bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.2.2018 v 11:05 | Nahoru | #1

Eso_Rimmer píše: vilemx> tak neni to o tom, ze to prestane brzdit v naklonu. zmensi ti to tlak, aby se nebloklo kolo a masina byla stale ovladatelna. koneckoncu... narovnat to a poslat do prikopu to muzes vzdycky jasne, neni to vsemocne a jak pises, slouzi to primarne k ubrani brzdne sily.


Asi si nerozumíme. Netvrdím, že ABS s MSC vždy v náklonu přestane brzdit, ale že za určitých situací, stejně jako obyčejné ABS, přestat brzdit může (nebo bude brzdit jen slabě). To, co ty píšeš, je přece popis funkce standardního ABS - sníží tlak (brzdnou sílu) tak, aby se nebloklo kolo a vozidlo zůstalo ovladatelné. MSC k tomu přidává bonus, že brzdnou sílu sníží ještě o trochu víc, aby bržděním vyvolané zpomalení nebylo tak velké, aby motorku narovnávalo a nutilo ji napřímit oblouk.
Protože MSC neovládá změnu těžiště (přesouvání nějakého závaží) ani změnu geometrie (něco jak ta samopojízdná motorky od Hondy), tak ani nemá jinou možnost, jak zachovat motorku v oblouku, než nedovolit prudčeji brzdit.

Naposledy editováno 09.02.2018 11:06:36

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.2.2018 v 11:33 | Nahoru | #2

vilemx píše: Asi si nerozumíme. Netvrdím, že ABS s MSC vždy v náklonu přestane brzdit, ale že za určitých situací, stejně jako obyčejné ABS, přestat brzdit může (nebo bude brzdit jen slabě). To, co ty píšeš, je přece popis funkce standardního ABS - sníží tlak (brzdnou sílu) tak, aby se nebloklo kolo a vozidlo zůstalo ovladatelné. MSC k tomu přidává bonus, že brzdnou sílu sníží ještě o trochu víc, aby bržděním vyvolané zpomalení nebylo tak velké, aby motorku narovnávalo a nutilo ji napřímit oblouk.
Protože MSC neovládá změnu těžiště (přesouvání nějakého závaží) ani změnu geometrie (něco jak ta samopojízdná motorky od Hondy), tak ani nemá jinou možnost, jak zachovat motorku v oblouku, než nedovolit prudčeji brzdit.

ted uz si rozumime...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.2.2018 v 12:23 | Nahoru | #3

vilemx píše: Asi si nerozumíme. Netvrdím, že ABS s MSC vždy v náklonu přestane brzdit, ale že za určitých situací, stejně jako obyčejné ABS, přestat brzdit může (nebo bude brzdit jen slabě). To, co ty píšeš, je přece popis funkce standardního ABS - sníží tlak (brzdnou sílu) tak, aby se nebloklo kolo a vozidlo zůstalo ovladatelné. MSC k tomu přidává bonus, že brzdnou sílu sníží ještě o trochu víc, aby bržděním vyvolané zpomalení nebylo tak velké, aby motorku narovnávalo a nutilo ji napřímit oblouk.
Protože MSC neovládá změnu těžiště (přesouvání nějakého závaží) ani změnu geometrie (něco jak ta samopojízdná motorky od Hondy), tak ani nemá jinou možnost, jak zachovat motorku v oblouku, než nedovolit prudčeji brzdit.



brždění v zatáčce je moje specialita

jako,ne,že bych jezdil tak špatně,ale nemám problém si v zatáčce i v náklonu přibrzdit,když jedu moc rychle.(vím,že jsou takoví,co mají hrůzu v náklonu sáhnout na brzdu)

a 1190 brzdí v náklonu úplně normálně,limit brzdového účinku v náklonu je možná potlačený,ale rozhodně v úrovni,kde si vědomě asi nikdo silněji brzdit nedovolí.ABS,trakce,plyn je na téhle motorce odleděné opravdu luxusně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist