Otázka tedy je mířená na zkušené cestovatele, zda má smysl investovat do kvalitního nepromoku - 1 nebo 2 dílného, nebo ho brát jako spotřebák a řešit co sezonu jednou z nejlevnějších variant?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEpromok
uniperun píše: mariano> jak již popsal Fidlimydli, nepromoky, hlavně ty levný maj tendenci "řídnout" v exponovanejch místech, u mě rozkrok. Hadry mám od Brněnskýho motosalonu, takže od března 2016, v červnu 2016 jsem v nich jel Lipno - Pasov - Lipno přes Rakousy a celej den v dešti, ten mnou popisovanej pořádnej ceďák hlavně v Rakousku. V Pasově jsem už přemejšlel o nasazení nepromoku, ale v cukrárně u Louise jsem se nad dortíkem a kávou zahřál a zase mazal dál. U Lipna po dojezdu jem byl prakticky suchej.
Jenže od té doby jsem nacoural 18 000 km prakticky ve stejnejch hadrech, na léto si beru kevlar rifle a nepromok vrstvu jak jsem psal na jaře a na podzim, někdy i v zimě, beru jako izolační vrstvu před chladem, neboli nenosím jen za deště, takže se mi už v rozkroku odvodoizoluje. Ještě musím přiznat, že mi mírně zmohutněla postava a svalama to až zas tolik není, takže je trošku náročnější si natáhnout kalhoty a bundu (do pasu) tak, aby se nepromok vrstvy kryly
"svalama to zas až tolik..."
používám nepromokavou vrstvu textilu (vložku dovnitř) stejně jako ty a po osmoi sezonách a nepozoruju ztrátu schopností... odhadem může mít 20-30 tkm (na mně...a většinu zbytku zmuchlaná v báglu).
a nepromok jako takový mám od 2004 - tehdy vyhrál, páč byl nejlevnější - a, ačkoli jej od 2011 používám sporadicky, má za sebou hodně přes 100 tkm (pravda, nepršela ani pětina).