Otázka tedy je mířená na zkušené cestovatele, zda má smysl investovat do kvalitního nepromoku - 1 nebo 2 dílného, nebo ho brát jako spotřebák a řešit co sezonu jednou z nejlevnějších variant?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEpromok
uniperun píše: felixxx> to jsem už zbytečně kupoval, za ty prachy mě to nebolí použiju při kácení až zas buce chcát. Kalhoty maj kapsy, teda díry aby jsi se dostal do kapes pod nima, vršek nemá stahování u krku spíš divnej límec a nekrytej zip. Takže do deště, kterým jsem jel včera asi v poho, ale to mi stačí nepromok vložka v motohadrech. Do pořádnýho ceďáku to fakt není.
zaujalo mě: "do deště, kterým jsem jel včera asi v poho, ale to mi stačí nepromok vložka v motohadrech" - nevím, co máš za nepromok vložku v motohadrech, ale asi nějaký shit, když promokne. dávám přednost ježdění po suchých silnicích, ale 500 km v dešti, z toho 200 v aplský průtrži, a byl jsem suchý...
nechceš začít přehodnocením "základního obleku"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEpromok
Jenže od té doby jsem nacoural 18 000 km prakticky ve stejnejch hadrech, na léto si beru kevlar rifle a nepromok vrstvu jak jsem psal na jaře a na podzim, někdy i v zimě, beru jako izolační vrstvu před chladem, neboli nenosím jen za deště, takže se mi už v rozkroku odvodoizoluje. Ještě musím přiznat, že mi mírně zmohutněla postava a svalama to až zas tolik není, takže je trošku náročnější si natáhnout kalhoty a bundu (do pasu) tak, aby se nepromok vrstvy kryly
Naposledy editováno 17.09.2017 15:31:31