1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
geloš píše: NemaLbc> Předně naučit se problematické chování motoru vyvolat, vychytat podmínky a jízdní režimy za kterých se problém nejčastěji projeví. To kvůli reprodukovatelnosti závady. A pak navštívit servis s diagnostikou zaměřený na tvůj model, nejspíš asi nějaký dealer Hondy co má s novýma Africama dost zkušeností. Většina servisů připojí diagnostiku, zkoukne paměť závad a fertig, ale o tom to není. Dobrý diagnostik vidí na výpisu parametrů za chodu do motoru jako do hubené kozy. Jde to i loggovat za jízdy v normálním provozu a pak zpětně v klidu vyhodnotit záznam. Já mám takové vybavení ale jen pro Suzuki a italské kousky, takže s Africou ti konkrétně nepomůžu. Ale zameřil bych se na snímač klapky, snímač tlaku v sání, lambda sondu, PAIR systém. Spojit se můžeme přes soukr.zprávy, napiš mi tvůj telefon, strašně nerad píšu.
sice s tebou nemuzu neslouhlasit, ale osobne bych se na jakekoliv hrabani v masine se zarukou vykaslal. bude to akorat pripadny argument (kdyz zjisti jakykoliv neodborny zasah) pro to, aby ho poslali k sipku. osobne pouzivam (auta) na detailni mereni jednotlivych komponentu osciloskop, kde si napichnu co potrebuju a po jizde vyhodnotim. je to ta nejlepsi vec.Naposledy editováno 10.02.2018 08:50:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |