosti, ale mam to do terenu, takže spíš tech prvních 2. Celý výfukový systém mě vyjde max. na 4 500+nejake to změření někde (ale kdybych citil, ze to je lepší, tak bych tam nechodil-pouze kdyby to bylo horší) a popřípadné doladění, ale na tom neni nic těžkého, pokud je na to ta technika a přístroje, takže bych za to nepočítal takovou sumu (dal bych to k lidem, co tohle mají).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:09 | Nahoru | #32
Sonicek> No takove poladene Mito a dalsi zastupci nyni uz bohuzel jen historie da takovym sestkam poradne zatopit hlavne tam kde je to nejzajimavejsi jako zatacky, kvuli vaze a tak. Navic velikostne to je v podstate jak ta sestka.Ono tyhle sportovni 2T to neni jak CBR 125 Pojezdeni je na tom super fun faktor, ale boze ty prachy co to sezere. Za to se pak daji zivit treba i tri takove sestky

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:17 | Nahoru | #33
Bubix> Tak, ted jsme se nekam dostali Takze jde o to odstranit system od soudruhu z EU, ktery motorku jednoznacne trochu dusi, k tomu ma zbytecnou vahu a jeste se zmenou vylepsi zvuk (bonus navic). Vyfukovy system za 4500 prepokladam myslis komplet i se svody. Jen pro zajimavost znacka/typ te sady? Normalne vyrobce nabizi treba i to co je treba nahrat do jednotky po vymene. Takze ted jde jen o to kdo to v okoli Pardubic prehodi (vyfuk to treba muzes i sam, ale firma asi spise oceni, kdyz to bude moct udelat komplet sama, kdyz uz na to bude davat zaruku) a naladi.

1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:32 | Nahoru | #34
puffybodie>
http://www.blackwido...-silencer-7319-p.asp = svody jsou tady...je to za dobrou cenu, mam jistotu, že to tam bude sedet a další investice do toho bude koncovka ( jen ještě další ivnestice bude par Kč-Jde o 2 maticky ( :D ), ktere si tam privarim (nebo si to dam udelat u nas ve skole zdarma), aby se tam uchytla koncovka a jeste kus plechu, aby se to lepe uchytilo k t motorce a zase privarilo k vyfuku.---to je jedno, to bylo jen bokem, co s tim jeste budu delat :D) Atrapovic...tuto koncovku bych tam dal, protoze mi nic jineho k tomu nesedi...prijde mi, ze bych z toho delal tim vyfukem uz supermoto (Je to proste muj nazor-nevim jak to maji treba ostatni, ale mne se to k tomu proste nehodi. ) a nestoji to 12 000, ze? Co si budem povídat.


A jinak díky za pomoc

Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:36 | Nahoru | #35
Zadne nahrani k tomu bohužel nebude a dnes se zkusím zeptat v jedne "firme" v Hradci, ktera ladi závodní motorky všech typu.

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:40 | Nahoru | #36

Bubix píše: puffybodie>
http://www.blackwido...-silencer-7319-p.asp = svody jsou tady...je to za dobrou cenu, mam jistotu, že to tam bude sedet a další investice do toho bude koncovka ( jen ještě další ivnestice bude par Kč-Jde o 2 maticky ( :D ), ktere si tam privarim (nebo si to dam udelat u nas ve skole zdarma), aby se tam uchytla koncovka a jeste kus plechu, aby se to lepe uchytilo k t motorce a zase privarilo k vyfuku.---to je jedno, to bylo jen bokem, co s tim jeste budu delat :D) Atrapovic...tuto koncovku bych tam dal, protoze mi nic jineho k tomu nesedi...prijde mi, ze bych z toho delal tim vyfukem uz supermoto (Je to proste muj nazor-nevim jak to maji treba ostatni, ale mne se to k tomu proste nehodi. ) a nestoji to 12 000, ze? Co si budem povídat.

A jinak díky za pomoc



Pokud chceš honit výkon a dávat tam ty největší srance, je Ti přáno. Že se na to raději nevysereš. To je takovej českej folklór, prostě tam narvat hromadu cigrlátek, který stojí za hovno (viz. atrapovič) a udělat z motorky něco extra Já když jsem ještě jezdit na fichlu, 350...raději jsem všechny love prolil za benzín a v pátky s kámošema na pivko, to mi přišlo jako daleko lepší řešení než to jen tak vyhodit za kus plechu bez výsledku. Počkej na pořádnou motorku a pak to začni ladit

1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:41 | Nahoru | #37
mi to nedalo a mrkl jsem k Arrowu který dovážím a ti proklamují, že svod i s koncovkou je odladěn a nic přehrávat nemusíš, spešl mapy jsou u nich potřeba jen k výfukům řady evolution, ale ty se pro WR nenabízí. dole reálné porovnání křivek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:45 | Nahoru | #38
Lazyfucker> a to se vyplatí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:48 | Nahoru | #39
Sonicek> tak nějak. Koncovku bych ještě chápal, taky jsem ji na DR musel mít a nutno přiznat tam se toho změnilo dost, ale byl to karbec a to bylo jednoduchý. ale reálně tehdy DR z roku 92 jelo s originálem od nuly ale max 80-90 tachometrových, pak to nechtělo dýchat, se Sito racingem 120 a prostě ožilo to, ale love za full systém bych radši projezdil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:48 | Nahoru | #40
puffybodie> já jel Mito i dost 6tek a rozdíl je tak brutální, že se to nedá ani srovnat. Dnešní šestky jsou tak obratné, že takovej rozdíl to zase není. Jasný, nejvěší rozdíl váha, ale v provozu bych Mito nechtěl ani za boha, aby jsi jel tak to točíš jak blézen, a stejně od kila se tomu moc nechce.....nevím, nějak v tom nevidím smysl takovou motorku provozovat na normální silnici. Kdybych jezdil závody 125, tak ano....ale jinak je to pičovina

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:51 | Nahoru | #41
Lazyfucker> a to se tady bavíme o systému na danou motorku, ty veci co tam chce dát zakladatel vlákna, mu nepřinesou vůbec nic, to je házení penež z okna....ten graf to říká jasně.

2 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:58 | Nahoru | #42
Sonicek>

Dávám to sem ještě jednou a koukni se poradne, co v tom je. V tech ladenych svodech nebude zadne zaskrceni a v ladene koncovce také ne.
= koukni co je taky v te origo koncovce

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 08:58 | Nahoru | #43
Sonicek> Nemluvil jsem o novych samozrejme, ale stejnou vekovou kategorii Jinak mladej taky basnil o 125 supersportu a ty v 2T jsou levnejsi. Byli jsme se podivat na Cagiva Freccia C12 a ja to projizdel. Na obcasnou projizdku na usmev ve vysokych otackach a diru v penezence parada, ale na pravidelne jezdeni, vylety atd. tak to bych nechtel ani zadarmo.

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:04 | Nahoru | #44

Sonicek píše: Lazyfucker> a to se tady bavíme o systému na danou motorku, ty veci co tam chce dát zakladatel vlákna, mu nepřinesou vůbec nic, to je házení penež z okna....ten graf to říká jasně.



Jenže to je jen nějaký Arrow. On bude mít Black něco + Atrapovič

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:07 | Nahoru | #45
Vici>
Sonicek> nedávno jsem dodával Evolution systém na ninju 300 a ani tam ten nárůst nebyl jen tak, ale už to smysl mělo, hlavně váhově (-3kg) a následně to mrtě ladili na ssp300 tak to je už pochopitelnější, ale na 4T dvácu stačí koncovka a účel to splní - lehce se to zprůchodní a ozvučí.

Naposledy editováno 12.10.2017 09:07:30

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:13 | Nahoru | #46

Bubix píše:
Dávám to sem ještě jednou a koukni se poradne, co v tom je...



Já myslim, že většina z těch, co ti tu radí, už viděla standartní a otevřenej vejfuk i jinak než na videu

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:29 | Nahoru | #47

Bubix píše: Sonicek>

Dávám to sem ještě jednou a koukni se poradne, co v tom je. V tech ladenych svodech nebude zadne zaskrceni a v ladene koncovce také ne.
= koukni co je taky v te origo koncovce



Toto je naprosto nepodstatné, koukni se na ten graf, kde je jasně vidět sestém OEM (stock) vs full systém od Arrow!

Je tam cca. rozdíl 0,5 kW - tj. 0,68 koně a to u svodů kde cenovka poletí kolem 20tis. S tím co tam chceš dát ty....tak bych odhadoval cca. 50% účinnost oproti systému od Arrow.

krom zvuku nepoznáš žádný rozdíl!!! Já na motorce nepoznám 5koní a to mám mraky najeto, sice nástup momentu je lepší, ale úměrně k cenovce je to na hovno.

U své FZ1 tam je rozdíl brutální, ale ta motorka má trošku jinej potenciál.......motor z R1, kdo zná tak ví co tím myslím.

1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:38 | Nahoru | #48
JohnyS08>
Ty už si někdy viděl kuchání u WRka? Tak to si borec . A navic nemám v plánu kuchat, ale koupit otevřenej přímo na toto moto. Video slouží jen, aby lidi, kteří ,,narozdíl" od tebe neviděli vnitřek výfuku již zmiňovaného WRka měli aspoň představu, jak je výfuk v originálu udělán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:46 | Nahoru | #49

Bubix píše: JohnyS08>
Ty už si někdy viděl kuchání u WRka? Tak to si borec . A navic nemám v plánu kuchat, ale koupit otevřenej přímo na toto moto. Video slouží jen, aby lidi, kteří ,,narozdíl" od tebe neviděli vnitřek výfuku již zmiňovaného WRka měli aspoň představu, jak je výfuk v originálu udělán.



Rozdíl mezi originálem a celém výfukovým systémem není žádný!!! 0,65koně (u systému od renomovaného výrobce),.....nevyplatí se s tím nic dělat! Ten výkon tam neuděláš i kdyby jsi tam dal celej Akrap nebo cokoliv....nejde to.

2 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:49 | Nahoru | #50
Sonicek: na slabe moto vykon navic poznas snaz. u motorky co ma 150+ koni uz je problem, ze realne ten vykon nevyuzivas, tzn nemuzes poznat kdyz je ho tam nekde vic. do cca 200-250kmh to jede zhruba stejne jako ty motorky co maj 100-150PS, musel bys trvale provozovat tu motorku v rychlostech nad 250kmh. na nizsi kvalty totiz obvykle nedas ani plnej plyn - diky dlouhemu kroku plynu, schvalne si to muzes zkusit sledovat, jestli se dotknes dorazu. obvykle se totiz na plnej plyn na heftu prehmatava a to jde az na vyssi kvalty = rychlosti o kterych pisu.

ja treba odskrcoval TL z 72kW na 92kW a na okreskach v okoli jsem nepoznal rozdil, do cca 180ti jedou obe verze stejne a to na uzkejch okreskach v okoli je tak nejak strop.

Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:50 | Nahoru | #51
Bubix: tak napis co ti odbornici reknou. taky bys mohl zjistit neco vic o tom vybaveni kterym ti tu yamahu "naladi" - podle me totiz nic takoveho neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:50 | Nahoru | #52

Sonicek píše: Rozdíl mezi originálem a celém výfukovým systémem není žádný!!! 0,65koně (u systému od renomovaného výrobce),.....nevyplatí se s tím nic dělat! Ten výkon tam neuděláš i kdyby jsi tam dal celej Akrap nebo cokoliv....nejde to.



Tak zase slovo nejde bych nepoužil. Jiné vačky, ventily, upravit hlavu, nějakou tu oblbovací krabičku ŘJ, komplet výfuk a těch 5 koní navíc tam za těch cca 50 tisíc dostaneš

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:53 | Nahoru | #53

assassin píše: Sonicek: na slabe moto vykon navic poznas snaz. u motorky co ma 150+ koni uz je problem, ze realne ten vykon nevyuzivas, tzn nemuzes poznat kdyz je ho tam nekde vic. do cca 200-250kmh to jede zhruba stejne jako ty motorky co maj 100-150PS, musel bys trvale provozovat tu motorku v rychlostech nad 250kmh. na nizsi kvalty totiz obvykle nedas ani plnej plyn - diky dlouhemu kroku plynu, schvalne si to muzes zkusit sledovat, jestli se dotknes dorazu. obvykle se totiz na plnej plyn na heftu prehmatava a to jde az na vyssi kvalty = rychlosti o kterych pisu.

ja treba odskrcoval TL z 72kW na 92kW a na okreskach v okoli jsem nepoznal rozdil, do cca 180ti jedou obe verze stejne a to na uzkejch okreskach v okoli je tak nejak strop.



S tím souhlasím. U mě byl rozdíl nejvíc poznat jen montáží "quick acceleration throttle" než následný rozdíl při instalaci full systému od Akrapa, vačeky od Yoshimury a PC5....

E: A byla to navíc ta nejlevnější investice.

Naposledy editováno 12.10.2017 09:54:31

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:57 | Nahoru | #54

assassin píše: Sonicek: na slabe moto vykon navic poznas snaz. u motorky co ma 150+ koni uz je problem, ze realne ten vykon nevyuzivas, tzn nemuzes poznat kdyz je ho tam nekde vic. do cca 200-250kmh to jede zhruba stejne jako ty motorky co maj 100-150PS, musel bys trvale provozovat tu motorku v rychlostech nad 250kmh. na nizsi kvalty totiz obvykle nedas ani plnej plyn - diky dlouhemu kroku plynu, schvalne si to muzes zkusit sledovat, jestli se dotknes dorazu. obvykle se totiz na plnej plyn na heftu prehmatava a to jde az na vyssi kvalty = rychlosti o kterych pisu.

ja treba odskrcoval TL z 72kW na 92kW a na okreskach v okoli jsem nepoznal rozdil, do cca 180ti jedou obe verze stejne a to na uzkejch okreskach v okoli je tak nejak strop.



Já Ti rozumím, ale když jsem nechal ladit gixero, tak jsem měl cca. 5koní a tuším 6Nm, rozdíl jsem poznal jen jen v průběhu krouťáku, takové vic uhlazené. Jinak to fakt nepoznáš. u FZ mám rozdíl cca 15 koní a to úplně něco jinačého. Motorově úplně jiná motorka. Tam jsem poznal všechny úpravy co jsem dělal. Jak úprava vstupu sání, tak PC5, full systém Arrow, decat....všechny tyto úpravy byli hrozně znát.

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 09:59 | Nahoru | #55

V_i_c_i píše: Tak zase slovo nejde bych nepoužil. Jiné vačky, ventily, upravit hlavu, nějakou tu oblbovací krabičku ŘJ, komplet výfuk a těch 5 koní navíc tam za těch cca 50 tisíc dostaneš



To jo ale tady byla řeč jen o výfuku Jasný, že se dá upravit mrak věcí, ale vždy je to otázka peněz.

(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 11:49 | Nahoru | #56

Sonicek píše: puffybodie> já jel Mito i dost 6tek a rozdíl je tak brutální, že se to nedá ani srovnat. Dnešní šestky jsou tak obratné, že takovej rozdíl to zase není. Jasný, nejvěší rozdíl váha, ale v provozu bych Mito nechtěl ani za boha, aby jsi jel tak to točíš jak blézen, a stejně od kila se tomu moc nechce.....nevím, nějak v tom nevidím smysl takovou motorku provozovat na normální silnici. Kdybych jezdil závody 125, tak ano....ale jinak je to pičovina


Možná ti to připadá jako kravina, ale beru to z vlastní zkušenosti. Moje dcera od 15-ti let chtěla jezdit na motorce na silnici. 50-tku jsem hned zamýtl a domluvil se s ní od 16-ti 125 ccm. Další problém byl v tom, že měří 159 cm a váží 52 kg. Na výšku už nikdy víc mít nebude a váhu si doufám udrží. Takže jsem hledal motorku na kterou by stačila. Zvláštní bylo, že ona sama chtěla jedině supersport, a já jsem si uvědomoval, že 4T s 11 kW nebude v dnešním provozu splňovat aktivní bezpečnost a proto jsem zvolil 2T (dříve jsme nic jiného neměli a nebyl v tom problém).
Z dnešního pohledu, kdy už na motorce dcera jezdí druhým rokem, - je velice spokojená - žádnou těžší motorku nechce a ani by nezvládla a výkonově se v pohodě vyrovná svým kamarádům, kteří mezitím vyměnili 4T 125 za stroje do 35 kW (museli koupit nové motorky+zaplatit nové řidičáky. Zvláštní je, že i spotřebu (2T ) má podobnou s nimy. A motorku si chválí za výkon, ovládání, brzdění a je schopná manipulace s ní přes svůj výškový a váhový handycap.
Přiznám se, že i já se na ní rád svezu a vždycky jsem ohromen co ta "usmolená 125-tka" dokáže.
Tak jsem prakticky stejnou pořídil i pro syna a zatím se na ní svezu já, než si udělá řidičák on. Nelituji toho, že jsem do nich šel a investoval peníze

Naposledy editováno 12.10.2017 12:01:45

Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 12:26 | Nahoru | #57
Za 500E se dělá 180ccm válec s ECU, a máš kolem 17kW. K tomu ta vačka za 250E, a jseš na 20kW. To už dává trošku smysl. Pokud by bylo třeba, tak kvůli STK se to přehází zpátky.

https://www.racing-p...7c7322241cfcfe131ee1

Naposledy editováno 12.10.2017 12:28:08

Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....

12.10.2017 v 12:32 | Nahoru | #58
Tak vida, jde to i u toho 4T, byť objem už není 125, ale to ničemu nevadí

Naposledy editováno 13.10.2017 15:44:58
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zalomena svíčka Yamaha WR 125R Yamahous23 16 22.4.2024 v 07:54 grooll
Diagnostika Yamaha Yamaha WR 125R zaks 17 8.4.2024 v 12:46 Peťkous
Yamaha WR 125 180 kit Yamaha WR 125R ŠtěpánRydval 2 8.6.2023 v 07:58 Peterka72
Yamaha WR 125- poruchovost Yamaha WR 125X, Yamaha WR 125R davidsoon10 13 11.1.2022 v 11:05 Kalvis
Plasty na Yamaha WR 125 r Yamaha WR 125R mativa77 0 12.8.2021 v 20:34 mativa77


TOPlist