1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Čtu tady, že se trápíš s občasným zdecháním motoru, střílením do sání, je dávno známé pravidlo, že velké dvouválce potřebují dobře nakrmit a to se jaksi neshoduje s duchem doby ve znamení senzačně nízkých emisí a spotřeby, takže konstruktéři Hondy asi hodně balancovali na hraně mezi optimálním chodem motoru a enviromentálními parametry. S ride-by-wire je řešení snadnější, ale je to dražší, takže ho CRF1000 dostala až letos. Mimochodem litrový V-Strom mívá údajně občas podobné projevy a od konce roku 2017 se na nich v rámci svolávačky mění řídící jednotky s upraveným softwarem.
V mém prvním příspěvku jsem reagoval na debatu ohledně corner ABS, opravdu si myslím že to není jen o dalším omezení brzdné síly v závislosti na náklonu. Moje osobní zkušenosti s elektronikou nabírám během ježdění, za rok musím chtě nechtě projet cca 200 strojů, mezi nimi i ty high tech, většinou jen krátké jízdy ale ve všech režimech a za různých podmínek. A tak si prostě všímám, že se semiaktivím pérováním a 170 PS hrnu 180 km/h na rozbité okresce a mám pocit jízdy podle vyhlášky. Nebo třeba Tuono V4 si na mokru hrábne při řazení z V. na VI. v rychlosti hrubo přes 200 km/h, zacuká to pod prdelí, zabliká ATC, ale než stihneš ubrat je to vše zase v klidu. Často si říkám, mít to v garáži jsem do 3 měsíců bez papírů nebo na krchově.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |