1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
A co na to tohle ABS? Jak ví, kolik může při jakém náklonu brzdit? Nebo jinými slovy - máte někdo vyzkoušeno, že to v náklonu zabrzdí na suchým asfaltu i na nějakým volezlým mokrým vylepšeným o listí nebo blátíčko?
Naposledy editováno 09.02.2018 07:08:52
karf píše: technick> Nedávno jsem se bavil s jedním kamioňákem o tom grupáči na d1. Říkal, že mají v kamionech hodně adaptivní tempomat a brzdovej asistent, kterej hlídá prostor před autem a v případě nějaký predikce kolize varuje a nebo aktivně zabrzdí. No logická otázka je, že když je suchej asfalt, tak může při 80km/h varovat třeba při 200m překážce, při 100m probrat "ťuknutím" na brzdy a při 50m to zašlápnout a ubrzdit. Co ale když je mokro nebo sníh? Vzdálenosti jsou pak 2-5x delší.
A co na to tohle ABS? Jak ví, kolik může při jakém náklonu brzdit? Nebo jinými slovy - máte někdo vyzkoušeno, že to v náklonu zabrzdí na suchým asfaltu i na nějakým volezlým mokrým vylepšeným o listí nebo blátíčko?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
samozřejmě,už se tady x-krát řešilo,že nadprůměrný řidič,který je plně soustředěný reaguje ještě lépe,než zmínění asistenti......,jenže i když je tady na fóru nadprůměrných drtivá většina,tak se stále padá na probržděné přední kolo a podobné ,naprosto stupidní chyby.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |