chci si koupit na svoji Yamahu WR 125R 2016 (stříkačka) celý nový výfukový systém a potřeboval bych radu, kde by se to dalo poté změřit a připadně doladit někým v okolí Pardubic. Protože když ho tam dám, tak se změní směs a to buďto k horšímu nebo k lepšímu. A chtěl bych se ještě zeptat: Dá se nějak jinak (třeba nějakým napojením na PC), než brzdou, zjistit, kolik to má doopravdy výkon a kroutící moment?
Všem předem díky za poskytnuté informace K TÉMATU.
1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Protože tam jsou 2 kataky hned za sebou koleni a jeden z nich je takový, ze se jeho pruchod rovna prumeru tuzky č. 3 (nepocitam koncovku, ale i v te nejake to omezeni bude). Však to musí neskutečně brzdit ten výkon motoru. Chci dosáhnout lepšího výkonu, kroutaku a popr. i rychlosti, ale mam to do terenu, takže spíš tech prvních 2. Celý výfukový systém mě vyjde max. na 4 500+nejake to změření někde (ale kdybych citil, ze to je lepší, tak bych tam nechodil-pouze kdyby to bylo horší) a popřípadné doladění, ale na tom neni nic těžkého, pokud je na to ta technika a přístroje, takže bych za to nepočítal takovou sumu (dal bych to k lidem, co tohle mají).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
http://www.blackwido...-silencer-7319-p.asp = svody jsou tady...je to za dobrou cenu, mam jistotu, že to tam bude sedet a další investice do toho bude koncovka ( jen ještě další ivnestice bude par Kč-Jde o 2 maticky ( :D ), ktere si tam privarim (nebo si to dam udelat u nas ve skole zdarma), aby se tam uchytla koncovka a jeste kus plechu, aby se to lepe uchytilo k t motorce a zase privarilo k vyfuku.---to je jedno, to bylo jen bokem, co s tim jeste budu delat :D) Atrapovic...tuto koncovku bych tam dal, protoze mi nic jineho k tomu nesedi...prijde mi, ze bych z toho delal tim vyfukem uz supermoto (Je to proste muj nazor-nevim jak to maji treba ostatni, ale mne se to k tomu proste nehodi. ) a nestoji to 12 000, ze? Co si budem povídat.
A jinak díky za pomoc
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Bubix píše: puffybodie>
http://www.blackwido...-silencer-7319-p.asp = svody jsou tady...je to za dobrou cenu, mam jistotu, že to tam bude sedet a další investice do toho bude koncovka ( jen ještě další ivnestice bude par Kč-Jde o 2 maticky ( :D ), ktere si tam privarim (nebo si to dam udelat u nas ve skole zdarma), aby se tam uchytla koncovka a jeste kus plechu, aby se to lepe uchytilo k t motorce a zase privarilo k vyfuku.---to je jedno, to bylo jen bokem, co s tim jeste budu delat :D) Atrapovic...tuto koncovku bych tam dal, protoze mi nic jineho k tomu nesedi...prijde mi, ze bych z toho delal tim vyfukem uz supermoto (Je to proste muj nazor-nevim jak to maji treba ostatni, ale mne se to k tomu proste nehodi. ) a nestoji to 12 000, ze? Co si budem povídat.
A jinak díky za pomoc
Pokud chceš honit výkon a dávat tam ty největší srance, je Ti přáno. Že se na to raději nevysereš. To je takovej českej folklór, prostě tam narvat hromadu cigrlátek, který stojí za hovno (viz. atrapovič) a udělat z motorky něco extra Já když jsem ještě jezdit na fichlu, 350...raději jsem všechny love prolil za benzín a v pátky s kámošema na pivko, to mi přišlo jako daleko lepší řešení než to jen tak vyhodit za kus plechu bez výsledku. Počkej na pořádnou motorku a pak to začni ladit
1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
2 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Dávám to sem ještě jednou a koukni se poradne, co v tom je. V tech ladenych svodech nebude zadne zaskrceni a v ladene koncovce také ne.
= koukni co je taky v te origo koncovce
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Sonicek píše: Lazyfucker> a to se tady bavíme o systému na danou motorku, ty veci co tam chce dát zakladatel vlákna, mu nepřinesou vůbec nic, to je házení penež z okna....ten graf to říká jasně.
Jenže to je jen nějaký Arrow. On bude mít Black něco + Atrapovič
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Sonicek> nedávno jsem dodával Evolution systém na ninju 300 a ani tam ten nárůst nebyl jen tak, ale už to smysl mělo, hlavně váhově (-3kg) a následně to mrtě ladili na ssp300 tak to je už pochopitelnější, ale na 4T dvácu stačí koncovka a účel to splní - lehce se to zprůchodní a ozvučí.
Naposledy editováno 12.10.2017 09:07:30
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Bubix píše: Sonicek>
Dávám to sem ještě jednou a koukni se poradne, co v tom je. V tech ladenych svodech nebude zadne zaskrceni a v ladene koncovce také ne.
= koukni co je taky v te origo koncovce
Toto je naprosto nepodstatné, koukni se na ten graf, kde je jasně vidět sestém OEM (stock) vs full systém od Arrow!
Je tam cca. rozdíl 0,5 kW - tj. 0,68 koně a to u svodů kde cenovka poletí kolem 20tis. S tím co tam chceš dát ty....tak bych odhadoval cca. 50% účinnost oproti systému od Arrow.
krom zvuku nepoznáš žádný rozdíl!!! Já na motorce nepoznám 5koní a to mám mraky najeto, sice nástup momentu je lepší, ale úměrně k cenovce je to na hovno.
U své FZ1 tam je rozdíl brutální, ale ta motorka má trošku jinej potenciál.......motor z R1, kdo zná tak ví co tím myslím.
1 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Ty už si někdy viděl kuchání u WRka? Tak to si borec . A navic nemám v plánu kuchat, ale koupit otevřenej přímo na toto moto. Video slouží jen, aby lidi, kteří ,,narozdíl" od tebe neviděli vnitřek výfuku již zmiňovaného WRka měli aspoň představu, jak je výfuk v originálu udělán.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Bubix píše: JohnyS08>
Ty už si někdy viděl kuchání u WRka? Tak to si borec . A navic nemám v plánu kuchat, ale koupit otevřenej přímo na toto moto. Video slouží jen, aby lidi, kteří ,,narozdíl" od tebe neviděli vnitřek výfuku již zmiňovaného WRka měli aspoň představu, jak je výfuk v originálu udělán.
Rozdíl mezi originálem a celém výfukovým systémem není žádný!!! 0,65koně (u systému od renomovaného výrobce),.....nevyplatí se s tím nic dělat! Ten výkon tam neuděláš i kdyby jsi tam dal celej Akrap nebo cokoliv....nejde to.
2 reakcí na tento příspěvek Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
ja treba odskrcoval TL z 72kW na 92kW a na okreskach v okoli jsem nepoznal rozdil, do cca 180ti jedou obe verze stejne a to na uzkejch okreskach v okoli je tak nejak strop.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Sonicek píše: Rozdíl mezi originálem a celém výfukovým systémem není žádný!!! 0,65koně (u systému od renomovaného výrobce),.....nevyplatí se s tím nic dělat! Ten výkon tam neuděláš i kdyby jsi tam dal celej Akrap nebo cokoliv....nejde to.
Tak zase slovo nejde bych nepoužil. Jiné vačky, ventily, upravit hlavu, nějakou tu oblbovací krabičku ŘJ, komplet výfuk a těch 5 koní navíc tam za těch cca 50 tisíc dostaneš
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
assassin píše: Sonicek: na slabe moto vykon navic poznas snaz. u motorky co ma 150+ koni uz je problem, ze realne ten vykon nevyuzivas, tzn nemuzes poznat kdyz je ho tam nekde vic. do cca 200-250kmh to jede zhruba stejne jako ty motorky co maj 100-150PS, musel bys trvale provozovat tu motorku v rychlostech nad 250kmh. na nizsi kvalty totiz obvykle nedas ani plnej plyn - diky dlouhemu kroku plynu, schvalne si to muzes zkusit sledovat, jestli se dotknes dorazu. obvykle se totiz na plnej plyn na heftu prehmatava a to jde az na vyssi kvalty = rychlosti o kterych pisu.
ja treba odskrcoval TL z 72kW na 92kW a na okreskach v okoli jsem nepoznal rozdil, do cca 180ti jedou obe verze stejne a to na uzkejch okreskach v okoli je tak nejak strop.
S tím souhlasím. U mě byl rozdíl nejvíc poznat jen montáží "quick acceleration throttle" než následný rozdíl při instalaci full systému od Akrapa, vačeky od Yoshimury a PC5....
E: A byla to navíc ta nejlevnější investice.
Naposledy editováno 12.10.2017 09:54:31
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
assassin píše: Sonicek: na slabe moto vykon navic poznas snaz. u motorky co ma 150+ koni uz je problem, ze realne ten vykon nevyuzivas, tzn nemuzes poznat kdyz je ho tam nekde vic. do cca 200-250kmh to jede zhruba stejne jako ty motorky co maj 100-150PS, musel bys trvale provozovat tu motorku v rychlostech nad 250kmh. na nizsi kvalty totiz obvykle nedas ani plnej plyn - diky dlouhemu kroku plynu, schvalne si to muzes zkusit sledovat, jestli se dotknes dorazu. obvykle se totiz na plnej plyn na heftu prehmatava a to jde az na vyssi kvalty = rychlosti o kterych pisu.
ja treba odskrcoval TL z 72kW na 92kW a na okreskach v okoli jsem nepoznal rozdil, do cca 180ti jedou obe verze stejne a to na uzkejch okreskach v okoli je tak nejak strop.
Já Ti rozumím, ale když jsem nechal ladit gixero, tak jsem měl cca. 5koní a tuším 6Nm, rozdíl jsem poznal jen jen v průběhu krouťáku, takové vic uhlazené. Jinak to fakt nepoznáš. u FZ mám rozdíl cca 15 koní a to úplně něco jinačého. Motorově úplně jiná motorka. Tam jsem poznal všechny úpravy co jsem dělal. Jak úprava vstupu sání, tak PC5, full systém Arrow, decat....všechny tyto úpravy byli hrozně znát.
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
V_i_c_i píše: Tak zase slovo nejde bych nepoužil. Jiné vačky, ventily, upravit hlavu, nějakou tu oblbovací krabičku ŘJ, komplet výfuk a těch 5 koní navíc tam za těch cca 50 tisíc dostaneš
To jo ale tady byla řeč jen o výfuku Jasný, že se dá upravit mrak věcí, ale vždy je to otázka peněz.
(reakce na) Změření výkonu a kroutaku (popř. doladění) v okolí Pardubic....
Sonicek píše: puffybodie> já jel Mito i dost 6tek a rozdíl je tak brutální, že se to nedá ani srovnat. Dnešní šestky jsou tak obratné, že takovej rozdíl to zase není. Jasný, nejvěší rozdíl váha, ale v provozu bych Mito nechtěl ani za boha, aby jsi jel tak to točíš jak blézen, a stejně od kila se tomu moc nechce.....nevím, nějak v tom nevidím smysl takovou motorku provozovat na normální silnici. Kdybych jezdil závody 125, tak ano....ale jinak je to pičovina
Možná ti to připadá jako kravina, ale beru to z vlastní zkušenosti. Moje dcera od 15-ti let chtěla jezdit na motorce na silnici. 50-tku jsem hned zamýtl a domluvil se s ní od 16-ti 125 ccm. Další problém byl v tom, že měří 159 cm a váží 52 kg. Na výšku už nikdy víc mít nebude a váhu si doufám udrží. Takže jsem hledal motorku na kterou by stačila. Zvláštní bylo, že ona sama chtěla jedině supersport, a já jsem si uvědomoval, že 4T s 11 kW nebude v dnešním provozu splňovat aktivní bezpečnost a proto jsem zvolil 2T (dříve jsme nic jiného neměli a nebyl v tom problém).
Z dnešního pohledu, kdy už na motorce dcera jezdí druhým rokem, - je velice spokojená - žádnou těžší motorku nechce a ani by nezvládla a výkonově se v pohodě vyrovná svým kamarádům, kteří mezitím vyměnili 4T 125 za stroje do 35 kW (museli koupit nové motorky+zaplatit nové řidičáky. Zvláštní je, že i spotřebu (2T ) má podobnou s nimy. A motorku si chválí za výkon, ovládání, brzdění a je schopná manipulace s ní přes svůj výškový a váhový handycap.
Přiznám se, že i já se na ní rád svezu a vždycky jsem ohromen co ta "usmolená 125-tka" dokáže.
Tak jsem prakticky stejnou pořídil i pro syna a zatím se na ní svezu já, než si udělá řidičák on. Nelituji toho, že jsem do nich šel a investoval peníze
Naposledy editováno 12.10.2017 12:01:45
https://www.racing-p...7c7322241cfcfe131ee1
Naposledy editováno 12.10.2017 12:28:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zalomena svíčka Yamaha WR 125R | Yamahous23 | 16 | 22.4.2024 v 07:54 grooll |
Diagnostika Yamaha Yamaha WR 125R | zaks | 17 | 8.4.2024 v 12:46 Peťkous |
Yamaha WR 125 180 kit Yamaha WR 125R | ŠtěpánRydval | 2 | 8.6.2023 v 07:58 Peterka72 |
Yamaha WR 125- poruchovost Yamaha WR 125X, Yamaha WR 125R | davidsoon10 | 13 | 11.1.2022 v 11:05 Kalvis |
Plasty na Yamaha WR 125 r Yamaha WR 125R | mativa77 | 0 | 12.8.2021 v 20:34 mativa77 |