DÁLNÍK, MONOTRACER
I v tomto lze vidět, že i u nás bylo a snad ještě zbylo dostatek inovátorů, kteří mají světu co dát...
Kdyby se tohle krásné vozítko podařilo dostat do masové výroby, jistě by si našlo dost zákazníků... Co vy na to ?
PS: já se o něj zajímám už dost dlouho a je neuvěřitelný, jak vypadaly první prototypy dálníků pana Anderleho...
zkuste si to vygooglit, budete žasnout, na čem p. Anderle začínal...
Naposledy editováno 07.10.2017 14:06:52
1 reakcí na tento příspěvek Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomob...
Zajimava vecicka.
edit: ted se divam na ty fotky z odkazu, tak to bude asi ten knirkatej chlapik osobne
Naposledy editováno 07.10.2017 19:35:10
2 reakcí na tento příspěvek Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomob...
Potom používalí K 1200 RS/GT jako základ a jak je to dnes nevím.
Nemusel mít člověk helmu - jen pásy. A bylo v tom dost horko................otevřít se dal jen takový malý šíbr na střeše.
(reakce na) Světový unikát s českým původem = dálník, Monotracer, Ecomob...
pech. píše: Tak když si vezmeš že hnací řetezec musí být z nějakého velkého stroje, ideálně s kardanem, dostáváš se nákladově an 2/3 ceny toho velkého motocyklu, k tomu zesílené podvozkové skupiny kvůli váze, karoserie, vnitřní vybavení kde nic neschází a celý to zabalíme do kusové výroby, tak ta cena nemůže být malá....
t_freedom píše: Mě spíš fascinuje ta anketa. Dnes velká mašina skoro pod 3tCZK není, pár rozpočtovek možná, ale většina litrů od Japonců jsou přes 350t CZK a italy ani nezmiňuji. Ale všichni by chtěli dálník do 300t CZK.
No to víte chlapi, když je máslo za šedesát, tak dálník se do 300 prostě vejít musí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|