paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomobil
7.10.2017 v 14:00
Opět se lehce připomenulo, že obdivované vozidlo s unikátní funkčností a konstrukcí pochází z české hlavy a z velké části zhotovené brněnskou rukou...

DÁLNÍK, MONOTRACER

I v tomto lze vidět, že i u nás bylo a snad ještě zbylo dostatek inovátorů, kteří mají světu co dát...

Kdyby se tohle krásné vozítko podařilo dostat do masové výroby, jistě by si našlo dost zákazníků... Co vy na to ?

PS: já se o něj zajímám už dost dlouho a je neuvěřitelný, jak vypadaly první prototypy dálníků pana Anderleho...
zkuste si to vygooglit, budete žasnout, na čem p. Anderle začínal...

Naposledy editováno 07.10.2017 14:06:52
Anketa: Kde je podle vás finanční strop pro dálník - MONOTRACER
300 tis. ?
43%
12
500 tis. ?
39%
11
750 tis. ?
11%
3
1 mega ?
7%
2

2 reakcí na tento příspěvek Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomob...

8.10.2017 v 09:57 | Nahoru | #1
Mě spíš fascinuje ta anketa. Dnes velká mašina skoro pod 3tCZK není, pár rozpočtovek možná, ale většina litrů od Japonců jsou přes 350t CZK a italy ani nezmiňuji. Ale všichni by chtěli dálník do 300t CZK.

(reakce na) Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomob...

8.10.2017 v 10:39 | Nahoru | #2
t_freedom> to mas fuk, vetsina lidi ma stejne leda tak holou prdel...funglovku by si stejne skoro nikdo nekoupil...

(reakce na) Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomob...

8.10.2017 v 19:36 | Nahoru | #3

pech. píše: Tak když si vezmeš že hnací řetezec musí být z nějakého velkého stroje, ideálně s kardanem, dostáváš se nákladově an 2/3 ceny toho velkého motocyklu, k tomu zesílené podvozkové skupiny kvůli váze, karoserie, vnitřní vybavení kde nic neschází a celý to zabalíme do kusové výroby, tak ta cena nemůže být malá....



t_freedom píše: Mě spíš fascinuje ta anketa. Dnes velká mašina skoro pod 3tCZK není, pár rozpočtovek možná, ale většina litrů od Japonců jsou přes 350t CZK a italy ani nezmiňuji. Ale všichni by chtěli dálník do 300t CZK.



No to víte chlapi, když je máslo za šedesát, tak dálník se do 300 prostě vejít musí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist