bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.2.2018 v 23:24 | Nahoru | #1
geloš> Jen se Tě opatrně zeptám, kde jsi zjistil informace ohledně toho, jak pracují elektroničtí pomocníci? Víš, stále někde čtu, jak bezvadně je vše vyřešeno, pak přejedu kanál a motorka začne zase "normálně" brzdit po cca 3 metrech. Nebo najedu autem levými koly na ledovou část silnice a nebrzdí mi ani pravá strana, která jede v šubruňku a u kraje má asi 10x větší adhezi. A to mi ještě u mnoha moderních aut zrušili klasickou ruční brzdu a tím mi znemožnili kompenzovat přebrždění předních kol na kluzkém povrchu. Proto jsem psal v dřívějším příspěvku, že mnohdy bojuji víc s elektronikou než s nastalou situací. Jo a ještě perlička nakonec. Jeden Ing., který pracoval pro BMW auto, mě kdysi přesvědčoval, že AirBak se aktivuje se zpožděním, které je ovlivněno rychlostí auta, kterou právě jede. Na mou otázku, jak to bude, když pojedu 30 km/h a v protisměru mě trefí SUV jedoucí 150 km/h s podstatně vyšší kinetickou energií, mi nedokázal odpovědět. Jak píšu na začátku, snažím se vyvolat diskuzi okolo různých "polopravd" a prosím NIKOHO nechci urazit.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 01:10 | Nahoru | #2
NemaLbc> Hele, vidím že jezdíš na litrové Africe a máš docela skeptický postoj k elektronickým fičurám, v tom se asi můžeme shodnout že pokud máš něco odježděno tak tak těch 95 PS v pohodě zvládneš i bez kontroly trakce a dalších vychytávek. ABS bych úplně nevynechával, nevím přesně jak ho má Honda odladěné, já bych uvítal jednoduché rychlé vypnutí kdykoliv za jízdy, jízda v terénu s ABS je často trápení, boj o holé přežití.
Čtu tady, že se trápíš s občasným zdecháním motoru, střílením do sání, je dávno známé pravidlo, že velké dvouválce potřebují dobře nakrmit a to se jaksi neshoduje s duchem doby ve znamení senzačně nízkých emisí a spotřeby, takže konstruktéři Hondy asi hodně balancovali na hraně mezi optimálním chodem motoru a enviromentálními parametry. S ride-by-wire je řešení snadnější, ale je to dražší, takže ho CRF1000 dostala až letos. Mimochodem litrový V-Strom mívá údajně občas podobné projevy a od konce roku 2017 se na nich v rámci svolávačky mění řídící jednotky s upraveným softwarem.
V mém prvním příspěvku jsem reagoval na debatu ohledně corner ABS, opravdu si myslím že to není jen o dalším omezení brzdné síly v závislosti na náklonu. Moje osobní zkušenosti s elektronikou nabírám během ježdění, za rok musím chtě nechtě projet cca 200 strojů, mezi nimi i ty high tech, většinou jen krátké jízdy ale ve všech režimech a za různých podmínek. A tak si prostě všímám, že se semiaktivím pérováním a 170 PS hrnu 180 km/h na rozbité okresce a mám pocit jízdy podle vyhlášky. Nebo třeba Tuono V4 si na mokru hrábne při řazení z V. na VI. v rychlosti hrubo přes 200 km/h, zacuká to pod prdelí, zabliká ATC, ale než stihneš ubrat je to vše zase v klidu. Často si říkám, mít to v garáži jsem do 3 měsíců bez papírů nebo na krchově.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist