globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

7.2.2018 v 10:13 | Nahoru | #1

NemaLbc píše: Vím, že se opakuji, ale myslíte, že když dvě zcela nové motorky mají stejný problém - zhasnutí motoru a střílení do sání je vlastnost? A naprostá nevole Hondy to řešit je normální? A opakuji znovu, proč se žádný z testovacích redaktorů o tomto problému nezmínil? No je možné, že motorky předané k testování byly předem odzkoušené.... A chci toho opravdu tolik, aby motorka za cca 350tis prostě "normálně" fungovala?



Budou se měnit spínače, takže minimálně to startování bude vyřešené. Pokud před startovaním nesepne benzínová pumpa(díky spínači) , dělá to tyhle brikule.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

7.2.2018 v 13:02 | Nahoru | #2
T.E.CH> Ale mě ta druhá motorka ještě ani jednou po nastartování nechcípla. Naopak zatím vždy nastartuje okamžitě. Ale už asi 4x během 1000 km zhasla při zmáčknuté spojce a minimální rychlosti. Např. pokud silnice hodně klouže (zima, mokro, prach..) a s vymáčknutou spojkou přijíždím pomalu k malému kruhovému objezdu. Ani nehnu s plynem, neřadím a motor zcela bez příčiny zhasne. Předtím jsem souvisle ujel víc jak 40 km, takže byl dostatečně zahřátý. To střelení do sání je taky naprosto bez vysvětlení. A přijde zcela nepravidelně od 20 do 300 km jízdy. Někdy je sotva slyšet, jindy je to rána jak hrom. Obě věci uměla i ta předchozí. I něco navíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist