1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Tohle je ABS MSC z roku 2014 poprvé použito na motocyklu KTM 1190 Adventure. Africa ho nemá, takže kolo se ti dle videa nezablokuje, nesložíš to, ale vzpřímí se ti motorka, přestaneš zatáčet a vyletíš ze zatáčky.
Takže nespoléhat na techniku, pokud nevíš jak funguje !!!
Problém může být i s kontrolou trakce, pokud bude nastavena na vyšší úroveň prokluzu při větším náklonu a řídící jednotka nemá informace ze snímače náklonu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
A co na to tohle ABS? Jak ví, kolik může při jakém náklonu brzdit? Nebo jinými slovy - máte někdo vyzkoušeno, že to v náklonu zabrzdí na suchým asfaltu i na nějakým volezlým mokrým vylepšeným o listí nebo blátíčko?
Naposledy editováno 09.02.2018 07:08:52
http://www.autoforum...dy-nejsou-to-prave/.
Netvrdím, že je to pravda, spíš, že natočit se dá ledacos a pokud jde o marketing, tak vlastně cokoli.
A k té jízdě na hraně adheze. John Surtees (jediný mistr světa na motorce i F1) odpověděl na otázku, jaký je rozdíl mezi jízdou autem a motorkou, že dokud nejedeš autem smykem, jedeš pomalu a u motorky už je to příliš. To docela vystihuje situaci s ABS i jinými pomocníky. Auto prostě nemusí držet rovnováhu a může si dovolit určitý boční prokluz. Na motorce to většinou končí pádem. I M.Marguez byl v roce 2017 při MS na zemi velmi často. Proto má otázka zněla, co udělá ABS s podporou čehokoli, když v náklonu na hraně adheze (tedy již odstředivá síla působící na přední kolo je limitní pro udržení pneumatiky na hranici smeknutí) a prudce zabrzdím. Auto prostě na moment zablokuje kolo, odbrzdí atd. a způsobí "zvětšení" rádiusu. Jakmile u motorky brzda vyvine minimální brzdný účinek, pneu ztratí adhezi a podklouzne. Dojde ke zvětšení rejdu a přední kolo se už "nechytne". Nebo mi to prosím vysvětli.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |